Jump to content

Intro plaatje aanvraag


TZG

Recommended Posts

Ik ben altijd erg goed geholpen hier, en ik hoop dat iemand mij weer blij kan maken.

Ik wil graag voor mijn youtube video's een intro hebben, Nu kan ik wel een beetje wat prutsen met imovie hd enzo, alleen nu heb ik daar wel even wat mooie content voor nodig. Ik zoek een abstracte afbeelding met daarin in kleinere letters "Made by" en daaronder met grote letters : "Djurkpil Productions". Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!

Type: Afbeelding

Stijl: Abstract

Grootte: boeit niet zoveel(?)

Voorbeeld: Zoiets

Tekst: zie mij stukje, ik heb het liefst de tekst "Djurkpil Productions" in grote 3D-achtige letters

Rand: geen

Kleuren: -

Render (optioneel): -

Extra (optioneel):-

Groetjes,

TZG

Bewerkt: door TZG
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dit voor je gemaakt in Cinema4D. Ik ben pas gisteren begonnen met het programma, dus ik ben nogal noob, maar ik hoop dat je het wat vindt.

Zo ja, dan upload ik 'm voor je, en kun je 'm in je filmpjes gebruiken. (Hij's in 720p HD trouwens).

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals in de regels staat: één persoon per aanvraag!

Nog beter is om aan te geven dat je een aanvraag gaat behandelen zodat de ander weet wie er mee bezig is. Dit wordt niet altijd gedaan wat ook voor veel verwarring kan zorgen. Laat degene die met de aanvraag bezig is zijn werk afmaken en maak er geen wedstrijd van. In dit geval had jij (matt) even netjes moeten wachten. Iemand kan ergens heel veel energie in hebben gestoken, als iemand voor jou dan al iets gemaakt heeft dan kan dat in het verkeerde keelgat schieten.

Ga maar rustig verder allemaal.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil bij deze mijn excuses aanbieden aan supergtagamer. Het spijt me dat ik niet heb gewacht op jouw plaatje. Ik wist niet dat dit niet mocht, en achteraf gezien kun je dit inderdaad als respectloos opvatten. Overigens is het absoluut niet mijn bedoeling geweest om jouw plaatjes af te kraken, ik wilde enkel mijn creatie laten zien. Het zal niet meer voorkomen, voortaan zal ik eerst posten als ik iets ga maken, tenzij iemand anders mij voor is geweest. Nogmaals sorry! :$

Bewerkt: door matt
Link to comment
Delen op andere websites

Hallo beste mensen, ik heb zelf met Imovie HD een intro gemaakt en die vind ik prima, alleen heb ik dus een goed plaatje nodig en ik zou het fijn vinden als supergtagamer die voor mij zou maken, zoals hij zelf al zei. Bovendien is de intro van matt persoonlijk en kan ik hem niet bekijken :duh: Om even duidelijk te maken waarvoor ik hem ga gebruiken, heb ik

even snel een filmpje geüpload, met de intro, alleen nu zie je daarin van die van het internet geplukte plaatjes, en ik zou het fijn vinden als ik daar mijn persoonlijke plaatje bij zou hebben, en die eventueel ook duidelijk aan het begin en eind erbij kan zetten.
Link to comment
Delen op andere websites

Je mag toch wel via PB eentje sturen?

Regels zijn regels. De regels omzeilen door via PB toch iets in te leveren bij de aanvrager is dus nog steeds tegen de regels.

Het GFX forum is groot genoeg voor iedereen om zich te vermaken. Het is niet erg dat je eens naast een aanvraag grijpt, gun een ander ook een kans om wat te proberen en vermaak jezelf intussen elders in de (GFX) fora. Als de aanvrager het resultaat niet voldoende vindt, zal hij of zij vanzelf de aanvraag heropenen en dan kan je altijd alsnog een poging wagen.

Bij deze dan ook met klem aan iedereen het verzoek om het te melden bij de crew wanneer iemand je voor je aanvraag via PB benaderd, nadat een ander al in het aanvraag-topic heeft gereageerd.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...