Jump to content

Masturbatie & Seks

Masturbatie & Seks  

35 leden hebben gestemd

1. 1. Masturbeer je vaak?

• Ik heb nog nooit gemasturbeerd.
      4
    • Ik masturbeer dagelijks.
      10
    • Ik masturbeer tenminste drie keer per week.
      9
    • Ik masturbeer tenminste een keer per week.
      5
    • Ik masturbeer tenminste een keer per maand.
      1
    • Anders, nl.
      6
  2. 2. Heb je vaak geslachtsgemeenschap?

• Ik heb nog nooit seks gehad.
      13
    • Ik heb dagelijks seks.
      3
    • Ik heb tenminste drie keer per week seks.
      2
    • Ik heb tenminste een keer per week seks.
      3
    • Ik heb tenminste een keer per maand seks.
      6
    • Anders, nl.
      8
  3. 3. Mijn seksuele geaardheid is:

• heteroseksualiteit
      30
    • homoseksualiteit
      3
    • biseksualiteit
      0
    • transseksualiteit
      0
    • interseksualiteit
      0
    • panseksualiteit
      0
    • poliseksualiteit
      2
    • aseksualiteit
      0

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Als het blijkt dat een 12 jarige de vader is durf ik te wedden dat er geen rechtszaak komt tegen die 12 jarige, i.i.g. niet vanwege het seks hebben/zwanger maken.

Waar zouden ze hem dan voor aan moeten klagen? Voor hetzelfde geld waren die twee gewoon nieuwschierig en er niet van op de hoogte wat de gevolgen kunnen zijn / zullen zijn in dit geval.

(als een twaalf jarige jonge de vader is dan)

Bewerkt: door Kenny-Petrovic
  • Reacties 490
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• moechy

64

• Dotz

31

• Teh_Ninja

30

• TheJesusOfSuburbia

20

Geplaatst:

Als het blijkt dat een 12 jarige de vader is durf ik te wedden dat er geen rechtszaak komt tegen die 12 jarige, i.i.g. niet vanwege het seks hebben/zwanger maken.

Waar zouden ze hem dan voor aan moeten klagen? Voor hetzelfde geld waren die twee gewoon nieuwschierig en er niet van op de hoogte wat de gevolgen kunnen zijn / zullen zijn in dit geval.

Ik zeg dan ook dat ik verwacht dat er geen rechtszaak komt. En waarvoor ze hem moeten aanklagen? Seks op 12 jarige leeftijd is verboden.

Geplaatst:

Ik zeg dan ook dat ik verwacht dat er geen rechtszaak komt. En waarvoor ze hem moeten aanklagen? Seks op 12 jarige leeftijd is verboden.

En terecht. Dat ze eerst maar leven voordat ze het weggooien!

Geplaatst:

op 12 jaar al seks vind ik veel te jong naar mijn mening maar er zijn mensen blijkbaar vroegrijp. de zwangerschap kan een ongelukje zijn, maar inderdaad seks is verboden op 12 jaar. Het is ook zonde om er een rechtszaak tegen aan te spannen omdat de situatie dan nog erger wordt. Ik vraag me wel het motief van de zwangerschap af: zwanger bewust en voor aandacht of onbewust en per ongeluk zwanger?

Geplaatst:

't Is dit weekend dan echt gebeurt jongens... :7

Wait what?

Je praatte eerst over klaarkomen in iemand terwijl je dat nog nooit had gedaan? :7

Dat is serieus lame. No offence, maar duuuuude.

Geplaatst:

Vertel hoe was het?

Wait what?

Je praatte eerst over klaarkomen in iemand terwijl je dat nog nooit had gedaan? :7

We zullen dan maar zwijgen over sommige domme en lame dingen dat jij zegt zeker?

Geplaatst:

Vertel hoe was het?

Wait what?

We zullen dan maar zwijgen over sommige domme en lame dingen dat jij zegt zeker?

LOL!

Het enige wat ik kan zeggen: gefeliciteerd! :dans:

Geplaatst:

Wait what?

Pwned bitch >w>

Geplaatst:

Wait what?

Pwned bitch >w>

Nee serieus, ookal is hayte dan wel gepwnd, ik vind dit ook wel echt heel apart, zoals hayte al voorheen zei, duuuuuddeee

Geplaatst:

Wait what?

Pwned bitch >w>

Nee serieus, ookal is hayte dan wel gepwnd, ik vind dit ook wel echt heel apart, zoals hayte al voorheen zei, duuuuuddeee

Voor zover ik weet heeft haruhi nooit gezegd dat hij zelf weet hoe het voelt om klaar te komen in haar. Hij vroeg het mij gewoon. Dus de commentaar van hayte sloeg in de eerste plaats al op niks. :)

Geplaatst: (bewerkt)

Kijk maar eens op pagina 20.

Hij heeft het daar niet expliciet over zijn huidige vriendin, maar aangezien zijn post van vandaag neem ik aan dat dat zijn eerste keer was. Als het niet zo was, mijn excuses. Als het wel zo was;

Duuuddeee

Bewerkt: door Hayte
Geplaatst:

Kijk maar eens op pagina 20.

Hij heeft het daar niet expliciet over zijn huidige vriendin, maar aangezien zijn post van vandaag neem ik aan dat dat zijn eerste keer was. Als het niet zo was, mijn excuses. Als het wel zo was;

Duuuddeee

Als je even had nagedacht wou ie zeggen dat als ie het zou doen het vooraan zou zijn :).

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...