Jump to content

[2010] Hoe was jouw jaar?


Visser23

Wat voor cijfer geven jullie 2010?  

56 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat voor cijfer geven jullie 2010?

    • Onvoldoende
      10
    • 6
      10
    • 7
      8
    • 8
      16
    • 9
      8
    • 10
      4


Recommended Posts

  • Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • S-te-Fan

    1

  • Visser23

    1

  • BoerBanaan

    1

  • Cheers.

    1

Eigenlijk was de zomer echt bagger en voor de rest kan ik bijna alleen maar de dagen herineren dat er een clown voor me stond en dat ik met een sacherijnige kop op een stoel zat. Ik heb wel dit jaar een leuke vriendin gekregen en om die reden geeft ik het jaar een 7

@Hierboven als je dit jaar bent geboren wel

Bewerkt: door GTA-top
Link to comment
Delen op andere websites

Gaat wel lekker zo, alleen meer met vrienden afspreken, maar die kans krijg ik vaak niet ivm huiswerkbegleiding (niet dat hwbegleiding vervelend is hoor, het juist fijn :)) maar ik zie toch liever dat ik wat vaker met m'n maten om kan gaan, en zo wonen ook nog ver weg. :{ Maargoed, daar krijg je dus wel echte vrienden voor terug. :tu:

Verder gaat alles lekker, behalve de liefde, maar daar zit ik niet mee. Komt later wel. Met school gaat het nu goed, sta gemiddeld 7,3, dus dat is netjes. (lees: FREAKING'AWESOME :klap: ) Verder bijna iedereen gezond in de familie, behalve m'n neef, maar die knapt langzamerhand weer op. :)

Anyway, laat 2011 maar komen! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Geen werk, kantje boord naar de volgende klas gegaan, weinig gefeest wegens het gebrek aan geld, sterfgeval in de familie en in de vriendenkring, Twente kampioen (ze zijn verdient kampioen geworden, en dat maakt het alleen maar erger), flinke ruzie tussen m'n ouders zo'n beetje heel het jaar, vingers verbrand met nieuwjaar dit jaar, pink gekneusd --> ik speel nu met zo'n ding om m'n vinger.. We zijn wel kampioen geworden afgelopen jaar, dat wel!

Ik geef mijn jaar een 5.

Link to comment
Delen op andere websites

Prachtig begin van het jaar (eerste ontmoeting met de liefde) en daar zo'n 8 maanden heel gelukkig mee geweest. Jammer genoeg is dat zo'n 3 maanden geleden beëindigd en is mijn leven er sindsdien niet beter op geworden. Op school kan het beter, ik besteed heel veel vrije tijd aan voetbal (tegen mijn zin in, ik mag alleen nog niet stoppen) en ik zit met een klein beginnetje van een gokverslaving. Het kan dus wel beter...

Op dit moment geef ik mijn jaar een 6.5/10.

Bewerkt: door Die Hard
Link to comment
Delen op andere websites

Mijn jaar was prima. Leuke meid ontmoet die inmiddels ook bij me in getrokken is. Op het werk gaat het prima, sociaal vlak ook.

Niets te klagen eigenlijk. Dus een 9.

Het kan een 10 worden want hoop het jaar af te sluiten met een nieuwe auto :Y

Link to comment
Delen op andere websites

2010 was voor mij een soort 'omwenteling' in mijn leven. Sinds 2010 lig ik echt helemaal in de knoop met mezelf. Begin 2010 kwam er een meisje in mijn leven, en ik dacht dat ik ze kon krijgen.. Maar helaas.. En sindsdien altijd hetzelfde probleem bij meisjes.. Ik kan nét dat meisje niet krijgen.

Meer en meer begonnen mij in 2010 meisjes interesseren, ik wilde weten hoe het voelde, de liefde, maar k'kon dr geen krijgen. t'Is gewoon die periode die nu begint rond de 15-16 jaar waarin je aan alles begint te twijfelen.. Beginnen drinken, beginnen roken met vrienden na school.. Maar nog steeds niet een vriendengroepje gevonden om buiten school te gaan fuiven ofzo... dat knaagt ook.

Vergeleken met 2009 ben ik zelfstandig geworden. Ik betaal meer en meer alles zelf, ben vaak alleen thuis en mag zelf beslissen wanneer ik ga slapen. Vooral mijn ouders zijn er niet altijd voor mij en trek ik mijn plan.

Soms voelde ik me verdrietig, heb voortdurend diepje dipjes, vooral als ik behoefte had om een meisje een knuffel te geven maar er was geen... Als ik het moeilijk had heb ik niemand om tegen te praten, een knuffel te geven (behalve 1 beste vriend, om tegen te praten natuurlijk ;p) en dat gevoel ontbreekt nog in m'n leven.. Een mooi meisje die lief is tegen me en waar ik liefde van krijg...

Tsja, elk jaar zegt iedereen, tja , tzal wel nog komen. Maar elk jaar komt het niet..

All hope is on 2011...

Link to comment
Delen op andere websites

Dit jaar was voor mij niet een geweldig jaar. Ik ben nog met de hakken over de sloot gekomen op school.

Het was zeker een super goed game jaar dat dan weer wel, :klap:

Mijn boot was deze zomer ook klaar dus die kon het water in dat is natuurlijk super, maar als het weer niet mee zit heb je er niet zo veel aan :duh: ook was/is hij lek, En nog steeds :$

Ik vond dit jaar een 5,5 het was net niks.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat een hoop depri-jaren hier, zeg. :cab:

Mijn jaar was fantastisch, zeker de tweede helft. De eerste helft was trouwens ook mooi, toen heb ik mijn bachelor 2 gehaald. Nu zit alles helemaal goed: gepromoveerd waar ik "werk", lid van een commissie, hopelijk volgende week ook toegelaten tot een andere commissie, veel gezelligheid met vrienden en familie (waar ik ook steeds betere band mee heb), en tot nu toe alle punten van Bachelor 3. Lekker feesten maar toch alle punten binnen, wat wil je nog meer?

Een leven kan altijd beter, al zou ik op dit moment niet weten hoe. Daarom krijgt mijn jaar een 9.

Link to comment
Delen op andere websites

Haha, mijn jaar was echt kankervet!

De meest zieke dingen meegemaakt en meer levenservaring opgedaan dan sommige in een heel leven opdoen. Van extreme ups tot extreme downs.

Ergens is het nog een wonder dat ik leef.

Hulde voor 2010.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...