Bassie_94 Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 Kun je ook ergens op internet Radio X luistere? :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 Daarvan heb ik nog nooit gehoord en zou wat raar zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Richard- Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 Je kunt wel de nummers noteren en downloaden. Dan kun je ze wel beluisteren, maar of Radio X ook in z'n geheel is te beluisteren, zou ik niet weten. Ik denk van niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 waarom op internet je hebt het toch in het spel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Time Fighter Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 Hier vind je alle muziek van radio X, dat kan je wel helpen als je al de muziek wilt van radio X. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassie_94 Geplaatst: 3 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2005 waarom op internet je hebt het toch in het spel als ik het spel niet aan het spelen ben..maar het maakt al niet meer uit..ik heb heb al wat liedjes ervan gedownload ...toch iedereen bedankt B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
antwan Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2005 kun je ook op 1 of andere manier muziek uit te top40 van nederland toevoegen ofzo? met dan zelf een radio station of nummers toevoegen aan een radiostation Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2005 kun je ook op 1 of andere manier muziek uit te top40 van nederland toevoegen ofzo? met dan zelf een radio station of nummers toevoegen aan een radiostation Ja, in dit topic kun je zien hoe je je eigen muziek kan toevoegen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
antwan Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2005 kun je ook op 1 of andere manier muziek uit te top40 van nederland toevoegen ofzo? met dan zelf een radio station of nummers toevoegen aan een radiostation Ja, in dit topic kun je zien hoe je je eigen muziek kan toevoegen oke bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gtaboy107 Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2005 Volgens mij bestaat Radio X wel.... ik kijk ff in dat boek.Nee dus jammer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.