Jump to content

FIFA Ultimate Team


Visser23

Recommended Posts

  • Reacties 43
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Visser23

    14

  • Leontjuuh-gta

    10

  • Nouveau_Riche

    7

  • NickOwnage

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dit is echt waanzin. Vliegen bij mij 2x keer de ea server de eruit bij een wedstrijd in toernooi die ik hele tijd voor sta. Maar het probleem is dat er bij contracten bij elke speler in de basis nu een wedstrijd is afgeschreven zonder dat ik de wedstrijd heb gewonnen. Allemaal dankzij EA.. Oneerlijk. Ik probeer het strx nog een keer maar als die servers er dan weer uitvliegen kap ik er mee..

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is echt waanzin. Vliegen bij mij 2x keer de ea server de eruit bij een wedstrijd in toernooi die ik hele tijd voor sta. Maar het probleem is dat er bij contracten bij elke speler in de basis nu een wedstrijd is afgeschreven zonder dat ik de wedstrijd heb gewonnen. Allemaal dankzij EA.. Oneerlijk. Ik probeer het strx nog een keer maar als die servers er dan weer uitvliegen kap ik er mee..

Ja, dat gebeurt wel vaker hoor. Contracten gaan inderdaad naar beneden, maar ach, wat maakt het uit. Gewoon contract kopen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • 3 weken later...

Ben net begonnen: Klik! ^_^

Heb hiermee al wel van Arsenal gewonnen met 1-0 op World Class niveau. :puh:

Owjah, ik heb geen spitsen meer. Ik heb 3 man die wel voorin kunnen (waarvan 2 spitsen en rechtsvoor), maar die zijn allemaal geblesseerd. :(

Bewerkt: door Kloep
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
  • 2 maanden later...
  • 4 maanden later...

Is Ultimate Team online of offline te spelen? Ik snap wel dat je moet downloaden. Wat is eigenlijk de uitdaging van dit speltype, want mij lijkt hetzelfde als gewoon de Cariere mode in FIFA 11?

Jaa voor mij was het eerst ook allemaal best onduidelijk, maar nadat ik dit artikel las snap ik het allemaal heel goed, wel een aanradertje dus:

http://electronica.infonu.nl/spellen-en-consoles/87707-fifa-ultimate-team.html

Link to comment
Delen op andere websites

Als je dit hele topic had doorgelezen dan was je er ook wel achtergekomen.

Ik heb sinds gister FIFA 12 dus ga ik ook weer beginnen met FUT. Had nog een vraagje je moet bij FUT toch weer helemaal opnieuw beginnen, dus je kunt niet meer je FUT van FIFA 11 gebruiken?

Link to comment
Delen op andere websites

Als je dit hele topic had doorgelezen dan was je er ook wel achtergekomen.

Ik heb sinds gister FIFA 12 dus ga ik ook weer beginnen met FUT. Had nog een vraagje je moet bij FUT toch weer helemaal opnieuw beginnen, dus je kunt niet meer je FUT van FIFA 11 gebruiken?

Klopt helemaal.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...