NickOwnage Geplaatst: 21 december 2010 Rapport Geplaatst: 21 december 2010 Hier heb ik wel last van. Op school niet, maar thuis als me ouders zeggen dat ik 1 dag niet mag gamen weet ik het niet meer. Wat moet ik dan doen? Na 8en als ik moet stoppen kijk in vanaf Half 9 naar Crime Series, daarna vanaf Half 11 naar MTV en ga om half 1 slapen na Jackass, Nitro Circus, Viva La Bam en Wildboyz. Na 8en vermaak ik me. Maar voor 8en stoppen? Das een ramp. Reageren
paul007 Geplaatst: 21 december 2010 Rapport Geplaatst: 21 december 2010 Hier heb ik wel last van. Op school niet, maar thuis als me ouders zeggen dat ik 1 dag niet mag gamen weet ik het niet meer. Wat moet ik dan doen? Na 8en als ik moet stoppen kijk in vanaf Half 9 naar Crime Series, daarna vanaf Half 11 naar MTV en ga om half 1 slapen na Jackass, Nitro Circus, Viva La Bam en Wildboyz. Na 8en vermaak ik me. Maar voor 8en stoppen? Das een ramp. Ik herken dit wel. Overdag is er geen reet op TV en als je dan je huiswerk af hebt moet je toch iets doen... Je zou dan een goed boek kunnen lezen of een andere hobby zoeken zoals ik heb gedaan, ik speel nu 2 jaar piano en het bevalt super! Reageren
NickOwnage Geplaatst: 21 december 2010 Rapport Geplaatst: 21 december 2010 Ja, ik houd van muziek. Ben ook muzikaal opgegroeid. Maar instrumenten bespelen is niet echt mijn ding. Postzegels verzamelen hoort hier ook niet bij. Reageren
zwierd Geplaatst: 21 december 2010 Rapport Geplaatst: 21 december 2010 Ik ga nu ook wel veel, vakantie he. Maar ach wat maakt het uit, ik ben ook altijd wel is buiten te vinden dus mijn ouders moeten niet zeuren Gamen is ook goed voor je heb ik ergens gelezen, je krijgt een snelle reactie ofso. Keer ergens gelezen weet niet meer waar:P Om het met een mooi woord te zeggen: Hand-oog coördinatie. ;p Reageren
Zombiespeed Geplaatst: 21 december 2010 Rapport Geplaatst: 21 december 2010 Ik game veel maar dan niet echt in een donker hoekje in je eentje zonder enige vrienden ofzo Zit vaak met vrienden van real life te skypen enzo en gewoon te gamen Ik mn eentje gamen vnd ik juist saai Reageren
wesley123 Geplaatst: 21 december 2010 Rapport Geplaatst: 21 december 2010 Ik game veel maar dan niet echt in een donker hoekje in je eentje zonder enige vrienden ofzo Zit vaak met vrienden van real life te skypen enzo en gewoon te gamen Ik mn eentje gamen vnd ik juist saai Wow wat een wereld van verschil maakt dat zeg Reageren
j0uk3 Geplaatst: 21 december 2010 Rapport Geplaatst: 21 december 2010 Mijn ouders zeuren soms, aangezien ik meestal niet vaak game. Maar vooral buiten aan het rondkloten ben met dit weer lekker driften met de brommer enzo : ') Maar als ik dan eens meer dan 2 uur game beginnen ze te zeuren In de zomer is het niet zo'n ramp, dan is het 't tegenovergestelde. Omdat ik dan altijd met mijn boot op het meer ben (16 uren per dag) en dan moet ik per dag ongeveer 45 euro aan benzine betalen en dan zitten ze zo van: Ga maar achter je PS3 want die kost niet zoveel. Terwijl ik de benzine zelf betaal (Wel heel krapjes in mij budget ) Reageren
matt Geplaatst: 21 december 2010 Rapport Geplaatst: 21 december 2010 Ik heb een deal gesloten met mijn ouders; als ik aan het eind van elke schoolperiode kan laten zien dat ik overal voldoende voor sta, laten zij mij met rust en mag ik gamen zolang ik wil. Werkt top. Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 21 december 2010 Rapport Geplaatst: 21 december 2010 Dat zijn de betere deals. Ik ben zelf vader, maar ik zou zo'n niet accepteren. Wanneer je verslaafd bent? Tsja... Als ik de reacties hierboven zie, moeten we hem denk ik wat breder trekken. Wanneer ben je verslaafd aan beeldschermen? Jongens, kom op! Hier heb ik wel last van. Op school niet, maar thuis als me ouders zeggen dat ik 1 dag niet mag gamen weet ik het niet meer. Wat moet ik dan doen? Na 8en als ik moet stoppen kijk in vanaf Half 9 naar Crime Series, daarna vanaf Half 11 naar MTV en ga om half 1 slapen na Jackass, Nitro Circus, Viva La Bam en Wildboyz. Na 8en vermaak ik me. Maar voor 8en stoppen? Das een ramp. Dan ben je serieus beeldscherm verslaafd. Ga sporten, ga naar buiten, het bos in, ga de straat op om te voetballen, lees een goed boek (als is het gewoon omdat hij juist niet op je boekenlijst staat voor Nederlands, uit wraak naar je leraar.) of ga je vermaken met iets creatiefs! Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 21 december 2010 Rapport Geplaatst: 21 december 2010 Nee, dat is gewoon wanneer je niet zonder kan. Als je je verveeld zonder de computer/Console. Daar heb ik dus echt last van Maar dat komt vooral omdat ik PDD-Nos heb denk ik. Daardoor ben ik niet zo sociaal. En bovendien heb ik een kleine vriendenkring die allemaal veelste ver wonen (Ik woon in een dorp) Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 21 december 2010 Rapport Geplaatst: 21 december 2010 Daar heb je wel gelijk in Jacky, maar de "jeugd van tegenwoordig" is veel meer opgegroeid met beeldschermen, op mijn basisschool kregen we computerles, m'n huiswerk wordt driekwart op de computer gemaakt etcetera. Ik woon in een drukke wijk, voor de eerste de beste voetbalkooi moet ik naar de rand van de stad, op de straat kan er niet gespeeld worden of je ligt onder een auto. Het is een gewoonte geworden om veel met een beeldscherm te doen. Als ik nu iets over de geschiedenis wil weten, kijk ik op Wikipedia, vroeger las je een boek. Als ik iets creatiefs wil doen, ga ik photoshoppen. Sporten kan je gelukkig niet op de computer, dus een sport kan en is natuurlijk ook heel leuk, maar dat is maar drie keer in de week. Mijn gemiddelde week is ook huiswerk maken, gamen, achter de computer zitten, tv kijken, voetballen, piano spelen en ademen, eten enz. Kent iemand de film Wall-E? Ik geloof wel dat we over een paar eeuwen net zoals de mensen daar zijn. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 22 december 2010 Rapport Geplaatst: 22 december 2010 (bewerkt) Dat zijn de betere deals. Ik ben zelf vader, maar ik zou zo'n niet accepteren. Wanneer je verslaafd bent? Tsja... Als ik de reacties hierboven zie, moeten we hem denk ik wat breder trekken. Wanneer ben je verslaafd aan beeldschermen? Jongens, kom op! Hier heb ik wel last van. Op school niet, maar thuis als me ouders zeggen dat ik 1 dag niet mag gamen weet ik het niet meer. Wat moet ik dan doen? Na 8en als ik moet stoppen kijk in vanaf Half 9 naar Crime Series, daarna vanaf Half 11 naar MTV en ga om half 1 slapen na Jackass, Nitro Circus, Viva La Bam en Wildboyz. Na 8en vermaak ik me. Maar voor 8en stoppen? Das een ramp. Dan ben je serieus beeldscherm verslaafd. Ga sporten, ga naar buiten, het bos in, ga de straat op om te voetballen, lees een goed boek (als is het gewoon omdat hij juist niet op je boekenlijst staat voor Nederlands, uit wraak naar je leraar.) of ga je vermaken met iets creatiefs! Ik doe aan voetbal. 2x per week trainen en 1x per week Wedstrijd. Buiten is het koud, in het bos (wat moet ik daar doen), Niemand om op straat mee te voetballen. Aangezien hier alleen 40+ zonder kinderen wonen. Ik haat boeken.. Maar toch bedankt. Bewerkt: 22 december 2010 door NickOwnage Reageren
LSDesign Geplaatst: 22 december 2010 Rapport Geplaatst: 22 december 2010 (bewerkt) Je bent pas verslaafd als je afkickverschijnselen krijgt als je een tijd niet gamet. Oooooh... Gelukkig, ik ben dus nog te redden. Ik game echt gigantisch lang, ongeveer 8 uur per dag, maar toch ben ik niet verslaafd. Als ik bijvoorbeeld een dag er niet achter mag, heb ik genoeg andere dingen te doen. Het is gewoon zo dat ik lang achter de Xbox zit omdat ik geen zin heb om andere dingen te doen. Mijn ouders treiteren me er wel eens mee dat ik lang achter de Xbox zit met zinnetjes zoals 'Heb je nog geen ontwenningsverschijnselen? Je zit er al een dag niet meer achter.' Echt irritant. Bewerkt: 22 december 2010 door LSDesign Reageren
Flokkert Geplaatst: 22 december 2010 Rapport Geplaatst: 22 december 2010 Mijn ouders zeuren er soms ook wel over. Maar daar trek ik me niks van aan. Ik veeg dan gewoon de deur van m'n slaap kamer dicht. Ik merk wel dat ik er nu wat minder achter zit. Ik ben nu ook vaker aan het werk en ben vaker bij mijn vriendin. Dus dat helpt Reageren
GTA-top Geplaatst: 28 december 2010 Rapport Geplaatst: 28 december 2010 Nee, dat is gewoon wanneer je niet zonder kan. Als je je verveeld zonder de computer/Console. Daar heb ik dus echt last van Maar dat komt vooral omdat ik PDD-Nos heb denk ik. Daardoor ben ik niet zo sociaal. En bovendien heb ik een kleine vriendenkring die allemaal veelste ver wonen (Ik woon in een dorp) Heb zelf ook PPD-NOS en kan het wel een beetje herkennen. @Nickownage Man... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.