bosd1 Geplaatst: 16 november 2010 Rapport Geplaatst: 16 november 2010 Hallo iedereen, Ik heb een vraag met betrekking tot het opnieuw spelen van missies. ik heb zelf alle missies voldaan, dus the end of the line uitgespeeld, alleen twee missies overgeslagen volgens mij. Is het nu nog mogelijk om sommige missies opnieuw te doen? bijvoorbeeld the black project, dat vond ik zelf de gaafste missie van heel het spel. Alvast bedankt! Reageren
.Timothy Geplaatst: 16 november 2010 Rapport Geplaatst: 16 november 2010 Je kunt, mits je het spel op de PC speelt, altijd een savegame downloaden: versie 1 - versie 2 - versie uitleg. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 16 november 2010 Rapport Geplaatst: 16 november 2010 Even ter toevoeging: Je kunt geen missies opnieuw spelen zoals dat wel het geval is bij GTA IV (en diens uitbreidingen) en GTA Chinatown Wars. Je zal het dus moeten doen met het downloaden van savegames (zie VWO-ers post) of een savegame waar je bepaalde missies nog moet doen. Reageren
bosd1 Geplaatst: 16 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 16 november 2010 Even ter toevoeging: Je kunt geen missies opnieuw spelen zoals dat wel het geval is bij GTA IV (en diens uitbreidingen) en GTA Chinatown Wars. Je zal het dus moeten doen met het downloaden van savegames (zie VWO-ers post) of een savegame waar je bepaalde missies nog moet doen. oh oke, bedankt, jammer, dan begin ik maar helemaal opnieuw denk en speel tot die missie en sla ik hem maar op idd... balen, maarja, toch bedankt! topic kan gesloten worden... Reageren
Gast Geplaatst: 21 november 2010 Rapport Geplaatst: 21 november 2010 Ik heb nog wel een Xbox savegame zodat je die missie kan doen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.