Jorus Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 (bewerkt) Ik weet nog dat er in GTA: VC een MP3-speler in je auto zat. Nu ben ik druk aan het scrollen gegaan en ik kwam zo iets tegen tussen de radiozenders. Dus ik snel kijken in C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas maar ik kon geen mapje vinden van mp3 ofzo.. <_< Kan iemand hier dat ff voor mij erklären hoe dat zit? :huh: Greetz, Jorus (Joris) :rolleyes: Bewerkt: 29 juni 2005 door Jorus Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gam0r Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 ik wou ook net een topic daarover openen:) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorus Geplaatst: 29 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 *ROFL* :lol: Uhm.. Ik realiseer me nu net dat ik in het verkeerde subforum zit? B) Greetz, Jorus (Joris) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mania-92 Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 Bij gta san andreas staat de map user tracks daar kun je je mp3'tjes plaatsen. In general staat er een tut hoe dat te doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorus Geplaatst: 29 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 (bewerkt) Kijk daar heb ik wat aan! :lol: Greetz, Jorus (Joris) [Edit]Hij staat er bij mij echt niet in hoor! [/Edit] Bewerkt: 29 juni 2005 door Jorus Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 De topic is zelfs gepinned: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=10495 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorus Geplaatst: 30 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 Oeps.. <_< Iig bedankt! Greetz, Jorus (Joris) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gtaboy107 Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2005 Ja dat kan dat is user tracks! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.