Jump to content

Videokaart


MaxVito

Recommended Posts

Budget: 700 a 800 euro.

Doel: Gamen, internet, msn

Desktop of laptop: Desktop

Merk pc of samengesteld: maakt niet uit.

Benodigde randapparatuur: niks

Besturingssysteem: Windows 7 ultimate 32 bit heb ik zelf :puh:

Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: Toetsenbord, muis, beeldscherm, speakers

Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: door Azerty of Alternate

Extra koeling (voor overklokken)?: Nee lijkt me niet nodig?

Hier dan het lijstje /\

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 99
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MaxVito

    37

  • Hayte

    18

  • gta master 1

    13

  • wesley123

    8

Maar als een 330M 900MB Gta IV op high aankan. Kan de 330 2GB dat toch ook of zie ik dat nu fout?

Ik denk dat het er meer van af hangt op welk resolutie shotyoudjie fso speelt .

Uhhmm, shotyoudie vroeg of die 330 2 gb gta iv op high aan kan. nou volgens mij moet dat wel lukken dan?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat het er meer van af hangt op welk resolutie shotyoudjie fso speelt .

display.gifBeeldscherm

|Fabrikant:|(Standaardbeeldschermtypen)

|Model:|Digitaal LCD-scherm (1920x1080 60Hz)

|Schermresolutie:|1920x1080 (Breedbeeld 16:9 WXGA Full HD 1080p/i)

|Kleurdiepte:|32-bits

|Frequentie:|59Hz

Bewerkt: door shotyoudie
Link to comment
Delen op andere websites

hahahahaha laat me niet lachen een GT330 kan gta4 amper fatsoenlijk op low spelen laat staan high, het feit dat ze de 3 serie op benchmark sites uberhaupt niet hebben getest zegt al genoeg, de 3 serie is niet veel meer dan een hernoemde GT2 serie welke keer op keer rebranded Geforce 9xxx zijn, welke op hun beurt ook nog eens rebranded 8xxx series zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

De ruimte in je videokaart maakt nauwelijks iets uit. het is algemeen bekend dat Gta IV veel video memory gebruikt, maar met alleen 2 gb kom je nergens. De videokaart moet de data ook snel kunnen verwerken, iets wat die 2gb kaart waarschijnlijk niet goed kan. Zo heb ik een videokaart van 1 gig, maar Gta IV spelen kan hij niet.. Daarvoor is hij simpel weg niet snel genoeg om op mijn resolutie alles op het beeld te toveren.

Tevens hoe hoger de resolutie van je beeldscherm is hoe sneller je videokaart moet zijn, zeker voor een HD scherm, dan kan je geen wonderen van die 2gb verwachten..

Bewerkt: door Maikle
Link to comment
Delen op andere websites

hahahahaha laat me niet lachen een GT330 kan gta4 amper fatsoenlijk op low spelen laat staan high, het feit dat ze de 3 serie op benchmark sites uberhaupt niet hebben getest zegt al genoeg, de 3 serie is niet veel meer dan een hernoemde GT2 serie welke keer op keer rebranded Geforce 9xxx zijn, welke op hun beurt ook nog eens rebranded 8xxx series zijn.

En toch ik speel high. Als ik zo tijd heb laat ik wel een benchmark lopen en een screenshot van mijn settings.

Link to comment
Delen op andere websites

En toch ik speel high. Als ik zo tijd heb laat ik wel een benchmark lopen en een screenshot van mijn settings.

Post dat dan in een andere topic.

Wie kent een mooi systeempje van mijn eisen?

Bewerkt: door MaxVito
Link to comment
Delen op andere websites

Dit systeempje voor 770 euro heeft een i5 en ook een iets snellere grafische kaart welke beter past bij de i5.

Heb trouwens ook het besturingssysteem eraf gehaald, aangezien je al aangaf zelf eentje te hebben. Het systeem zal wel iets sneller werken met 64-bits, maar dan moet je wel weer zo'n 90 euro neertellen.

Bewerkt: door Hayte
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...