Jump to content

Videokaart


MaxVito

Recommended Posts

Voor jouw doeleinden zijn ze alle drie even goed. Behalve als je zeker weet in de toekomst te gaan overclocken, zou ik gewoon voor de 300 gaan.

Die heb ik ook (had ik al gezegd). Die kast is zeker aan te raden! Veel ruimte, goede airflow (1x 120mm en 1x 140mm fan ingebouwd, optie om 4x 120mm te plaatsen), relatief goedkoop. Ik zou die zeker doen!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 99
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MaxVito

    37

  • Hayte

    18

  • gta master 1

    13

  • wesley123

    8

Maar hij is een beetje saai, maar ik zoek een kast met 4 USB poorten aan de voorkant.

:7

Je vraagt een kast uit 3 die je uit hebt gezocht, maar vervolgens is hij niet goed omdat hij niet 4 poorten voor heeft en een beetje saai is, waarom kies je hem uberhaupt dan uit?!

Ga je uberhaupt wel een pc kopen? If so, ik raad je aan gewoon je moederbord en dergelijke in een boekenkast te leggen, er is duidelijk geen kast die je wilt, de een is te duur, de ander is te saai, die is niet in de goede kleur en de andere vind je weer niet leuk zonder reden...

Link to comment
Delen op andere websites

Voordat je vraagt of dat serieus kan, ja, maar ik zou je niet adviseren om een computer in een boekenkast te leggen.

Je zult overigens toch echt zelf een kast uit moeten zoeken. Wij kunnen niet voor jou bepalen of hij goed is of niet, voor jouw doeleinden is zo'n beetje elke kast wel goed. Weet wel dat je met het huidige moederbord een kast nodig hebt die ATX aan kan.

Link to comment
Delen op andere websites

Oh. Nou, aan de achterkant van vrijwel elke pc zie je allemaal outputs en andere stekker-dingen, daarbij zitten ook USB-poorten. Deze zijn van het moederbord, en dus niet van de kast zelf. Zo zal het ook zijn bij je nieuwe pc. Je zal dus, naast de 4 USB-poorten aan de voorkant van de kast die van de kast zelf behoren, ook 10 USB-poorten achter de pc vinden die van het moederbord zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is jouw keuze. Zoals ik al heb gezegd, als ze het formaat ATX maar ondersteunen zullen ze waarschijnlijk voor jou goed genoeg zijn. Aangezien jij niet aan overclocken zult gaat doen is de airflow (het verloop van de lucht in je kast) niet van groot belang.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...