Flokkert Geplaatst: 14 februari 2011 Rapport Geplaatst: 14 februari 2011 Hij is wel vet, ook al heb ik hem nog niet uitgespeeld. Ik ben nu bij een missie en dan moet je wat ophalen, alleen ik weet dus niet waar ik dat moet halen. Maar dat maakt niet zo veel uit. Maar verder is hij wel leuk, ik vindt die zombies soms wel lol. Vooral hoe ze soms op je af komen. Reageren
R-fl3x Geplaatst: 14 februari 2011 Rapport Geplaatst: 14 februari 2011 Zit je toevallig bij de eerste missie van Nigel West Dickens? Zo ja, de plaats waar je je benodigdheden kunt vinden staan vermeld in je Journal. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 14 februari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 14 februari 2011 Misschien een Singleplayer verhaal met een prille John tijdens zijn tijden bij Dutch's gang ('t was toch die hé)? Zoiets zou ik nu kopen. Allemaal onzin van multiplayer modes en wapens hoef ik niet.. Reageren
R-fl3x Geplaatst: 14 februari 2011 Rapport Geplaatst: 14 februari 2011 Van de Multiplayer heb ik nu al best genoeg DLC gezien, ja. Alleen vond ik het verhaal van Undead Nightmare best kort, en de zombies staken na een tijdje toch wel tegen. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 14 februari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 14 februari 2011 Na een uurtje spelen was ik die DLC eigenlijk al beu. Niets voor mij, de zombies Heb hem uiteindelijk nog snel uitgespeeld omdat ik hem toch had.. Reageren
R-fl3x Geplaatst: 17 februari 2011 Rapport Geplaatst: 17 februari 2011 Ik vond'm wel meevallen, maar achter een tijdje steken die zombies sowieso tegen.. Het is gewoon niet leuk om telkens weer hetzelfde te beleven; Groep zombies, vallen aan, schiet ze neer. Reageren
TheJesusOfSuburbia Geplaatst: 5 maart 2011 Rapport Geplaatst: 5 maart 2011 Ik vind het altijd zo triest als je je ouwe makkers ziet als zombie Reageren
Thebigskiller Geplaatst: 20 maart 2011 Rapport Geplaatst: 20 maart 2011 Ik vond hem wel leuk beter dan het andere dlc woor rdr Reageren
Daantja Geplaatst: 2 mei 2011 Rapport Geplaatst: 2 mei 2011 geweldig gewoon kopen is het egt waard Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 22 mei 2011 Rapport Geplaatst: 22 mei 2011 Na, ik vindt het wel een leuke spel. Maar ik ga er niet mee vrij spelen. Als ik wil vrij spelen doe ik dat wel met RDR. Het is leuk om Undead Nightmare in huis te hebben. Reageren
Joostyz Geplaatst: 14 september 2011 Rapport Geplaatst: 14 september 2011 Ik vond het een leuke DLC(heb het al uitgespeeld), maar jammer genoeg wel een beetje kort. Reageren
Niiek Geplaatst: 21 september 2011 Rapport Geplaatst: 21 september 2011 Is het erg als iedere overlevende in een stad (blackwater) dood gaat? Reageren
Kyon Geplaatst: 30 september 2011 Rapport Geplaatst: 30 september 2011 Vond hem wel leuk, maar was er wel gauw op uitgekeken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.