MaxVito Geplaatst: 2 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2011 (bewerkt) kan iemand dat doen misschien voor eens te kijken? Bewerkt: 2 januari 2011 door MaxVito Reageren
gta master 1 Geplaatst: 2 januari 2011 Rapport Geplaatst: 2 januari 2011 Zoals Hayte al zei, laat je PC Gewoon samenstellen. Je zal dan veel meer uit je geld kunnen halen En 130 EURO VERZENDKOSTEN?!?!?! Dat is wel heel erg veel hoor. Geloof me maar als dat dat geen verzendkosten zijn, maar geld wat het bedrijf (Je besteld hem bij Dell neem ik aan? ) gewoon allemaal in zak steekt ipv dat het ook echt de kosten voor verzending zijn. Ik zou het niet doen. @Hayte Het valt inderdaad wel mee, maar als ik nu precies de zelfde PC weer zou bestellen, zou ik wel een paar tientjes goedkoper uitkomen, hoor . Reageren
MaxVito Geplaatst: 2 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2011 nee 15 euro verzendkosten en 100,70 voor btw 19% Reageren
gta master 1 Geplaatst: 2 januari 2011 Rapport Geplaatst: 2 januari 2011 nee 15 euro verzendkosten en 100,70 voor btw 19% Dan betaal je gewoon idioot veel voor de hardware. Maar het is dus wel een fabriekPC van Dell? Als je dit lijstje invult: [b]Budget[/b]: [b]Doel[/b]: [b]Desktop of laptop[/b]: [b]Merk pc of samengesteld[/b]: [b]Benodigde randapparatuur[/b]: [b]Besturingssysteem[/b]: [b]Onderdelen die je nog wilt hergebruiken[/b]: [b]Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate[/b]: [b]Extra koeling (voor overklokken)?[/b]: Dan kunnen wij zorgen dat je het maximale uit je geld haalt. Reageren
Hayte Geplaatst: 2 januari 2011 Rapport Geplaatst: 2 januari 2011 Even je samenstelling in een Azerty samenstelling verandert. Ik heb er wel een AMD samenstelling van gemaakt, daarbij staan processor en grafische kaart eigenlijk iets beter tegenover elkaar. Link Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 2 januari 2011 Rapport Geplaatst: 2 januari 2011 "OCZ StealthXStream 2" Wat is dat ? een koeler ? Reageren
MaxVito Geplaatst: 2 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2011 (bewerkt) @hayte? kan je ook een intel samen stelling maken? ik vindt intel iets betrouwbaarder. met een intel core i5: =1&bestel=%C2%A0"]klik Bewerkt: 2 januari 2011 door MaxVito Reageren
Thundercover Geplaatst: 2 januari 2011 Rapport Geplaatst: 2 januari 2011 "OCZ StealthXStream 2" Wat is dat ? een koeler ? Nee, dat is een 500 Watt voeding. Reageren
Hayte Geplaatst: 2 januari 2011 Rapport Geplaatst: 2 januari 2011 Intel is niet betrouwbaarder dan AMD hoor. Intel is alleen wat meer bekend, en hanteert hogere prijzen dan AMD. Reageren
gta master 1 Geplaatst: 2 januari 2011 Rapport Geplaatst: 2 januari 2011 "OCZ StealthXStream 2" Wat is dat ? een koeler ? Een voeding, waarmee je de PC van elektriciteit voorziet. Ik heb een voeding van het zelfde merk en deze zijn prima . Toch zou ik als ik jou was even het lijstje invullen zodat we precies weten wat je wil. Maar dat moet je zelf weten, het is niet mijn geld. En oh, oh, oh! Ik heb die behuizing ook! Lekker ruim en veel mogelijkheden, dus ook een aanrader... Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 2 januari 2011 Rapport Geplaatst: 2 januari 2011 "OCZ StealthXStream 2" Wat is dat ? een koeler ? Een voeding, waarmee je de PC van elektriciteit voorziet. Ik heb een voeding van het zelfde merk en deze zijn prima . Toch zou ik als ik jou was even het lijstje invullen zodat we precies weten wat je wil. Maar dat moet je zelf weten, het is niet mijn geld. En oh, oh, oh! Ik heb die behuizing ook! Lekker ruim en veel mogelijkheden, dus ook een aanrader... Ow maareh ik heb pas een nieuwe pc maar t was alleen een vraag hehe . Reageren
Sublime Geplaatst: 2 januari 2011 Rapport Geplaatst: 2 januari 2011 "OCZ StealthXStream 2" Wat is dat ? een koeler ? Een voeding, waarmee je de PC van elektriciteit voorziet. Ik heb een voeding van het zelfde merk en deze zijn prima . Toch zou ik als ik jou was even het lijstje invullen zodat we precies weten wat je wil. Maar dat moet je zelf weten, het is niet mijn geld. En oh, oh, oh! Ik heb die behuizing ook! Lekker ruim en veel mogelijkheden, dus ook een aanrader... tonystarkiv is niet de topic starter, deze vroeg alleen een wat over de voeding Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 2 januari 2011 Rapport Geplaatst: 2 januari 2011 ja miss dacht hij dat ik maxvito was ? Reageren
gta master 1 Geplaatst: 2 januari 2011 Rapport Geplaatst: 2 januari 2011 ja miss dacht hij dat ik maxvito was ? Inderdaad :$ Had niet op de naam gelet (kijk vaak automatisch naar de avatars)... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.