Jump to content

[WIP]Vice IV


Recommended Posts

Geplaatst:

@NandroDavids: Ik had hetzelfde, ben daarom maar gaan modden he ;)

@Mania-92: Waterreflectie is default IV reflectie hier kan ik dus niks aan doen ;) Weet ook niet op welke settings deze screens zijn gemaakt.

@Senne: Tjah het werkt gewoon online in party mode ;)

@Beagle: Verkeersborden zijn hetzelfde als in Vice, niets veranderd aan scale en plaatsing, heb de converter aangepast, schaduwen zijn nu zachter.

@Ultimate-Killer: Geen idee waar die quot vandaan komt maar goed :puh: . Ik heb nooit een vriend gebeld in IV en zal me dus ook geen reet interesseren of die onder de grond spawnd of niet :puh: . Scripts zullen aangepast als OpenIV met een script editor komt.

  • Reacties 72
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Shadow-Link

    18

  • Bierbuikje

    8

  • Flitskikker

    5

  • Beagle

    4

Geplaatst:

@Beagle: Verkeersborden zijn hetzelfde als in Vice, niets veranderd aan scale en plaatsing,

Hmm, maar het lijkt wel alsof Niko niet er onder door past :puh:.

Geplaatst:

Laten jullie de map (radar) op deze manier? Want roze wegen vind ik wel een beetje vreemd. :puh:

Mjah ik vind het ook lelijk, maar GTARandom heeft hem gemaakt en weet niet of hij deze wilt veranderen.

Geplaatst:

Is het geen idee om de originele VC map te openen en die een beetje aan te passen zo dat hij het juiste formaat heeft om hem over de oude IV map heen te plakken?... Kan toch niet zo moeilijk zijn? Zijn voor zover ik weet allebei afbeeldingen, 't is dat de Radar in SA altijd opgesplitst was, dus misschien dat je dat dan nauwkeurig moet doen maar toch, moet mogelijk zijn :O

Geplaatst: (bewerkt)

Dat heeft ie gedaan, alleen hij heeft hem ook van kleur verandert. Vond ie mooier denk.. Ik vind het persoonlijk erg lelijk.

Bewerkt: door Shadow-Link
Geplaatst:

Hey,

Echt super dat dit al mogelijk is :). Wel moet ik eerlijk toegeven dat je echt wel ziet dat de models zijn conventeert vanuit een andere engine. Hierdoor ogen de special effects minder mooi, en geeft het je eerder een GTA SA gevoel met een GTA IV poppetje.

Het grootste verschil zit hem er ok in dat de textures in GTA IV van veel betere kwaliteit zijn als in GTA Vice CIty, en ik denk dat dat heel uitmaakt voor de beleving

  • 2 weken later...
Geplaatst:

Klopt, maar het komt onder andere ook doordat ik geen normals calculate waardoor de gebouwen heel "plat" lijken. Ik heb dit nu toegevoegd aan mijn tool, waardoor gebouwen er veel beter uitzien. Ook worden lichten nu geconvert, dit geeft ook een mooier effect. Binnenkort screens.

Geplaatst:

Vet! Is deze mod ook compatibele met EFLC? Zo ja, dan zal ik hem zeker installeren! Good old times :) .

  • 1 maand later...
  • 6 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...