Jump to content

Videokaart


MaxVito

Recommended Posts

  • Reacties 99
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MaxVito

    37

  • Hayte

    18

  • gta master 1

    13

  • wesley123

    8

Is dat een goed systeem?

En is het verstandig op er Windows 7 ultimate 64 bit(of Home Premium of Professional) bij te doen?

maar ff hier is dat wat? http://www.computerstore.nl/product/110221/acer-aspire-predator-g5900-i5-655-pc.html#specificaties

Dat systeem is nog slechter en duurder dan Hayte's systeem. Ik zou voor die van Hayte gaan, ik kan die eigenlijk niet meer verbeteren..

Link to comment
Delen op andere websites

oke, maar die overcloced version de is overklokt maar kan dat nu kwaad dan?

Haha, tuurlijk niet, dat is alleen maar goed. Pas als je zelf gaat overclocken is er een kans dat er iets kapot gaat, alhoewel zelfs die kans tegenwoordig nog erg klein is.

Link to comment
Delen op andere websites

Die overclockede versie is sneller dan de normale versie (niet dat het heel veel zal verschillen, het is maar een hele lichte overklok), en als hij kapot gaat heeft hij nog steeds dezelfde garantie als een normale grafische kaart.

Maar ik snap je budget niet helemaal, je zegt voor zo'n samenstelling maar zo'n 800 euro tot je beschikking te hebben, maar daarna kom je met een merk-pc welke 1300 euro kost en vraagt dan of hij sneller is? Hij is overigens wel iets sneller, aangezien het meer GB aan zijn beschikking heeft. Eventueel kan ik die 6GB ook toevoegen aan mijn samenstelling, maar dan adviseer ik wel 64-bits Windows te gebruiken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja

Het maakt overigens niet uit welke W7 je neemt. Ik ben zelf blij met Home Premium, heb al die andere rommel niet nodig. Maar als jij vaak pre-XP spellen wilt gaan draaien zou ik Ultimate nemen.

Bewerkt: door Hayte
Link to comment
Delen op andere websites

maar dan zit je al gauw aan de 150 a 200 meer

die case moet die passen?

maar die case moet passen?

>>> Door Thundercover: Berichten samengevoegd, gebruik voortaan de Edit- of Bewerk-knop.<<<

Bewerkt: door Thundercover
Link to comment
Delen op andere websites

Dan is dit je uiteindelijke samenstelling.

Je zou er meer werkgeheugen in kunnen stoppen, maar hier zal je weinig van merken omdat je een 32-bits versie van Windows hebt. Als je een 64-bits versie hebt adviseer ik je wel 6GB aan werkgeheugen te kopen.

Bewerkt: door Hayte
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...