Jump to content

WinterWallpapers


Cabyon

Recommended Posts

dm371h.gif

Hierbij presenteer ik, Cabyon, het vervolg op Fallwallpapers die ik eerder heb uitgebracht.

Info

Deze afbeeldingen zijn geselecteerd door Cabyon en bevat geen copyright. Ik heb de foto's van Google Afbeeldingen en mijn uit mijn eigen collectie. Het zijn bijna allemaal 1920x1200, een enkeling is 1200x886. Het bestand is 7 MB, dat is ongeveer een kleine drie minuutjes downloaden met een normale internetverbinding. Het bestand een .exe, dus je kunt het gemakkelijk uitpakken waar jij maar wilt. :puh:

Voorwaarden bij het downloaden van dit pack

Je gaat bij het downloaden akkoord met de volgende voorwaarden:

  • Het delen van dit pack is verboden
  • Dit bestand mag alleen maar worden gedownload van de link vanaf Gtaforum.nl. Dus niet vanaf een ander forum.



DOWNLOAD

Reacties en kritiek zijn gewenst.

Bewerkt: door Cabyon
Link to comment
Delen op andere websites

zitten hele mooie foto's tussen,

jammer dat je de foto's niet zelf gemaakt heb aangezien er zat sneeuw ligt door heel nederland, tenzij je in het westen woont net als mij.

bij sommige foto's zit er een watermerk op, die had je er beter niet in kunnen stoppen

Link to comment
Delen op andere websites

zitten hele mooie foto's tussen,

jammer dat je de foto's niet zelf gemaakt heb aangezien er zat sneeuw ligt door heel nederland, tenzij je in het westen woont net als mij.

bij sommige foto's zit er een watermerk op, die had je er beter niet in kunnen stoppen

Dankje, dat watermerk vind ik niet zo belangrijk, eerder de foto's. Verder zet ik er nog even bij dat ik ze van Google Afbeeldingen en mijn eigen collectie heb. Dankjewel voor de (snelle) reactie.

@Visser23: Ze zijn bijna allemaal 1920x1200, maar een enkel is 1200x886. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...