Jump to content

[RDR] Wat vonden jullie van Undead Nightmare?

Recommended Posts

Geplaatst:

Hij is wel vet, ook al heb ik hem nog niet uitgespeeld. Ik ben nu bij een missie en dan moet je wat ophalen, alleen ik weet dus niet waar ik dat moet halen. Maar dat maakt niet zo veel uit. Maar verder is hij wel leuk, ik vindt die zombies soms wel lol. Vooral hoe ze soms op je af komen.

• Reacties 72
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• TekaLoca

25

• R-fl3x

15

• Mark B.

6

• TheJesusOfSuburbia

4

Geplaatst:

Zit je toevallig bij de eerste missie van Nigel West Dickens? Zo ja, de plaats waar je je benodigdheden kunt vinden staan vermeld in je Journal. :)

Geplaatst:

Misschien een Singleplayer verhaal met een prille John tijdens zijn tijden bij Dutch's gang ('t was toch die hé)?

Zoiets zou ik nu kopen. Allemaal onzin van multiplayer modes en wapens hoef ik niet..

Geplaatst:

Van de Multiplayer heb ik nu al best genoeg DLC gezien, ja. Alleen vond ik het verhaal van Undead Nightmare best kort, en de zombies staken na een tijdje toch wel tegen.

Geplaatst:

Na een uurtje spelen was ik die DLC eigenlijk al beu. Niets voor mij, de zombies :puh:

Heb hem uiteindelijk nog snel uitgespeeld omdat ik hem toch had..

Geplaatst:

Ik vond'm wel meevallen, maar achter een tijdje steken die zombies sowieso tegen.. Het is gewoon niet leuk om telkens weer hetzelfde te beleven; Groep zombies, vallen aan, schiet ze neer. :7

• 3 weken later...
  • 2 weken later...
  • 1 maand later...
  • 3 weken later...
Geplaatst:

Na, ik vindt het wel een leuke spel. Maar ik ga er niet mee vrij spelen. Als ik wil vrij spelen doe ik dat wel met RDR. Het is leuk om Undead Nightmare in huis te hebben.

• 3 maanden later...
  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...