Rikzone Geplaatst: 25 december 2010 Rapport Geplaatst: 25 december 2010 Ik rij wel eens door Vice City, en dan zie je van die winkels waar je in kunt, maar geen f*ck aan hebt. Wat voor een gebouwen zijn dat eigenlijk? Hadden ze oorspronkelijk geen rol in het Empire Building? Dat de gangsters ipv jouw eigen gebouwen die winkels aanvielen? Ik ben er best benieuwd naar Reageren
Scarface92 Geplaatst: 25 december 2010 Rapport Geplaatst: 25 december 2010 Ze hebben wel degelijk een functie in VCS, je kunt ze namelijk overvallen. De winkelbediende kan je geld overhandig maken als jij dingen (zoals koelkasten of vrieskasten) sloopt en kapot maakt. Vervolgens houd je de bediende onder schot en krijg je uiteindelijk wat geld. Dit word tevens ook in een missie bekend gemaakt. Reageren
R-fl3x Geplaatst: 25 december 2010 Rapport Geplaatst: 25 december 2010 Inderdaad. In de missie 'Shakedown' van Marty krijg je er voor het eerst mee te maken. Je moet daarin een winkel beschermen tegen een viertal Cholo's. Daarna moet je een winkel die onder hun bescherming staat vernielen. Uiteindelijk hebben ze dan nog één keer iets belangrijks te maken en dat is in de 'Extortion' missies van een Protection Racket. Je kunt er inderdaad de eigenaar aftuigen tot hij je geld geeft, maar dat is een zeer klein bedrag voor het slopen van vijf koelkasten of zo. Reageren
Rikzone Geplaatst: 25 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 25 december 2010 Ow... Lol, ik heb de missie gedaan, maar er niet aan gedacht dat het buiten de missies ook kon xD Nu heb ik weer wat te doen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.