Jump to content

Masturbatie & Seks


Teh_Ninja

Masturbatie & Seks  

35 leden hebben gestemd

  1. 1. Masturbeer je vaak?

    • Ik heb nog nooit gemasturbeerd.
      4
    • Ik masturbeer dagelijks.
      10
    • Ik masturbeer tenminste drie keer per week.
      9
    • Ik masturbeer tenminste een keer per week.
      5
    • Ik masturbeer tenminste een keer per maand.
      1
    • Anders, nl.
      6
  2. 2. Heb je vaak geslachtsgemeenschap?

    • Ik heb nog nooit seks gehad.
      13
    • Ik heb dagelijks seks.
      3
    • Ik heb tenminste drie keer per week seks.
      2
    • Ik heb tenminste een keer per week seks.
      3
    • Ik heb tenminste een keer per maand seks.
      6
    • Anders, nl.
      8
  3. 3. Mijn seksuele geaardheid is:

    • heteroseksualiteit
      30
    • homoseksualiteit
      3
    • biseksualiteit
      0
    • transseksualiteit
      0
    • interseksualiteit
      0
    • panseksualiteit
      0
    • poliseksualiteit
      2
    • aseksualiteit
      0


Recommended Posts

Als ik heel eerlijk ben vind ik homo's toch een beetje eng :$

Ik wil je niet kwetsen hoor Tom (en eventuele andere leden)

Mijn vraag is dan of dat puur gaat om het feit dat ze op hetzelfde geslacht vallen, of vanwege kenmerkende aspecten?

Omdat ik je kan vertellen dat die "typische kenmerken waaraan je een homo herkent" in 8 van de 10 gevallen niet aanwezig zijn, behalve op TV.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 490
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • moechy

    64

  • Dotz

    31

  • Teh_Ninja

    30

  • TheJesusOfSuburbia

    20

Als ik heel eerlijk ben vind ik homo's toch een beetje eng :$

Ik wil je niet kwetsen hoor Tom (en eventuele andere leden)

Potten daarin tegen weer niet, hoedatzo weet ik nie.

Nee nee, vind het niet beledigend/kwetsend, hoor. Ben het inmiddels wel gewend. Maar ik ben dan wel weer benieuwd naar waarom je homo's eng vindt. Want als je geen problemen hebt met 'potten', dan steun je homoseksualiteit eigenlijk wel. Maar je vindt homo's dus eng zeg je.

Ik hoop niet dat het is wat Spacy al zegt? Dat het door het door de media geschetste beeld komt? Want dan ervaar ik je opmerking wel als kwetsend, eerlijk gezegd. Homo's zijn niet allemaal zoals je waarschijnlijk denkt. Zo ben ik zelf niet verwijfd (al kan ik best melig zijn en me soms als een mietje gedragen, maar dat heeft niets met homo zijn te maken). Ik gedraag me over het algemeen als een normale jongen. Veel mensen zeggen vaak dat ze het niet van me hadden verwacht dat ik homo ben, omdat ik de trekjes niet vertoon. Ik ben een doodnormale puber die gewoon niets met meisjes heeft. Behalve dat ik er heel goed mee kan praten, haha. xD

Ach hemel, kijk mij toch weer eens kletsen als een ketter. :$

:7

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Mijn manager op mijn werk is een homo, een aardige vent verder, Maar moest er wel aan wennen dat hij iedereen (Ja ook de mannen) schat noemt.

'Heey schat kan je zo even naar het magazijn gaan en de bestelling voor een klant ophalen' :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn manager op mijn werk is een homo, een aardige vent verder, Maar moest er wel aan wennen dat hij iedereen (Ja ook de mannen) schat noemt.

'Heey schat kan je zo even naar het magazijn gaan en de bestelling voor een klant ophalen' :puh:

Doe ik de laatste tijd ook merkbaar veel. :7

Ik weet trouwens dat dat misschien heel stom klinkt, maar zo gaat dat met iedereen; de macho's noemen elkaar 'bro', 'mattie' enz. En ik hoor zulke types ook vaak hun vriendin of een meisje een 'chick' of 'bitch' noemen. Da's hun manier om kennissen/vrienden aan te spreken. Niets mis mee, dus. Tenminste, het wordt gewoon zo vaak gedaan dat het tegenwoordig normaal is in de ogen van veel mensen. Of het moet natuurlijk zijn dat je je dan beledigd voelt of wat dan ook, maar dan hoor je dat gewoon even aan te geven. Althans, mensen mogen het gerust tegen me zeggen als iets hen stoort van mij. :)

Stoort het jou trouwens dat hij je schat noemt, PowerPats? :puh:

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

In het begin had ik zoiets van WTF en voelde me niet op mijn gemak, Maar toen dacht ik dat hij het alleen tegen mij zei. Maar hij noemt iedereen zo dus dan heb je toch zoiets van 'Laat maar gaan dan'

Ik noem andere collega's Gast, gozer,man En hij heeft dus ook gewoon zijn eigen woorden.

Link to comment
Delen op andere websites

Doen wij op het werk ook, als ik nog wat administratief werk moet doen en ik naar de zaak ga, noemen we collega's onderling ook de gekste namen, zo noem ik de communicatieleider "papa beer" en hij mij "fluffy".

Contentbeheerder noem ik ook vaak "schat/schatje" etc... (Nee ik ben geen homo)

Dat is dus niet homo-eigen.

En dat Tommyboy mij een schatje noemt kan ik ook nog wel handelen want dat ben ik nou eenmaal ook alzeg ik het zelf :$

Link to comment
Delen op andere websites

"Mij noem je bij mijn roepnaam of voornaam en achternaam, als je koosnaampjes gaat gebruiken zout je maar een end heen.", blaast deze kat dan met z'n haren omhoog.

pilo%20erectie.jpg

Dat geld dat natuurlijk alleen voor school / stage / werk. Privé maakt het me niet zo veel uit, maar komt het globaal op ( een afkorting van ) mijn roepnaam neer.

Dat is misschien heel gek, maar zelfs als iemand mij " ouwe", " broeder " of "vriend" noemt, dan komen er al snel antwoorden uit van " ik ben je speelmaatje niet ". Of als ik in een wat joligere bui bent komt er een gevatter zinnetje uit, maar erbij laten zitten kan ik niet echt :puh: .

Terwijl ik privé gezien er geen problemen mee hebt als iemand me "broeder" of " schat " noemt ( "ouwe" en " vriend " heb ik dan wel weer meer een probleem mee :sigaar: )

Bewerkt: door -MessiaX-
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 years later...
  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...