Shadow-Link Geplaatst: 28 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2010 (bewerkt) Conversion's Team: GTARandomShadow-Link Vice IV is een total conversion mod voor GTA IV. Het zal de stad, wapens voertuigen en misschien zelfs personages omzetten naar doe van de oude vertrouwde vice city. Hieronder een aantal screenshot en videos om de voortgang te laten zien van dit project. http://www.youtube.com/watch?v=2q5fpzOD7lQ >>> Door Beagle: Ik heb je youtube vid even verbeterd.. hele link moet je geven .<<< VC Downtown: Video!Oude screens van vice city havenVideo! Bewerkt: 28 november 2010 door Beagle Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ultimate-Killer Geplaatst: 28 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2010 Owkéé Ik dacht dat de meerderheid IV wil hebben inplaats van Vice city Maar toch Succes! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice Geplaatst: 28 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2010 Owkéé Ik dacht dat de meerderheid IV wil hebben inplaats van Vice city Maar toch Succes! Volgens velen is Vice City anders nog altijd de beste GTA. Onder andere door de gezellige sfeer en heerlijke muziek. Veel succes dus met je project ^^. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Beagle Geplaatst: 28 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2010 Gaaf! Ik zie dat er op bepaalde stukken ook al specular maps zijn toegepast.. GTA IV's eigen werk of die van jullie? iig, keep it up en houd die updates erin aub ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Shadow-Link Geplaatst: 28 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 november 2010 Ik vond Liberty City IV niks aan. Zat geen sfeer in. En ben gelukkig niet de enige. @Beagle, spec maps en bump maps hebben we zelf toegepast Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mythbuster Geplaatst: 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2010 (bewerkt) Als je nou de light-settings van The Ballad of Gay Tony hierbij weet te krijgen hebben we echt VC HD met ook nog de echte Vice City stijl! Als jij heel VC hier in weet te krijgen ben je m`n held... Als je ook nog de Rancher's collision bug 100% weet te fixen (rechtsvooraan heeft ie een bodemspeling van zo`n 5 cm, doordat een deel van de collision van de achterbak naar vooraan gemirrored is, op z`n kop...), zonder dat de camera verkracht word, dan ga ik speciaal voor deze mod een dubbele installatie van GTA aanmaken... Dat 4x4 parkour in VC was masterlijk, we zouden het alleen een keer wat meer polygons, diepe wielsporen en wat modderpoelen moeten geven en dan is het perfect voor de Rancher, vooral met de realistic driving and flying mod KUTGW!!!! Held! Wist trouwens niet dat je al meerdere textures kon toevoegen aan wtd files met SparkIV?! Versie die ik heb kan alleen nog maar textures vervangen in die dingen? Wel beter! ook lol @ Roman "Hey cousin! you want to go bowling?", screen 2... "Sorry Roman, I'm in Vice City!"... xD Bewerkt: 29 november 2010 door Mythbuster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Shadow-Link Geplaatst: 29 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 november 2010 Light settings van tbogt kan vrij makkelijk gedaan worden door het in tbogt te plaatsen Bijna geen verschil. Voertuigen doe ik niet aan. Misschien GTARandom die daar aan werkt. De map is nu bijna volledig omgezet met behulp van mijn Vice IV conversion tool. Textures kunnen ook gedaan worden met G-Texture Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DaBeast Geplaatst: 30 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2010 Ik moet toegeven dat ik normaal tegen converten was, maar Vice City ziet er echt vet nice uit in de Rage engine. Je hebt je specular maps wel een beetje 'over done', het lijkt nu plastiek achtig. Keep it up. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mythbuster Geplaatst: 30 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2010 Light settings van tbogt kan vrij makkelijk gedaan worden door het in tbogt te plaatsen Bijna geen verschil. Voertuigen doe ik niet aan. Misschien GTARandom die daar aan werkt. De map is nu bijna volledig omgezet met behulp van mijn Vice IV conversion tool. Textures kunnen ook gedaan worden met G-Texture Kun je ook proberen dat 4x4 crossbaantje en wat andere belangrijke/unieke/speciale dingen in de map een beetje high quality te maken?... dikke bandensporen erin maken en zo, het liefst nog met modderpoelen erbij en al Weet dat het nogal veel gevraagd is omdat het niet bij het project hoort, maar dat was een van de weinige plekken waar ik echt lang heb rond gereden in Vice City xD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 30 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2010 Het ziet er super uit. Ik kan haast niet wachten tot dit uit komt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Shadow-Link Geplaatst: 30 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 november 2010 (bewerkt) Op dit moment is ons doel om Vice city 1 op 1 om te zetten en verder geen aanpassingen te maken. Als dit gedaan is zullen we models en textures gaan verbeteren. Bewerkt: 30 november 2010 door Shadow-Link Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 30 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2010 Ziet er goed uit allemaal. Alleen de z-index moet wat lager, heb ik zo de indruk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Shadow-Link Geplaatst: 30 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 november 2010 (bewerkt) Nah water.dat moet iets opgehoogd worden. Z is nu precies zoals in Vice (alles wordt automatisch 1 op 1 overgenomen dus ). Of heb je het over de cols? Is nog een bug in mijn cols script waarbij niko als hij stil staat iets boven de weg zweeft. Verder geen last van als je met auto's rijd of rondloopt. Bewerkt: 30 november 2010 door Shadow-Link Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2010 (bewerkt) Ziet er fantastisch uit! Alleen ik heb het idee dat Niko net boven de grond staat op screen 1. Misschien dat de collisions verkeerd staan? Zag je zelf ook al, lees ik nu. :$ Bewerkt: 1 december 2010 door Bierbuikje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Beagle Geplaatst: 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2010 Oh my G, je moet nog de alpha map instellen @ palmbomen @ screen 1! =o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.