Jump to content

Forum-Savegame Reactietopic


Dutchy3010

Recommended Posts

Ik zal de volgende wel doen.

@Dutchy3010: Je bent vergeten te vermelden dat dit V1 savegames zijn, waardoor ze door mij niet te spelen zijn.

Staat toch duidelijk versie 1 in de ondertitel? ;)

http://www.gtaforum.nl/topic/50788-tutorial-hoe-kan-je-van-beide-versies-de-savegames-spelen/

Dit gaat al gelijk fout. Je moet 1 voor 1 die missies doen, je kunt natuurlijk nooit 2 tegelijk doen! Ultimate-Killer is eerst, Megadreams mag daarna (tenzij UK zegt dat hij het niet meer wil doen, natuurlijk).

Ik heb al gewoon gezegd dat ik de missie er na ga doen maar natuurlijk wacht ik. Maar moest ik dus wachten voor dat te posten?

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, anders gaan we straks een lijst af. Het is dus de bedoeling dat niet gepost wordt tot de vorige missie gedaan is. Het kan namelijk dat het een dag duurt voordat de vorige missie af is, en tegen die tijd jij niet online ben om gelijk de volgende missie te doen. Dan kan makkelijk iemand tussendoor. ;)

Ik zal een apart reactietopic maken...

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, anders gaan we straks een lijst af. Het is dus de bedoeling dat niet gepost wordt tot de vorige missie gedaan is. Het kan namelijk dat het een dag duurt voordat de vorige missie af is, en tegen die tijd jij niet online ben om gelijk de volgende missie te doen. Dan kan makkelijk iemand tussendoor. ;)

Ik zal een apart reactietopic maken...

Ik begrijpt het volkomen. :)

Die armor en tec-9 die ik oppakte kan voor de volgende savegamers handig zijn. :puh:

Bewerkt: door Megadreams
Link to comment
Delen op andere websites

Ja, anders gaan we straks een lijst af. Het is dus de bedoeling dat niet gepost wordt tot de vorige missie gedaan is. Het kan namelijk dat het een dag duurt voordat de vorige missie af is, en tegen die tijd jij niet online ben om gelijk de volgende missie te doen. Dan kan makkelijk iemand tussendoor. ;)

Ik zal een apart reactietopic maken...

Ik begrijpt het volkomen. :)

Die armor en tec-9 die ik oppakte kan voor de volgende savegamers handig zijn. :puh:

Had je wat aan m,n shotgun? Of heb je de Batt gebruikt?

Jammer dat je er maar 1 savegame in 2 dagen mag doen :cry:

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is altijd bij "House Party", ten minste, ik heb het altijd zo gehad. Omdat het slechts een cutscene is, krijg je geen "mission passed" te zien. Daarom telt hij het wel als een mission attempt (je hebt in een sphere gestaan), maar gaat mission passed niet met 1 omhoog. Wanneer je uiteindelijk de House Party start, gaat er echter weer een mission attempt omhoog... Dus dan loopt het uiteen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...