Jump to content

[RDR] Trusty steed


GTAKevin023

Recommended Posts

Ey,

Ik bind m'n paard vast en toen stond er ''This horse is now trusty steed''. Wat betekend dat?? Ik bind hem vast in Wreck of the Serendipity. Dat is naast Blackwater en Thieves Landing.

Dit betekent dat je paard nu je vertrouwde paard is. Als je je savegame hierna opslaat en je laad hem dan zal hij vastgebonden aan een paal bij jouw savehouse staan. :puh:

Als je hem oproept door te fluiten (pijltje naar boven) dan zou hij normaal gezien naar jou moeten komen. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ey,

Ik bind m'n paard vast en toen stond er ''This horse is now trusty steed''. Wat betekend dat?? Ik bind hem vast in Wreck of the Serendipity. Dat is naast Blackwater en Thieves Landing.

Dit betekent dat je paard nu je vertrouwde paard is. Als je je savegame hierna opslaat en je laad hem dan zal hij vastgebonden aan een paal bij jouw savehouse staan. puh2.gif

Als je hem oproept door te fluiten (pijltje naar boven) dan zou hij normaal gezien naar jou moeten komen. puh2.gif

Alleen safe huis? En hmm, kan je ook meerdere paarden plaatsen bij een paal? Ik had mijn paard bij Wreck of Serendipity geplaatst aan z'n paal. Dat is geen safe huis.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...