Megadreams Geplaatst: 12 september 2011 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2011 Zowel het filmpje als de screens zien er geweldig uit, ik zie er ook echt een tropische sfeer in zoals in Vice City zelf. KUTGW Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 12 september 2011 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2011 (bewerkt) Hm, als het gaat om de Vice City conversations naar IV ben ik toch meer fan van Vice City Rage. Praktisch is het dezelfde modificatie (en ik blijf bij die mening) en het ziet er stukken beter uit. Mijns inziens is het niet meer dan tijdverspilling om twee keer hetzelfde te maken en dan ook nog eens met fikse achterstand. Bewerkt: 12 september 2011 door Bierbuikje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blastov Geplaatst: 12 september 2011 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2011 Hm, als het gaat om de Vice City conversations naar IV ben ik toch meer fan van Vice City Rage. Praktisch is het dezelfde modificatie (en ik blijf bij die mening) en het ziet er stukken beter uit. Mijns inziens is het niet meer dan tijdverspilling om twee keer hetzelfde te maken en dan ook nog eens met fikse achterstand. Aantal redenen, komt het: - VCR is alleen voor EFLC, onze ook voor IV. - Deze mod is open source, de files worden niet gelocked wat VCR wel gaat doen. - Omdat het open source is mag deze mod door andere mods worden gebruikt als 'basis', zoals: 'GTA Vice City HD - Wij voegen extra's en verbeteringen toe, zoals HQ (palm)bomen, HQ textures en we gaan delen uit VCS converten - De belangrijkste reden, nu nog even geheim maar dat wordt later wel duidelijk. Kun je trouwens onderbouwen waarom VCR er beter uitziet? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 12 september 2011 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2011 Kun je trouwens onderbouwen waarom VCR er beter uitziet? Lijkt me glashelder: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blastov Geplaatst: 12 september 2011 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2011 (bewerkt) Bewerkt: 15 september 2011 door Blastov Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim Geplaatst: 20 september 2011 Rapport Share Geplaatst: 20 september 2011 Die nieuwe trailer is echt zoo fucking mooi gemaakt kutgw! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xoex23 Geplaatst: 20 september 2011 Rapport Share Geplaatst: 20 september 2011 (bewerkt) Dit project is echt zo f*cking goed man :klap: :klap: :klap: :klap: NICE WORK ! :klap: :klap: Bewerkt: 20 september 2011 door xoex23 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AeroCool (gast) Geplaatst: 14 december 2011 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2011 (bewerkt) zitten er ook een paar missies in van VC? en het zal ook super leuk zijn als je van de gewone LC van IV naar VC gan rijden maar super nice werk ik ga hem zeker downloaden als hij uit komt Bewerkt: 14 december 2011 door aerocool Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 14 december 2011 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2011 Dit project is al een hele lange tijd dood. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 14 december 2011 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2011 Er is wel een soortgelijk project (waarvan binnenkort de beta uitkomt) genaamd . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Davedavy Geplaatst: 14 december 2011 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2011 Er is wel een soortgelijk project (waarvan binnenkort de beta uitkomt) genaamd . Die komt op 5 Januari uit. Mooie trailer ook. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Puma Geplaatst: 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2011 Tering, die trailer . Echt fantastisch, lijkt erop dat ze ook alle animaties en cutscènes hebben meegenomen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blastov Geplaatst: 16 december 2011 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2011 (bewerkt) Tering, die trailer . Echt fantastisch, lijkt erop dat ze ook alle animaties en cutscènes hebben meegenomen. Nee, je kunt én geen animaties omzetten en ook geen cutscenes. De RAGE resources zijn nog niet geresearched (WAD). Het zijn IV animaties, de "cutscenes" is of met Simple Native Trainer gedaan of een external script. Dit project is inderdaad dood, ik ben bezig met IVSA. Bewerkt: 16 december 2011 door Blastov Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.