Jump to content

[WIP]Vice IV


Shadow-Link

Recommended Posts

  • Reacties 72
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Shadow-Link

    18

  • Bierbuikje

    8

  • Flitskikker

    5

  • Beagle

    4

Mensen, help me even, want ik snap hier echt de ballen van. Natuurlijk, het ziet er fantastisch uit, Vice City met zulke graphics...en het zal vast razend knap zijn wat Shadow-Link hier laat zien. Maar wat kunnen we hier straks mee? Ik begrijp dat missies en dergelijke niet overgezet kunnen worden. Dan blijft dus over dat we rond kunnen cruisen in een schitterend Vice City? Zal zeker leuk zijn, maar ik denk dat ik na 3 x de eilanden rond te hebben gereden het wel heb gezien.

Zie ik iets over het hoofd in mijn redenering? Of ben ik gewoon een cultuurbarbaar? :$

Link to comment
Delen op andere websites

Mensen, help me even, want ik snap hier echt de ballen van. Natuurlijk, het ziet er fantastisch uit, Vice City met zulke graphics...en het zal vast razend knap zijn wat Shadow-Link hier laat zien. Maar wat kunnen we hier straks mee? Ik begrijp dat missies en dergelijke niet overgezet kunnen worden. Dan blijft dus over dat we rond kunnen cruisen in een schitterend Vice City? Zal zeker leuk zijn, maar ik denk dat ik na 3 x de eilanden rond te hebben gereden het wel heb gezien.

Zie ik iets over het hoofd in mijn redenering? Of ben ik gewoon een cultuurbarbaar? :$

1. Je kan het online spelen ;)

2. Anderen kunnen wel missies ervoor maken

3. Wat doe jij dan in GTA IV nadat je de missies heb uitgespeeld? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

1. Je kan het online spelen ;)

2. Anderen kunnen wel missies ervoor maken

Ah, dat maakt het al stukken duidelijker. Legitieme redenen wat mij betreft, dus zet het project gerust voort :puh:

3. Wat doe jij dan in GTA IV nadat je de missies heb uitgespeeld? :puh:

Ik moet helaas bekennen dat GTA IV me zodanig is tegengevallen dat ik na het 100% uitspelen de game eigenlijk nooit meer heb aangeraakt. Het gaf me niet het GTA-gevoel dat ik had bij III, VC en SA...

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe willen jullie de safehouses straks maken?

En als je bijv. een vriend wilt bellen enz

Waar moet je dan heen?

Er is kans dat ie in de grond spawnt :cab:

Bewerkt: door Ultimate-Killer
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...