Flitskikker Geplaatst: 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2010 Ja, ik doelde op de zwevende Niko. Ben benieuwd naar volgende screens. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Shadow-Link Geplaatst: 2 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 december 2010 (bewerkt) Oh my G, je moet nog de alpha map instellen @ palmbomen @ screen 1! =o Ik weet het, maar vind het belangrijker eerst de gehele map om te zetten dan me bezig te houden met elke alpha texture Bewerkt: 2 december 2010 door Shadow-Link Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 2 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2010 Nice! Kun je ook in de terminal en in de andere (externe) interieurs? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 2 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2010 Ik ben er verliefd op! Voor mijn gevoel gaan jullie ontzettend snel. Hebben jullie in het begin gewacht met het releasen van de screens om eerst wat vorderingen te maken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Shadow-Link Geplaatst: 2 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 december 2010 @Flitskikker: Jup @Bierbuikje: Nope, me converter doet zon beetje al het werk dus 2 drukken op de knop en de models, ipl en ide files zijn omgezet. Alleen heb ik nog geen converter gecode voor txd en col files. Vandaar dat het niet allemaal in 1x omgezet is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 2 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2010 Dit ziet er zeer goed uit!! Vice City in RAGE had ik nooit verwacht.. Ga zo door, ik ben benieuwd naar meer foto's en naar het resultaat! Succes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 2 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2010 Sommige gebouwen zien er wel van heel lage kwaliteit uit zeg. Maar andere gebouwen zoals dat terminal zijn gewoon awesome! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Shadow-Link Geplaatst: 7 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 december 2010 De map is zo goed als volledig omgezet met props. Er zijn nog een aantal speciale models die problemen veroorzaken. En de collisions moeten voor een groot aantal dingen nog gedaan worden. Zal vanavond wat nieuwe screens posten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mania-92 Geplaatst: 7 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2010 Oh my G, je moet nog de alpha map instellen @ palmbomen @ screen 1! =o Ik weet het, maar vind het belangrijker eerst de gehele map om te zetten dan me bezig te houden met elke alpha texture Dat is toch geen vice city auto, of wel? KUTGW iig. Ik zal hem zeker downloaden. Als je de vice city missies er bij kunt doen ben je helemaal een held. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Shadow-Link Geplaatst: 7 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 december 2010 Missies zullen niet gedaan worden. Dit is veel te veel werk wat jaren zou duren om goed te krijgen (Zie GTA: LC mod voor Vice, die na 6 jaar ofzo nog steeds niet af is). Auto's zijn nog niet omgezet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Senne Geplaatst: 7 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2010 Eindelijk een mod voor IV die het echt waard is om te downloaden. En eindelijk een modstarter waarvan ik zeker ben dat ie doorwerkt tot de mod af is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djaeo Geplaatst: 8 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2010 zo man. dat ziet er mooi uit zeg die foto's. komt er een beta? je moet bij rockstar gaan werken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Shadow-Link Geplaatst: 9 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 december 2010 (bewerkt) Er missen nog een aantal textures, maar het wordt steeds beter Bewerkt: 9 december 2010 door Shadow-Link Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djaeo Geplaatst: 9 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2010 zo dan. de mod komt steeds verder af zie ik. mooi sfeertje hangt er ook. ik ga de mod zeker downloaden als tie af is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 9 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2010 Mooi. Indien je hulp nodig hebt met het modden van de HUD, zoals de radar, icoontjes, fonts, e.d., dan wil ik wel graag helpen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.