Jump to content

Tribal Wars


Dotz

Recommended Posts

Tribal Wars

Ontwikkelaar Innogames

Uitgever n.v.t.

Genre (browserbased) strategy

Platforms pc/mac + alles waarop je een webbroser hebt

Aantal spelers

Release Nederland: 29-10-'06

Demo n.v.t.

Tribal Wars is het welbekende browserbased strategy-spelletje, ik ben benieuwd of jullie dit spel spelen. Sinds kort is trouwens de 21e server (wereld) van start gegaan. Mocht iemand willen beginnen met spelen dat is dit een uitgelezen moment! Ik raad je aan over een weekje te beginnen in wereld 21.

Ikzelf speel het overigens wel, ik ben actief in wereld 20 onder de naam Lord Qupoq :) .

screenshot-1.jpg

screenshot-2.jpg

screenshot-3.jpg

(Dit zijn geen in-game screens, deze screens geven enkel een indruk van het eigenlijke spel.)

Link to comment
Delen op andere websites

Heb ik ook nog gespeeld.. Ik wel wel nog eens opnieuw beginnen in een nieuwe wereld, maar ga ermee wachten totdat mijn examens achter de rug zijn (binnen 2 weken).

Misschien begin ik dan wel weer opnieuw..

Gr. vwbjorn

Link to comment
Delen op andere websites

Heb het gespeeld maar toen begon ik telkens in een wereld die al drukbevolkt was en iedere keer als ik me 2de of 3de dorp had kwam er een hele grote stam steeds dichterbij die me uiteindelijk overnam -_- .

Het is een leuk spel maar het duurt te lang voor iets dat in 1 dag helemaal weg kan zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • 2 weken later...
  • 1 maand later...
  • 1 maand later...

Ben ruim 4 jaar geleden met dit spel begonnen en heb dus mijn pieken gehad. Heb 1.000.000 punten gehad en zelfs een keer 1.500.000 punten maar het probleem is dat dat dan zo gaat vervelen op een gegeven moment. Dus dan stop je en begin je later weer een keer.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
  • 3 maanden later...

Mijn hoogtepunt was 25.000 punten (6/7/8 Dorpen) , dan komt altijd weer een massa-stam die je eedelt, irritante jochies.

Jup, dat ken ik ook :s Ik had net als jou ongeveer 25.000 punten, en dan word je overgenomen.. Ik heb het daarna nog een keer geprobeerd, hetzelfde verhaal, als je een beetje goed begint te worden, dan nemen ze je over. En na een tijdje begint het ook te een-tonig te worden, ik vond het een leuk spel. Nu niet meer :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...