Jump to content

FIFA Ultimate Team


Visser23

Recommended Posts

  • Reacties 43
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Visser23

    14

  • Leontjuuh-gta

    10

  • Nouveau_Riche

    7

  • NickOwnage

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb het ook maar eens gedownload. Snap het al een beetje. Heb een makkelijk toernooitje gedaan iets van 'Bronze Open', maar dat was ook echt makkelijk. Ik won met 5-0, 3-0, 6-0 en in de finale met 11-0. Ik heb in dat toernooi wat coins bijelkaar gesprokkeld. Ongeveer 2500. Maar is mijn vraag wat is het slimst, sparen tot gold kaarten of silver kaarten kopen??

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het ook maar eens gedownload. Snap het al een beetje. Heb een makkelijk toernooitje gedaan iets van 'Bronze Open', maar dat was ook echt makkelijk. Ik won met 5-0, 3-0, 6-0 en in de finale met 11-0. Ik heb in dat toernooi wat coins bijelkaar gesprokkeld. Ongeveer 2500. Maar is mijn vraag wat is het slimst, sparen tot gold kaarten of silver kaarten kopen??

Gold kaarten. Er zijn gold spelers voor minder dan 700 te krijgen.

Link to comment
Delen op andere websites

En hoe zit dat met die contracten? Want daar snap ik niet veel van. Waar moet je die dan kopen en hoe?? Hoe duur zijn die contracten dan??

Trade Pile, Search.. Dan Development Search, bij Type vul je Contracts in. Buy Now Price invullen van 350 en je krijgt allemaal contracten. In zwarte jasje zijn managers contracten, de witte zijn spelers contracten. Denk goed om wat je koopt!

Link to comment
Delen op andere websites

En hoe zit dat met die contracten? Want daar snap ik niet veel van. Waar moet je die dan kopen en hoe?? Hoe duur zijn die contracten dan??

Trade Pile, Search.. Dan Development Search, bij Type vul je Contracts in. Buy Now Price invullen van 350 en je krijgt allemaal contracten. In zwarte jasje zijn managers contracten, de witte zijn spelers contracten. Denk goed om wat je koopt!

Oke, bedankt :D

Dan ga ik eens kijken na de contracten. Hopelijk heb ik genoeg geld er voor...

Link to comment
Delen op andere websites

Zit er nog een verschil tussen een golden, silver of bronze contracten? En er staat ook bij die contracten iets van

+12 en zo, wat staat daar voor??

Het aantal wedstrijden.

Bronzen spelers hebben 13 wedstrijden bij een gouden kaart, zilveren spelers hebben 11 wedstrijden en gouden ook 13, dacht ik? In ieder geval, dat staat voor het aantal wedstrijden. Er zit dus wel degelijk verschil tussen de gouden, zilveren en bronzen kaarten aangezien daar overal andere getallen op staan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, voor Bronze spelers is het ook 11 wedstrijden alleen voor Golden spelers is het 13 wedstrijden.

Nog had ik een paar vragen. Ja, sorry ik snap hetzelf nog niet zo goed.

1.Ik dacht eerst dat je spelers niet vermoeid konde raken. Dat ze na elke wedstrijd weer helemaal fit waren. Kun je hier iets aan doen in plaats van ze hele tijd door te wisselen?

2.Want is het verstandigste hele tijd contracten kopen voor bronze spelers of zo snel mogelijk allemaal golden spelers hebben??

3. Ik heb een toernooi gedaan en de rest allemaal singleplayer, maar het is verstandigste zeker om toernooien te doen?? En als je toernooien doet, online of gewoon offline??

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, voor Bronze spelers is het ook 11 wedstrijden alleen voor Golden spelers is het 13 wedstrijden.

Nog had ik een paar vragen. Ja, sorry ik snap hetzelf nog niet zo goed.

1.Ik dacht eerst dat je spelers niet vermoeid konde raken. Dat ze na elke wedstrijd weer helemaal fit waren. Kun je hier iets aan doen in plaats van ze hele tijd door te wisselen?

2.Want is het verstandigste hele tijd contracten kopen voor bronze spelers of zo snel mogelijk allemaal golden spelers hebben??

3. Ik heb een toernooi gedaan en de rest allemaal singleplayer, maar het is verstandigste zeker om toernooien te doen?? En als je toernooien doet, online of gewoon offline??

ik weet niet of dit de beste manier is,maar dit is wat ik heb gedaan:

1:ze raken vermoeid,dus het beste is om als ze te moe worden ze te wisselen.

2:ik heb zo snel mogelijk goude spelers gekocht.

3:Ik doe meestal offline toernooien,verdient snel.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, voor Bronze spelers is het ook 11 wedstrijden alleen voor Golden spelers is het 13 wedstrijden.

Nog had ik een paar vragen. Ja, sorry ik snap hetzelf nog niet zo goed.

1.Ik dacht eerst dat je spelers niet vermoeid konde raken. Dat ze na elke wedstrijd weer helemaal fit waren. Kun je hier iets aan doen in plaats van ze hele tijd door te wisselen?

2.Want is het verstandigste hele tijd contracten kopen voor bronze spelers of zo snel mogelijk allemaal golden spelers hebben??

3. Ik heb een toernooi gedaan en de rest allemaal singleplayer, maar het is verstandigste zeker om toernooien te doen?? En als je toernooien doet, online of gewoon offline??

1. Fitness kaarten kun je kopen, maar je kan het beste gewoon door wisselen.

2. Zo snel mogelijk gouden spelers halen, zodat je betere toernooien kunt spelen en meer coins kunt winnen.

3. Toernooien leveren meer op, aangezien je per wedstrijd geld krijgt, maar daar bovenop komt nog een toernooi bonus, als je wint.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...