Jump to content

Ineens blauw scherm?!


K1pc0rn

Recommended Posts

bij mij komt het steeds vaker voor.

ik zal de code noteren als het weer gebeurt

ik zit nu namelijk in veilige modes.

EDIT: nu krijg ik niet eens meer een blauw scherm, maar geeft ie steeds van die lange piepjes?!

hoe kan ik dit nou weer oplossen

Misschien komt het door dat ik geen windows Vista erop heb staan want dat kreeg ik bij de PC

Aantal piepjes is ook een code, hoeveel piepjes krijg je, en zijn het korte piepjes of lange piepjes of verschillende ze van duur?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 52
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • K1pc0rn

    20

  • wesley123

    10

  • TekaLoca

    6

  • Hayte

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

bij mij komt het steeds vaker voor.

ik zal de code noteren als het weer gebeurt

ik zit nu namelijk in veilige modes.

EDIT: nu krijg ik niet eens meer een blauw scherm, maar geeft ie steeds van die lange piepjes?!

hoe kan ik dit nou weer oplossen

Misschien komt het door dat ik geen windows Vista erop heb staan want dat kreeg ik bij de PC

Aantal piepjes is ook een code, hoeveel piepjes krijg je, en zijn het korte piepjes of lange piepjes of verschillende ze van duur?

heb hem na 5 seconden uitgezet maar in die 5 seconden waren het steeds lange piepjes.

Link to comment
Delen op andere websites

bij mij komt het steeds vaker voor.

ik zal de code noteren als het weer gebeurt

ik zit nu namelijk in veilige modes.

EDIT: nu krijg ik niet eens meer een blauw scherm, maar geeft ie steeds van die lange piepjes?!

hoe kan ik dit nou weer oplossen

Misschien komt het door dat ik geen windows Vista erop heb staan want dat kreeg ik bij de PC

Aantal piepjes is ook een code, hoeveel piepjes krijg je, en zijn het korte piepjes of lange piepjes of verschillende ze van duur?

heb hem na 5 seconden uitgezet maar in die 5 seconden waren het steeds lange piepjes.

En hoeveel?

Link to comment
Delen op andere websites

bij mij komt het steeds vaker voor.

ik zal de code noteren als het weer gebeurt

ik zit nu namelijk in veilige modes.

EDIT: nu krijg ik niet eens meer een blauw scherm, maar geeft ie steeds van die lange piepjes?!

hoe kan ik dit nou weer oplossen

Misschien komt het door dat ik geen windows Vista erop heb staan want dat kreeg ik bij de PC

Aantal piepjes is ook een code, hoeveel piepjes krijg je, en zijn het korte piepjes of lange piepjes of verschillende ze van duur?

heb hem na 5 seconden uitgezet maar in die 5 seconden waren het steeds lange piepjes.

En hoeveel?

volgens mij 3 keer

Link to comment
Delen op andere websites

http://support.microsoft.com/kb/314063/nl

Deinstalleer je drivers eens en installeer ze opnieuw

ik wil je absoluut niet op slechte ideeen brengen ofzo, maar wat dacht je ervan dit te lezen?

ja dit is van XP

maar ik weet niet hoe je dat kan vinden op Windows 7

Het is gewoon hetzelfde, je zult alleen af en toe andere stappen kunnen nemen, of denk jij dat ze voor elke windows de error code's volledig veranderen? Error codes en hoe dit op te lossen zijn dus volledig hetzelfde.

Als je er niet tevreden mee bent met dat deze voor xp is dan drop je de error code in de zoekbalk bovenaan, kan jij zelf ook doen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

dit staat er in de oplossing:

Als dit Stop-foutbericht optreedt, probeert u het probleem eerst op te lossen met behulp van het hulpprogramma Windows Foutrapportage, dat automatisch wordt weergegeven als de fout optreedt. Het hulpprogramma Windows Foutrapportage stuurt een foutenrapport naar Microsoft en stuurt u onmiddellijk een correctie of tijdelijke oplossing terug. Als er geen correctie of tijdelijke oplossing beschikbaar is of als met de tijdelijke oplossing die door het hulpprogramma is verstrekt de fout niet wordt opgelost, past u de methoden toe in de sectie 'Geavanceerde probleemoplossing'.

maar ik krijg geen Windows Foutrapportage

Link to comment
Delen op andere websites

dit staat er in de oplossing:

Als dit Stop-foutbericht optreedt, probeert u het probleem eerst op te lossen met behulp van het hulpprogramma Windows Foutrapportage, dat automatisch wordt weergegeven als de fout optreedt. Het hulpprogramma Windows Foutrapportage stuurt een foutenrapport naar Microsoft en stuurt u onmiddellijk een correctie of tijdelijke oplossing terug. Als er geen correctie of tijdelijke oplossing beschikbaar is of als met de tijdelijke oplossing die door het hulpprogramma is verstrekt de fout niet wordt opgelost, past u de methoden toe in de sectie 'Geavanceerde probleemoplossing'.

maar ik krijg geen Windows Foutrapportage

ga eerst het hele artikel maar eens doorlezen voordat je uberhaupt wat loopt te joelen...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...