idrii6666 Geplaatst: 20 december 2010 Rapport Geplaatst: 20 december 2010 Als ik thuis ben van school is het huiswerk maken en dan gamen gamen en nog eens gamen vakantie elke midag van 1 uur tot 7 uur gamen gamen en nog eens gamen soms begin ik in de ochtend te gamen dus aan sommige gams kan je verslaaft raken zonder je het weet maar ja ik blijf gamen for ever Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 20 december 2010 Rapport Geplaatst: 20 december 2010 Als ik thuis ben van school is het huiswerk maken en dan gamen gamen en nog eens gamen vakantie elke midag van 1 uur tot 7 uur gamen gamen en nog eens gamen soms begin ik in de ochtend te gamen dus aan sommige gams kan je verslaaft raken zonder je het weet maar ja ik blijf gamen for ever Reageren
Dotz Geplaatst: 20 december 2010 Rapport Geplaatst: 20 december 2010 Als ik thuis ben van school is het huiswerk maken en dan gamen gamen en nog eens gamen vakantie elke midag van 1 uur tot 7 uur gamen gamen en nog eens gamen soms begin ik in de ochtend te gamen dus aan sommige gams kan je verslaaft raken zonder je het weet maar ja ik blijf gamen for ever Reageren
GolfG60 Geplaatst: 20 december 2010 Rapport Geplaatst: 20 december 2010 Zegt diegene die Gta IV 100% heeft uitgespeeld.. Ikke Hij heeft ook iets meer dan 2 jaar de tijd gehad: Zijn meer dan 730 dagen, elke dag 1 uur is als meer dan 730 uren in totaal. Zelfs jij had GTA IV 100% kunnen uitspelen. Jep, heb er 51 uur over gedaan, en mijn eerste trophy was van +/- nov. 2008 en de laatste van vandaag Dus iets meer dan twee dagen, twee dagen in 700+ dagen, is vrijwel, niks. Zegt genoeg toch? Ik zit eigenlijk wel meer op forums dan goed voor me is ( ), maar ik leid nog wel soort van sociaal leven . (Toch wel..) Ik game ook veel, maar naast LAN-party's ga ik ook gewoon uit. Beste van beide werelden toch? Jep, dat zegt ook erg veel. Daarnaast kan gamen en een sociaal leven best wel samen gaan, je bouwt immers ook een sociale band op met clanmaten via ingamechat/teamspeak/etc, en dan natuurlijk ook LAN party's. Reageren
Cabyon Geplaatst: 20 december 2010 Rapport Geplaatst: 20 december 2010 Games zijn een welkome afwisseling op mijn sociale leven. Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 20 december 2010 Rapport Geplaatst: 20 december 2010 Games zijn een welkome afwisseling op mijn sociale leven. En daar sluit ik me bij aan. Games zijn heerlijk als ik weer fuckin' gek word van iedereen om mij heen. Reageren
Dotz Geplaatst: 20 december 2010 Rapport Geplaatst: 20 december 2010 Zegt genoeg toch? Ik zit eigenlijk wel meer op forums dan goed voor me is ( ), maar ik leid nog wel soort van sociaal leven . (Toch wel..) Ik game ook veel, maar naast LAN-party's ga ik ook gewoon uit. Beste van beide werelden toch? Jep, dat zegt ook erg veel. Daarnaast kan gamen en een sociaal leven best wel samen gaan, je bouwt immers ook een sociale band op met clanmaten via ingamechat/teamspeak/etc, en dan natuurlijk ook LAN party's. Wat zegt dat dan? Games zijn een welkome afwisseling op mijn sociale leven. En daar sluit ik me bij aan. Games zijn heerlijk als ik weer fuckin' gek word van iedereen om mij heen. Ik word fuckin' gek van m'n ouders, die liggen schijnbaar al 10 jaar in een echtscheiding. Maar proberen het steeds ''nog eventjes, om te zien hoe het verloopt''. Ons mam vlucht om de paar maanden het huis uit voor 'n maand en de hond is bang van sneeuw. Verder is het hier wel gezellig hoor . Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 20 december 2010 Rapport Geplaatst: 20 december 2010 Ik word fuckin' gek van m'n ouders, die liggen schijnbaar al 10 jaar in een echtscheiding. Maar proberen het steeds ''nog eventjes, om te zien hoe het verloopt''. Ons mam vlucht om de paar maanden het huis uit voor 'n maand en de hond is bang van sneeuw. Verder is het hier wel gezellig hoor . Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 20 december 2010 Rapport Geplaatst: 20 december 2010 Ik game af en toe. Meestal als ik niks anders te doen heb, bijvoorbeeld als ik rond middernacht thuis kom van werk, even ontspannen voor het slapen. Maar dan moet ik meestal wel oppassen dat ik niet te lang doorga, dus meestal een uurtje ofzo. Maar het komt ook voor dat ik een week lang niet game, en dat is prima. Reageren
Jowx Geplaatst: 20 december 2010 Rapport Geplaatst: 20 december 2010 Topic verplaatst naar Games Chat. Visser23 <3 >>> Door Visser23: (L)<<< Reageren
Dylann. Geplaatst: 21 december 2010 Rapport Geplaatst: 21 december 2010 (bewerkt) Ik ga nu ook wel veel, vakantie he. Maar ach wat maakt het uit, ik ben ook altijd wel is buiten te vinden dus mijn ouders moeten niet zeuren Gamen is ook goed voor je heb ik ergens gelezen, je krijgt een snelle reactie ofso. Keer ergens gelezen weet niet meer waar:P Bewerkt: 21 december 2010 door Dylann. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 21 december 2010 Rapport Geplaatst: 21 december 2010 (bewerkt) Mijn ouders vinden mij sinds het begin dat ik een Xbox360 heb al verslaafd. Zeggen ze iedere dag. Hebben ze vanaf begin af aan gezegd. Je gaat naar school maak je huiswerk dan mag je tot 8 uur gamen. (Telt ook in Weekend/Vakantie) 8uur is een baby tijd.. @ Hierboven: Inderdaad, je krijgt als je een snelle Hardcore gamer bent een goed Reactie vermogen. Je ziet dingen sneller en kunt sneller reageren. Bewerkt: 21 december 2010 door NickOwnage Reageren
Visser23 Geplaatst: 21 december 2010 Rapport Geplaatst: 21 december 2010 Laten we even ontopic blijven allemaal.. Overigens: wanneer ben je games verslaafd? Is dat niet een beetje moeilijk om te zeggen? Reageren
NickOwnage Geplaatst: 21 december 2010 Rapport Geplaatst: 21 december 2010 Nee, dat is gewoon wanneer je niet zonder kan. Als je je verveeld zonder de computer/Console. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 21 december 2010 Rapport Geplaatst: 21 december 2010 Met de hoeveelheid tijd die je zit te gamen heeft het niet zo veel te maken. Ik zit best veel achter de PC en m'n PS3, maar als die niet binnen handbereik zijn (Op vakantie bevoorbeeld), vermaak ik me ook prima. Een gameverslaafde zou dat niet kunnen, want het is bij hem een deel van zijn leven geworden, waardoor hij waarschijnlijk ook afkickverschijnselen krijgt. Dus ook al zit jij de hele dag te gamen, zolang je het zelf in de hand hebt en je omgeving niet verwaarloost, is er niet zoveel aan de hand. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.