Jump to content

Grand Theft Auto V forum


GTAKevin023

  

24 leden hebben gestemd

  1. 1. Eens of oneens?

    • Eens.
      7
    • Oneens, nog even wachten.
      17


Recommended Posts

Ik vindt dat er nou alvast een Grand Theft Auto V forum op gta games moet komen. Daar kan dan nieuws in komen en ideeen van mensen en praten over de nieuwe gta. Hier in de IV forum hoort dat niet vindt ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Niet mee eens. Er is tenslotte nog niet eens een aankondiging geweest van een nieuwe GTA, dus een forum ervoor optuigen lijkt me een beetje voorbarig.

Dat er veel leden wel met jeukende handjes rondlopen om hierover te gaan schrijven, is zeker wel opgevallen bij de crew. Daarom hebben we hier in het Grand Theft Auto IV forum daar speciaal twee topics voor ingericht waar je eigenlijk alles wat je ervan vind kan vertellen, en waar je ook terecht kan voor geruchten, roddels en hints omtrent een volgend deel.

Als je de activiteit daar echter bekijkt, lijkt het ineens toch wel mee te vallen met de "grote behoefte" waar jullie het over hebben.. Zo druk is het daar tenslotte niet. Het topic waar ik het over heb kan je hier vinden. Lees goed de hoofdpost voordat je er verder gaat posten. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Netzoals Jacky ben ik het om dezelfde reden er niet mee eens. Een eventuele volgende Grand Theft Auto is nog niet eens aangekondigd en in mijn ogen kijken vrij weinig mensen naar de mening van anderen als het gaat om wat ze erin willen hebben. Je zet gewoon jou verhaal erin en hoppa weer een post erbij.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat kan me nog niet eens zo interesseren hoor. Nieuwtjes komen sowieso in het daarvoor bestemde forum, en dat zou in dit geval niet een Forum van de volgende GTA zijn, maar in Nieuws. Als je zo nodig alles moet delen wat je voor een nieuwe GTA wil, kijk dan in de twee topics die Jacky aanwees.

Link to comment
Delen op andere websites

Lijkt mij ook niet nodig, zo'n apart subforum voor een GTA V. Pas zodra Rockstar concrete melding maakt van een nieuwe editie, valt een nieuw sub-forum te overwegen. En dan zullen de topics die nu over een volgend GTA gaan, wel worden overgeheveld naar dat sub-forum.

Link to comment
Delen op andere websites

En waarom dan wel niet?

Er is nog helemaal niks aangekondigd dus wie weet komt er wel helemaal niks. Ook al lijkt mij dat erg onwaarschijnlijk! Maar zolang er nog niks aangekondigd is zou dit best de waarheid kunnen zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...