wolwop Geplaatst: 6 december 2010 Rapport Geplaatst: 6 december 2010 Ik heb al heel lang gta en ben nu dus ook al bezig met mods en ik ben nu vooral bezig met zelf textures maken Enzo maar nu zie ik ook dat veel mensen dingen in de map kunnen aanpassen (mapping) hoe werkt dit precies? :$ Reageren
Shadow-Link Geplaatst: 7 december 2010 Rapport Geplaatst: 7 december 2010 (bewerkt) Als je alleen texture mods wilt kun je een .img file openen met OpenIV of SparkIV. Hiermee kan je textures exporten aanpassen en weer importen. Als je nieuwe models etc in GTA IV wilt zetten, zul je aan de slag moeten met een 3D modeling programma. Je kunt ZModeler gebruiken voor het exporten van WDR files (De models) of Mijn 3DS Max export plugin. Hiermee kunnen WDR en WBD (collision) bestanden geexporteerd worden. Om deze ingame te zetten kan je gebruik maken van Shadow-Mapper. De laatst genoemde tools kun je vinden op mijn website. www.Shadow-Link.nl. Als je hulp nodig heb laat het maar horen Edit: Zie net dat dit in de scripting section is. Dus bedoel je mapping via Simple Native Trainer? Bewerkt: 7 december 2010 door Shadow-Link Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.