Jump to content

Spelen zonder muis


KC18

Recommended Posts

Hallo,

Ik heb een probleem bij GTA Vice city, hij wilt het niet meer doen met mijn muis. Sinds ik windows 7 heb kan ik niet meer met mijn muis spelen, in het menu kan ik wel bewegen met mijn muis, maar nergens op klikken, en in het spel kan ik ook niet rondkijken en schieten met mijn muis. Hij heeft het 2x gedaan, maar toen ik naar menu ging (zonder iets te veranderen aan de settings) en terug deed die het niet meer.. Ik heb geen idee hoe ik dit kan veranderen, zodat die het wel altijd blijft doen.. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen en wel met mijn muis kan spelen?

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is een bekende bug. Gewoon telkens op Esc gaan om naar het menu te gaan en dan weer terug in de game (en dan het toetsenbord gebruiken om het menu te bedienen.). Dit doe je dan net zo lang tot die het weer doet ;)

Bewerkt: door GYZIE
Link to comment
Delen op andere websites

Dit is een bekende bug. Gewoon telkens op Esc gaan om naar het menu te gaan en dan weer terug in de game (en dan het toetsenbord gebruiken om het menu te bedienen.). Dit doe je dan net zo lang tot die het weer doet ;)

Ik zal het eens proberen, bedankt in ieder geval alvast :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dit ook. Maar bij mij werkt de tip van GYZIE wel. Kijk eens in je instellingen: Misschien is de gevoeligheid van je muis verkeerd?

Nee heb alles met de muis settings geprobeerd maar hij doet helemaal niks.. Ben benieuwd wat het probleem is :o Want hij heeft het twee keer gedaan en zonder dat ik iets veranderde deed die niks meer.. :(

Link to comment
Delen op andere websites

De batterijen van je muis zijn toch niet leeg heh? :puh: Ik denk het trouwens niet want waarschijnlijk heb je een kabelmuis of zou hij het buiten GTA VC ook niet doen. Het is desalniettemin toch een mogelijkheid..

Nee heb een muis met een draadje, en mijn hele computer is pas nieuw dus daar moet het niet aan liggen, muis doet het perfect buiten GTA om :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Heb je misschien een tablet op je pc aangesloten of tablet driver er op staan? Herinner mij opeens dat toen ik mijn tablet op mijn pc had aangesloten dat de muis het toen helemaal niet meer wilde doen.

hmm wat voor tablet? Voor te tekenen etc?

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je al geprobeerd om in het pauzemenu even hard met je muis heen en weer te gaan? Bij mij doet mijn muis het soms ook niet (heb het zelf eigenlijk alleen op mijn laptop), maar als ik dan naar pauzemenu ga en dan even heen rap heen en weer met de muis en hij doet het weer...

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Heb je al geprobeerd om in het pauzemenu even hard met je muis heen en weer te gaan? Bij mij doet mijn muis het soms ook niet (heb het zelf eigenlijk alleen op mijn laptop), maar als ik dan naar pauzemenu ga en dan even heen rap heen en weer met de muis en hij doet het weer...

Nee helaas werkt het niet :( In het pauzemenu kan ik mijn muis wel bewegen, maar niet ergens op klikken. Als ik op het winsows knopje op me toetsenbord druk kan ik wel weer in mijn menu klikken, maar dat kan dan ook maar 1 keer. Verder kan ik in het spel mijn hele muis niet gebruiken. Is het mischien een optie dat ik een nieuwe GTA VC koop of zal deze het dan ook niet doen?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...