Jump to content

[WIP] Grand Theft Auto: Mafia Stories


Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Grand Theft Auto: Mafia Stories

forumlegende uncovered

Beste mensen,

Vanwege onderhoud is ons subforum voor GTA Mafia Stories verwijderd. Dit betekend dus dat iedere progress wat vanaf uit plaats vind in Mafia Stories in dit topic wordt vertoont.

GTA: Mafia Stories is sinds 2006 al actief op GTAforum, en heeft daarbij ook enige internationale bekendheid gekregen. Zo zijn er dergelijke illigale torrent downloads en zijn er verschillende topics aangemaakt die betrekking hebben op Mafia Stories op de franse gtaforums en een aantal russische als ik het goed heb.

De reden waarom MS al zolang bezig is komt doordat wij maar niet met de huidige setting uitkwamen. Zo was Mafia Stories in zijn begin jaren een mod voor GTA Vice City. Later kwamen we op het idee om een stad te maken genaamd Cittá di Corruzione, en deze stad kwam ook in GTA San Andreas. Helaas waren wij hier ook niet tevreden over, en verliep het progress van 2007 tot 2009 erg langzaam. Uiteindelijk hebben we er voor gekozen een hele nieuwe weg in te gaan, en wilde wij ons richten op de internationalisatie van GTA: mafia stories; helaas tevergeefts, want de screens van het Nieuwe CDC zijn niet beschikbaar op andere sites dan GTAforum.nl.

Ondertussen zijn we erg ver met het modelling werk en is een eiland van CDC 100% gemodelleerd en getextured. Jammernoeg ondervind ik problemen met het ingame plaatsen. Gezien de wereld erg gedetaileerd is, mogen de COLS hoe dan ook niet meer als 1500 polygonen mogen hebben. Gezien de polycount van Cittá di Corruzione erg groot is, is het van belang dat er nog nog veel dffs moeten worden gemaakt.

Helaas heeft het ingame zetten van CDC mij niet gestimuleert, daarom was ik ondertussen bezig geweest met een tweede eiland bij Cittá di Corruzione. Binnenkort wanneer we tijd hebben ga ik me richten op het ingameprogress van GTA Mafia Stories.

Hieronder vind je alvast een boel renders van CDC en omstreken, ik vind het leuk als jullie ieder zeggen van welke screens jullie het meest enthousiast worden!

cdcdoneo.jpg 1

cdcdone2.jpg 2

cdcdone3.jpg3

cdcdone4.jpg4

cdcdone5.jpg5

cdcdone6.jpg6

cdcdone7.jpg7

La Fuga Al sole (de vlucht naar de zon)(island)

flasm.jpg8

flas2.jpg9

flas3.jpg10

lfaske6.jpg11

lfaske8.jpg12

lfaske9.jpg13

lfaske10.jpg14

Cittá di Corruzione (stad van corruptie)(island)15

post3126064433135.jpg16

shot8e.jpg17

shot9q.jpg18

shot10r.jpg19

shot12h.jpg20

shot13.jpg21

shot14r.jpg22

shot15.jpg23

shot17y.jpg24

shot18t.jpg25

shot19.jpg26

Pier (gemaakt door Martyceha, helaas zijn deze models verloren gegaan)

post450431252351812.jpg27

grtz. Tim

Bewerkt: door Tim
  • Reacties 113
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    35

  • Blastov

    18

  • danny18

    15

  • Davedavy

    7

Top Posters In This Topic

Geplaatst: (bewerkt)

Wow cool!

>>> Door Beagle: Even de quote verwijderd..<<<

Bewerkt: door Beagle
Geplaatst:

Beste, voortaan is het misschien beter dat je een lange post niet citeert, dat scheelt een hoop ruimte. Bedankt voor je reactie iig. :)

Geplaatst: (bewerkt)

in een woord, tim: geweldig. :tu:

ik word eigenlijk wel enthousiast van alle plaatjes, vaaral die met grachten en zijwegen

wel zeer jammer dat hij is verweiderd van het sub-forum. :cry:

maar ff een vraagje. zet je dat ene eiland dat 100 % af is zo in een keer helemaal in sa? want volgens mij kun je dit beter in delen doen.

verder... kutgw. :dans:

Bewerkt: door gtaewald
Geplaatst: (bewerkt)

in een woord, tim: geweldig. :tu:

ik word eigenlijk wel enthousiast van alle plaatjes, vaaral die met grachten en zijwegen

wel zeer jammer dat hij is verweiderd van het sub-forum. :cry:

maar ff een vraagje. zet je dat ene eiland dat 100 % af is zo in een keer helemaal in sa? want volgens mij kun je dit beter in delen doen.

verder... kutgw. :dans:

Je hebt inderdaad gelijk, de polycount van het eiland is zodanig hoog dat het belangrijk is dat erhet wordt gesplitst in vele models.

greetz. Tim

Bewerkt: door Tim
Geplaatst:

Mooi gemodeld en zo maar ik vind de sfeer niet zo, ,T kan aan mij liggen maar toch.

Succes!

Geplaatst:

Hey,

Inderdaad heeft la fuga al sole niet zo een soort Mafia sfeer als Citta di Corruzione. Dit was tevens ook mijn bedoeling. Anders was alles grijs en grauw. Het is leuk als je ineens een heel andere setting tegenkomt. De setting van La fuga al sole is een mix van scarface, Vice City, Rio de janeiro (op zijn chique).

greetz

Geplaatst:

Het ziet er allemaal goed en mooi uit, hier is zeker veel tijd ingestoken. Als het in-game gezet zou worden schiet je al een heel end op. Het is uiteraard goed dat je nog steeds bezig bent met het modellen maar je zou je beter kunnen richten op het in-game zetten, je moet immers progress maken en dat behaal je het meest door iets werkelijk in het spel te krijgen vooral met een TC. Daarbij komt ook dat wanneer je het eerste eiland in-game hebt je op zoek kunt gaan naar scripters die ondertussen jij verder modelt bezig kunnen gaan met eventuele missies, het begin van de storyline. Wie zijn trouwens 'we'? Is het team groter dan alleen jij?

Geplaatst:

Zonde dat het subforum verloren is gegaan, was tijden geleden nog verbonden als Photoshopper aan Mafia Stories. Werk je inmiddels eigenlijk helemaal alleen aan MS Tim? Of werken er nog een aantal leden aan mee? Zou leuk zijn als de mod ooit nog eens uitkomt :)

Geplaatst:

Zonde dat het subforum verloren is gegaan, was tijden geleden nog verbonden als Photoshopper aan Mafia Stories. Werk je inmiddels eigenlijk helemaal alleen aan MS Tim? Of werken er nog een aantal leden aan mee? Zou leuk zijn als de mod ooit nog eens uitkomt :)

Ik werk er nu helemaal alleen aan. Niemand is meer actief behalve ik :)

Geplaatst:

Ziet er allemaal heel duister en donker uit, of is dat ook de bedoeling? Anyway, jammer dat mijn GTA SA op de vuilverbranding ligt.. :t

Geplaatst: (bewerkt)

Het ziet er allemaal goed en mooi uit, hier is zeker veel tijd ingestoken. Als het in-game gezet zou worden schiet je al een heel end op. Het is uiteraard goed dat je nog steeds bezig bent met het modellen maar je zou je beter kunnen richten op het in-game zetten, je moet immers progress maken en dat behaal je het meest door iets werkelijk in het spel te krijgen vooral met een TC. Daarbij komt ook dat wanneer je het eerste eiland in-game hebt je op zoek kunt gaan naar scripters die ondertussen jij verder modelt bezig kunnen gaan met eventuele missies, het begin van de storyline. Wie zijn trouwens 'we'? Is het team groter dan alleen jij?

eerst waren er meer mensen in het team :) vandaar. Het is een beetje aso om die niet te betrekken. wat die hebben zeker wat gedaan, alleen hun materiaal is helaas een beetje verloren gegaan. Ik heb nog wel de oude versie van MS7.2 met nog het oude Cittá di Corruzione, Crowning Hills, Blastovs eiland, Lynxcity. Alcatraz

Helaas ben ik tegen een fout aangelopen. En ik kom maar niet tot de oplossing van het probleem. mijn IDE en IPL van het nieuwe CDC crashen, terwijl er niets mee mis is, ik heb al duizend keer gekeken of de commas en de punten wel kloppen.

Bewerkt: door Tim
Geplaatst:

Dat je zo'n project niet backupt hoow.gif

De fout is ondertussen opgelost. De fout zat hem in de DFFS. een gedeelte staat nu ingame. NIeuwe ingame screens volgen later.

greetz

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...