matt Geplaatst: 8 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2010 Nieuwe tut. Outcomes, kritiek, vragen; allemaal welkom Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royboow Geplaatst: 8 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2010 Ziet er, net zoals je andere. goed uit. Zal hem ffies volgen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donald F. Duck Geplaatst: 8 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2010 Mooie tutorial, alleen is er ook een andere (rustigere) manier om stap 3 te doen: Je zet gewoon de punten met de Pen Tool (dus zonder de muis in te houden voor de 'bogen'), en als je dat gedaan hebt kies je (uit hetzelfde vak) de 'Convert Point Tool', waarmee je op je tekening klikt, daarna kan je op die punten ook slepen zoals jij doet met muis inhouden, alleen doe je het dan erna. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
matt Geplaatst: 8 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 december 2010 Oh, dat werkt inderdaad erg handig! Thanks voor de tip! Heb ik ook weer wat geleerd, haha Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 8 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2010 Netjes hoor! Je legt alles duidelijk uit, en de outcome is ook erg mooi. Geen fratsen, gewoon straight to the point. En aangezien er al meteen een discussie losbarst over het gebruik van de Pen Tool: ik heb ooit deze tutorial geschreven, waarin het ook wordt uitgelegd. Of je er wat mee kunt weet ik niet, maar het is altijd leuk om er even naar te kijken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
devinso Geplaatst: 10 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2011 mijn outcome : nice tutorial Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2011 Kan ik wat hulp krijgen? Als ik die pentool pak, en ik mak de lijnen, dan krijg ik bij de lijn grijze vlakken. Moet ik dit anders doen? PS: ik heb de NL versie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2011 Kan ik wat hulp krijgen? Als ik die pentool pak, en ik mak de lijnen, dan krijg ik bij de lijn grijze vlakken. Moet ik dit anders doen? PS: ik heb de NL versie. Kijk eens of je niet per ongeluk de "Shape Layers" button hebt aangevinkt. Dan krijg je namelijk automatisch van die vlakken waar jij het volgens mij over hebt. Je moet "Paths" aangevinkt hebben. Zie afbeelding hieronder: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 8 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2011 Het is me eindelijk gelukt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.