K1pc0rn Geplaatst: 20 december 2010 Rapport Geplaatst: 20 december 2010 mijn pa zit opeens te zeuren dat ik verslaafd word omdat ik vaak xbox maar dat heeft hij nog nooit eerder gedaan. ik game zoveel omdat ik vakantie heb hebben jullie dat ook? Reageren
Forumrunner Geplaatst: 20 december 2010 Rapport Geplaatst: 20 december 2010 Ik game nu ook veel, maar dan vooral omdat ik dus echt helemaal niks te doen heb. Maar ik zit meer op Xbox dashboard dan dat ik game. Ik kan niet kiezen welke game ik ga spelen, want ik heb ze allemaal al een keer gespeeld . Reageren
Cheers. Geplaatst: 20 december 2010 Rapport Geplaatst: 20 december 2010 ik game veel maar dat is ook vaak omdat ik niks te doen heb of gewoon wil lekker ouwehoeren mmet gasten en samen gamen. Reageren
Zombiespeed Geplaatst: 20 december 2010 Rapport Geplaatst: 20 december 2010 Ik game in vakanties ook wel Niet echt gamen, 3 kwart van de tijd zit ik youtube enzo en me te vervelen maar wel iets van 8 ± uur achter de pc, af en toe ga ik naar vrienden toe maar daar is ook niet echt iets te doen Oftewel, het is wel gewoon omdat de jeugd van tegenwoordig niet meer nolife met lego speelt of zandkastelen bouwt of papier zit te knippen en te plakken en vouwen Mn ouders vragen ook wel vaak van, wat ga je vandaag doen ( Dat bedoelen ze dan sarcastisch ) xD Reageren
Silverbyte Geplaatst: 20 december 2010 Rapport Geplaatst: 20 december 2010 (bewerkt) Ik vind het niet zo gek dat je in de vakantie wat meer aan het gamen bent. Je hebt meer tijd, en dus ga je je ook sneller vervelen. Dit maakt je echt niet meteen gameverslaafd. Let er inderdaad wel op dat het geen gestoorde proporties aan gaat nemen. Dat kun je een beetje aanvoelen, wanneer je het gamen hoger op je prioriteitenlijstje zet dan bijvoorbeeld wat leuks doen met vrienden. Dan gaat het inderdaad een groot deel van je leven beheersen. Zelf game ik in de vakantie ook meer. Ik verveel me sowieso nogal snel, dus dan kruip je toch eerder achter je console. Daar komt natuurlijk ook bij dat het gewoon kloteweer is, en je waarschijnlijk niet staat te springen om naar buiten te gaan. Bewerkt: 20 december 2010 door Silverbyte Reageren
Sorrow Geplaatst: 20 december 2010 Rapport Geplaatst: 20 december 2010 Ik vind het niet zo gek dat je in de vakantie wat meer aan het gamen bent. Je hebt meer tijd, en dus ga je je ook sneller vervelen. Dit maakt je echt niet meteen gameverslaafd. Let er inderdaad wel op dat het geen gestoorde proporties aan gaat nemen. Dat kun je een beetje aanvoelen, wanneer je het gamen hoger op je prioriteitenlijstje zet dan bijvoorbeeld wat leuks doen met vrienden. Dan gaat het inderdaad een groot deel van je leven beheersen. Zelf game ik in de vakantie ook meer. Ik verveel me sowieso nogal snel, dus dan kruip je toch eerder achter je console. Daar komt natuurlijk ook bij dat het gewoon kloteweer is, en je waarschijnlijk niet staat te springen om naar buiten te gaan. Ik sta anders nooit te springen om naar buiten te gaan Reageren
MegaPilot Geplaatst: 20 december 2010 Rapport Geplaatst: 20 december 2010 (bewerkt) Neen, ik leid een sociaal leven.. Ik game amper eerlijk gezegd. Maximum 1 uur per dag. xD Bewerkt: 20 december 2010 door MegaPilot Reageren
GolfG60 Geplaatst: 20 december 2010 Rapport Geplaatst: 20 december 2010 Neen, ik leid een sociaal leven.. Ik game amper eerlijk gezegd. Maximum 1 uur per dag. xD Met een sociaal leven, bedoel je daarmee op forums zitten of daadwerkelijk met mensen praten die je kent? Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 20 december 2010 Rapport Geplaatst: 20 december 2010 mijn pa zit opeens te zeuren dat ik verslaafd word omdat ik vaak xbox maar dat heeft hij nog nooit eerder gedaan. ik game zoveel omdat ik vakantie heb hebben jullie dat ook? Je bent pas verslaafd als je afkickverschijnselen krijgt als je een tijd niet gamet. Tenzij je dat hebt moet je vader niet zeuren. Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 20 december 2010 Rapport Geplaatst: 20 december 2010 Neen, ik leid een sociaal leven.. Ik game amper eerlijk gezegd. Maximum 1 uur per dag. xD Met een sociaal leven, bedoel je daarmee op forums zitten of daadwerkelijk met mensen praten die je kent? Held. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 20 december 2010 Rapport Geplaatst: 20 december 2010 Neen, ik leid een sociaal leven.. Ik game amper eerlijk gezegd. Maximum 1 uur per dag. xD Met een sociaal leven, bedoel je daarmee op forums zitten of daadwerkelijk met mensen praten die je kent? Zegt diegene die Gta IV 100% heeft uitgespeeld.. Reageren
Teh_Ninja Geplaatst: 20 december 2010 Rapport Geplaatst: 20 december 2010 Zegt diegene die Gta IV 100% heeft uitgespeeld.. Je draait om de vraag heen . Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 20 december 2010 Rapport Geplaatst: 20 december 2010 Neen, ik leid een sociaal leven.. Ik game amper eerlijk gezegd. Maximum 1 uur per dag. xD Met een sociaal leven, bedoel je daarmee op forums zitten of daadwerkelijk met mensen praten die je kent? Zegt diegene die Gta IV 100% heeft uitgespeeld.. Hij heeft ook iets meer dan 2 jaar de tijd gehad: Zijn meer dan 730 dagen, elke dag 1 uur is als meer dan 730 uren in totaal. Zelfs jij had GTA IV 100% kunnen uitspelen. Reageren
Dotz Geplaatst: 20 december 2010 Rapport Geplaatst: 20 december 2010 Zegt diegene die Gta IV 100% heeft uitgespeeld.. Je draait om de vraag heen . Zegt genoeg toch? Ik zit eigenlijk wel meer op forums dan goed voor me is ( ), maar ik leid nog wel soort van sociaal leven . (Toch wel..) Ik game ook veel, maar naast LAN-party's ga ik ook gewoon uit. Beste van beide werelden toch? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.