Jump to content

[RDR] Wat vonden jullie van Undead Nightmare?


TekaLoca

Recommended Posts

Wat vonden jullie eigenlijk van deze DLC?

Ik heb dit topic aangemaakt omdat ik nog een beetje twijfel of ik hem zou kopen, het lijkt me wel leuk maar aan de andere kant dan ook wel wat moeilijk aan de video's te zien..

Wil je niet weten wat er gebeurd in deze DLC, kijk dan vooral niet verder a.u.b.

& Gebruik spoilers!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 72
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TekaLoca

    25

  • R-fl3x

    15

  • Mark B.

    6

  • TheJesusOfSuburbia

    4

Dan zal ik mijn mening maar geven. :puh:

Ik heb Undead Nightmare nog niet uit (nog lang niet :7), maar ik vind het echt een zeer gave DLC. Juist door die DLC speel ik nu de laatste tijd alleen nog maar Red Dead Redemption. Er is veel te doen, zo moet je bijvoorbeeld stadjes/dorpjes redden van zombies, maar hetzelfde bij kerkhoven. Ook kom je onderweg mensen tegen die hulp nodig hebben, zoals zorgen dat de persoon veilig op een bepaalde locatie aankomt, maar het kan ook zijn dat ze aangevallen worden door een zombie.

Ook in multiplayer zit er een extra mode waarbij je met anderen (mensen via PSN of XBL) een kerkhof moet voltooien d.m.v. een kist zien te openen, terwijl je wordt belaagd door zombies, met een soort van 'waves'; dit zijn levels in die mode waarbij je zo hoog mogelijk moet komen. Hoe hoger de 'wave', of level, hoe lastiger het wordt om bij de kist te komen, omdat er dan steeds meer zombies bij komen.

Kortom: het is het geld zeker waard, al zeg ik het zelf. :)

(oh, en hiervoor is geen spoiler nodig, aangezien het niets van de officiële verhaallijn laat zien)

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Dan zal ik mijn mening maar geven. :puh:

Ik heb Undead Nightmare nog niet uit (nog lang niet :7), maar ik vind het echt een zeer gave DLC. Juist door die DLC speel ik nu de laatste tijd alleen nog maar Red Dead Redemption. Er is veel te doen, zo moet je bijvoorbeeld stadjes/dorpjes redden van zombies, maar hetzelfde bij kerkhoven. Ook kom je onderweg mensen tegen die hulp nodig hebben, zoals zorgen dat de persoon veilig op een bepaalde locatie aankomt, maar het kan ook zijn dat ze aangevallen worden door een zombie.

Ook in multiplayer zit er een extra mode waarbij je met anderen (mensen via PSN of XBL) een kerkhof moet voltooien d.m.v. een kist zien te openen, terwijl je wordt belaagd door zombies, met een soort van 'waves'; dit zijn levels in die mode waarbij je zo hoog mogelijk moet komen. Hoe hoger de 'wave', of level, hoe lastiger het wordt om bij de kist te komen, omdat er dan steeds meer zombies bij komen.

Kortom: het is het geld zeker waard, al zeg ik het zelf. :)

(oh, en hiervoor is geen spoiler nodig, aangezien het niets van de officiële verhaallijn laat zien)

Het is altijd handig voor de mensen die niet willen weten wat er gebeurd he :)

Mijn bestelling is eindelijk aangekomen, dus zo ff UN downloaden. Eindelijk _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Spannend maar na het uitspelen niks meer aan.

Mee eens en die multiplayer gamemode met die zombies verveelt ook wel na een tijdje.

Het is gewoon jammer dat er geen freemode inzit met zombies. :{

Ja, je hebt gelijk. Er is alleen die gamemode met die zombiewaves. Ik dacht eerst serieus dat er een freemode er in zou komen dat je met een hele groep zombie's kan schieten waar dan ook. Het is een goede dlc maar ik had er meer van verwacht. Het leek wel of als het onder een hoge tijdsdruk in elkaar is gezet. :N

Link to comment
Delen op andere websites

Spannend maar na het uitspelen niks meer aan.

Mee eens en die multiplayer gamemode met die zombies verveelt ook wel na een tijdje.

Het is gewoon jammer dat er geen freemode inzit met zombies. :{

Ja dat is echt jammer lekker door het donkere wilde westen met vrienden op een plek gaan campen en naar de zombies schieten....

Link to comment
Delen op andere websites

Heb ook dat gevoel bij UN.

Bij RDR ben je al heel eenzaam, maar nu.. :7

EDIT: Heb hem op 1 januari uitgespeeld.

Had het einde al gezien op YouTube, wel awesome dat je nu ook een zombie bent. Maar jammer dat de andere zombies nog steeds aanvallen :(

Bewerkt: door TekaLoca
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ik speel de SP niet meer. Is nu veel te zaai geworden. Multiplayer daar in tegen :D

Red Dead Overrun. Of andere speltypen met mn Zombie Marston 0_0 Hoorde laatst zon kut kind schreeuwen; "O MY GOD! HE'S A ZOMBIE!" :{

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...