Jump to content

Videokaart


MaxVito

Recommended Posts

hey

Kan je hier zeg maar gewoon gta iv, test drive unlimited, Call Of Duty Modern warfare 2 dan Goed op spelen?

Intel core i5 650 (3.20 GHZ)

1 GB Ati Radeon HD 5770

Mvg Max

Die kaart is al stukken beter. De processor is nog wel oke, maar persoonlijk zou ik een wat duurdere kopen (met 4 cores).

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 99
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MaxVito

    37

  • Hayte

    18

  • gta master 1

    13

  • wesley123

    8

Dus dat moet gaan?

Dat wel, Maar vooral als je in een hoge resolutie speelt raad ik je aan o nog even door te sparen. (Maar zelf zou ik ook bij een lagere resolutie doorsparen :puh: ) Wat is je resolutie BTW??

Link to comment
Delen op andere websites

Hij bedoelt hier de resolutie van je scherm. Ik geloof dat je dit kon achterhalen met Flitskikker's InfoTool, maar dat weet ik niet zeker.

Om ook nog even wat dieper in te gaan op andere dingen die gta master 1 gezegd heeft, als je persé een Intel processor wilt kan je beter voor een i5 7xx. Een i7 raad ik niet aan, de prestaties liggen niet veel hoger dan bij een i5 set. Je kan ook voor een AMD x4 gaan, de prestaties liggen iets lager maar het is wel veel goedkoper.

Link to comment
Delen op andere websites

Ga naar configuratiescherm (via Start->Configuratie scherm)

kies beeldscherm, bij windows XP komt hier meteen al een resolutie staan (bv 1600 x 900) en in windows 7 moet je eerst op resolutie aanpassen drukken om de resolutie te kunnen zien.

Voor dat soort simpele dingen hoef je geen Infotool te downloaden...

Link to comment
Delen op andere websites

Ja

De 330 is meer bedoelt voor mediacenters en zulk soort dingen. Door het hoge aantal GB bij de kaart denk ik dat hij meer bedoelt is voor beamers die op hoge resoluties werken.

Bewerkt: door Hayte
Link to comment
Delen op andere websites

Oke, Dus dan zou ik op dell een mooie pc hebben met:

Intel Core i5 650

Ati Radeon HD 5770 1 gb

Een goede pc heb?

Met totaal 1006 euro incl btw en verzendkosten?

O_O , Ik weet niet waar jij je hardware koopt en wat je er nog meer precies in stopt, maar je bent nog duurder uit met mijn, betere PC, die ik in September vorig jaar heb gekocht (prijzen van hardware dalen snel)....

Als geheugen zou ik BTW als ik jou was er 4 GB in drukken (in combinatie met een 64 bit besturingssysteem natuurlijk ;) )

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...