Jump to content

[RDR] Wat vonden jullie van Undead Nightmare?


TekaLoca

Recommended Posts

Ik vond UN echt wel een goed spel. Er is best veel te doen, ipv. alleen maar zombies af te knallen. Steden redden om nieuwe wapens te krijgen, mythische figuren.. En wat ik ook wel een leuke toevoeging vond is waar je ook komt, dan er altijd een soort van Random Character (met zo'n blauwe bol op de Radar) is. De verhaallijn is toch wel een beetje kort, maar de cutscenes maken wel wat goed. Zoals de filmpjes met Seth Briars en z'n zombievriend. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 72
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TekaLoca

    25

  • R-fl3x

    15

  • Mark B.

    6

  • TheJesusOfSuburbia

    4

Ik heb Undead Nightmare gedownload op de dag dat ie op Xbox Marketplace kwam. Die avond heeft m'n kat de cd van RDR gesloopt (er loopt nu een soort van Grand Canyon overheen)en aangezien ik nog steeds geen nieuw exemplaar heb, heb ik UN nog steeds niet gespeeld... :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb Undead Nightmare gedownload op de dag dat ie op Xbox Marketplace kwam. Die avond heeft m'n kat de cd van RDR gesloopt (er loopt nu een soort van Grand Canyon overheen)en aangezien ik nog steeds geen nieuw exemplaar heb, heb ik UN nog steeds niet gespeeld... :-(

Je kan nu toch gewoon de Undead Nightmare disc halen?

Tenzij je nog wil meedoen met RDR-clan events tja, dan moet je RDR gewoon halen. Maar die vindt je wel in occasie bij Game Mania ofzo ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Verassend einde, en ik vond het wel een vet verhaal.

Als ik al die dorpjes en steden heb bevrijd van de zombies blijven ze dan ook zo of blijven ze altijd terug komen? Graag beantwoorden met een spoiler ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...