Jump to content

Mapping


wolwop

Recommended Posts

Ik heb al heel lang gta en ben nu dus ook al bezig met mods en ik ben nu vooral bezig met zelf textures maken Enzo

maar nu zie ik ook dat veel mensen dingen in de map kunnen aanpassen (mapping) hoe werkt dit precies? :$

Link to comment
Delen op andere websites

Als je alleen texture mods wilt kun je een .img file openen met OpenIV of SparkIV. Hiermee kan je textures exporten aanpassen en weer importen.

Als je nieuwe models etc in GTA IV wilt zetten, zul je aan de slag moeten met een 3D modeling programma. Je kunt ZModeler gebruiken voor het exporten van WDR files (De models) of Mijn 3DS Max export plugin. Hiermee kunnen WDR en WBD (collision) bestanden geexporteerd worden. Om deze ingame te zetten kan je gebruik maken van Shadow-Mapper. De laatst genoemde tools kun je vinden op mijn website. www.Shadow-Link.nl. Als je hulp nodig heb laat het maar horen ;)

Edit: Zie net dat dit in de scripting section is. Dus bedoel je mapping via Simple Native Trainer?

Bewerkt: door Shadow-Link
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...