Jump to content

[WIP] Grand Theft Auto: Mafia Stories


Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Naar iv is een heel goed idee! Is ook realistischer , maar dan krijg je weer problemen met het converten denk ik...

ligt eraan. Dan moeten we even wachten totdat we tools hebben die goed werken. ShadowLink is tevens gestopt met zijn Shadow tools ben ik pas achter gekomen op gtaforums. Er zijn wel andere scripts namelijk IV script center. maar hier werkt de WDR editor niet, En zolang die het niet doet dan kan ik nergens naar toe. Heb al naar shadow zijn tool gekeken, maar de WDR export script starte niet op in 3ds max 10, zo ook de WDR van IVscriptcentre. Deze waren allemaal geblokkeerd, en de buttons konden niet gebruikt worden. alleen IDE en IPL (in GTA IV termen) deed het

Ben trouwens al een beetje aan het uitzoeken hoe het met de export bestanden in GTA IV zit.

grtz

Bewerkt: door Tim
  • Reacties 113
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    35

  • Blastov

    18

  • danny18

    15

  • Davedavy

    7

Top Posters In This Topic

Geplaatst: (bewerkt)

Beste mensen,

In een ver verleden werd er ooit een crowning hills gemaakt. Wat deel uitmaakte van Mafia Stories VC. Na wat ENB en wat textureupdate kan deze weer hergebruikt worden in SA. Ik vind de kaalte wel iets hebben, maar is het nou wel mooier om bomen neer te zetten?

driving3.jpg

driveing1.jpg

driving2.jpg

Bewerkt: door Tim
Geplaatst: (bewerkt)

Nice Tim.... Weet je nog die hele kleine boompjes in San Andreas, die je omver kon rijden? Zoiets zou ik gebruiken om daar neer te zetten(of zelf nieuwe maken, weet niet wat jij normaal doet?... Zou zelf SA boompjes gebruiken),

Moet je ze ook wel omver kunnen rijden natuurlijk.... Dan is het nog steeds erg kaal wat inderdaad wel mooi is, maar dan is het toch wat realistischer :)

Bewerkt: door Mythbuster
Geplaatst:

@tim: ik vind de leegte zelf ook wel wat hebben ja, maar hier en daar af en toe een boompje of struikje zou geen kwaad kunnen toch? :puh: Anders lijkt het ook weer té leeg.

Geplaatst:

@ danny: ja is goed ik zal kijken ;)

Btw. voor iedereen;

Sinds kort is blastov weer actief in GTA MS. Hij stelde voor om een gedeelte van CDC in GTA IV te zetten, en dat is hem aardig gelukt :). Helaas zijn er nog wel een heleboel bugs, maar dit komt doordat de export tools van IV nog niet optimaal zijn:

msiv.jpg

Geplaatst:

Hij stelde voor om een gedeelte van CDC in GTA IV te zetten

Hoezo een gedeelte? Ik doe gewoon alles joh :puh:

Eerste gebouwen ingame:

Morgen meer hoop ik!

Geplaatst: (bewerkt)

Geweldig Blastov, echt geweldig! :D. Btw ik heb ook even een screentje gemaakt.

Nu weet je dus waarvoor de gracht in CDC dient :puh:

grachten.jpg

grtz

Bewerkt: door Tim
Geplaatst:

Dit is perfect Tim, hier moet je 't zeker in houden in GTA IV, je models komen zó veel beter en mooier uit in deze engine! _O_

Screen met die boot is ook erg goed gelukt lol :puh:

Geplaatst:

haha ja inderdaad. Doordat er nog geen paths zijn gemaakt voor de voertuigen in MS, vallen er om de havenklap voertuigen uit het niets :puh:. En die kan ik dan mooi jatten.

Geplaatst: (bewerkt)

Wordt alleen CDC in GTA IV gezet of gaan jullie daarna ook proberen crowning hills over te zetten?

Want ik denk dat dat er ook goed uit zou komen te zien...

Bewerkt: door PhoenixShard
Geplaatst:

Hey, dat ga ik denk ik regelen. Nog eventjes doorkrijgen hoe het precies werkt in IV, en dan zijn dat mijn eerste models ingame. grtz

  • 2 weken later...
Geplaatst:

het zijn allemaal hele mooie screens, maar het nadeel is wel dat er tot nu in GTA IV een permanente bug zit, waardoor de game altijd crashed na 8 minuten. Weet iemand of hier al eventuele patches voor zijn, of dat er oplossingen zijn waardoor dit probleem wordt verholpen. Want dat demotiveert te erg om verder te gaan met de models in IV te zetten.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...