Jump to content

[WIP]Vice IV

Recommended Posts

• Reacties 72
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Shadow-Link

18

• Bierbuikje

8

• Flitskikker

5

• Beagle

4

Geplaatst: (bewerkt)

Oh my G, je moet nog de alpha map instellen @ palmbomen @ screen 1! =o

Ik weet het, maar vind het belangrijker eerst de gehele map om te zetten dan me bezig te houden met elke alpha texture ;)

airport2.png

Bewerkt: door Shadow-Link
Geplaatst:

Ik ben er verliefd op! _O_

Voor mijn gevoel gaan jullie ontzettend snel. Hebben jullie in het begin gewacht met het releasen van de screens om eerst wat vorderingen te maken? :puh:

Geplaatst:

@Flitskikker: Jup

@Bierbuikje: Nope, me converter doet zon beetje al het werk :puh: dus 2 drukken op de knop en de models, ipl en ide files zijn omgezet. Alleen heb ik nog geen converter gecode voor txd en col files. Vandaar dat het niet allemaal in 1x omgezet is :puh:

Geplaatst:

Dit ziet er zeer goed uit!! :tu:

Vice City in RAGE had ik nooit verwacht.. Ga zo door, ik ben benieuwd naar meer foto's en naar het resultaat!

Succes :)

Geplaatst:

De map is zo goed als volledig omgezet met props. Er zijn nog een aantal speciale models die problemen veroorzaken. En de collisions moeten voor een groot aantal dingen nog gedaan worden.

Zal vanavond wat nieuwe screens posten :)

Geplaatst:

Oh my G, je moet nog de alpha map instellen @ palmbomen @ screen 1! =o

Ik weet het, maar vind het belangrijker eerst de gehele map om te zetten dan me bezig te houden met elke alpha texture ;)

airport2.png

Dat is toch geen vice city auto, of wel? :*D

KUTGW iig. Ik zal hem zeker downloaden. Als je de vice city missies er bij kunt doen ben je helemaal een held.

Geplaatst:

Missies zullen niet gedaan worden.

Dit is veel te veel werk wat jaren zou duren om goed te krijgen (Zie GTA: LC mod voor Vice, die na 6 jaar ofzo nog steeds niet af is).

Auto's zijn nog niet omgezet.

Geplaatst:

Eindelijk een mod voor IV die het echt waard is om te downloaden. En eindelijk een modstarter waarvan ik zeker ben dat ie doorwerkt tot de mod af is. _O_

Geplaatst: (bewerkt)

docks2.png

vuurtoren1.png

Er missen nog een aantal textures, maar het wordt steeds beter ;)

Bewerkt: door Shadow-Link
Geplaatst:

zo dan. de mod komt steeds verder af zie ik. mooi sfeertje hangt er ook. ik ga de mod zeker downloaden als tie af is.

Geplaatst:

Mooi. :)

Indien je hulp nodig hebt met het modden van de HUD, zoals de radar, icoontjes, fonts, e.d., dan wil ik wel graag helpen. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...