Tim Geplaatst: 18 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2011 (bewerkt) Naar iv is een heel goed idee! Is ook realistischer , maar dan krijg je weer problemen met het converten denk ik... ligt eraan. Dan moeten we even wachten totdat we tools hebben die goed werken. ShadowLink is tevens gestopt met zijn Shadow tools ben ik pas achter gekomen op gtaforums. Er zijn wel andere scripts namelijk IV script center. maar hier werkt de WDR editor niet, En zolang die het niet doet dan kan ik nergens naar toe. Heb al naar shadow zijn tool gekeken, maar de WDR export script starte niet op in 3ds max 10, zo ook de WDR van IVscriptcentre. Deze waren allemaal geblokkeerd, en de buttons konden niet gebruikt worden. alleen IDE en IPL (in GTA IV termen) deed het Ben trouwens al een beetje aan het uitzoeken hoe het met de export bestanden in GTA IV zit. grtz Bewerkt: 18 januari 2011 door Tim Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim Geplaatst: 19 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2011 Nieuwe screens CDC ingame Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Davedavy Geplaatst: 23 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2011 Mooi alhoewel lijkt die stad uitegestorven Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim Geplaatst: 24 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2011 (bewerkt) Beste mensen, In een ver verleden werd er ooit een crowning hills gemaakt. Wat deel uitmaakte van Mafia Stories VC. Na wat ENB en wat textureupdate kan deze weer hergebruikt worden in SA. Ik vind de kaalte wel iets hebben, maar is het nou wel mooier om bomen neer te zetten? Bewerkt: 24 januari 2011 door Tim Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mythbuster Geplaatst: 24 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2011 (bewerkt) Nice Tim.... Weet je nog die hele kleine boompjes in San Andreas, die je omver kon rijden? Zoiets zou ik gebruiken om daar neer te zetten(of zelf nieuwe maken, weet niet wat jij normaal doet?... Zou zelf SA boompjes gebruiken), Moet je ze ook wel omver kunnen rijden natuurlijk.... Dan is het nog steeds erg kaal wat inderdaad wel mooi is, maar dan is het toch wat realistischer Bewerkt: 24 januari 2011 door Mythbuster Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
danny18 Geplaatst: 25 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2011 @tim: ik vind de leegte zelf ook wel wat hebben ja, maar hier en daar af en toe een boompje of struikje zou geen kwaad kunnen toch? Anders lijkt het ook weer té leeg. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim Geplaatst: 25 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2011 @ danny: ja is goed ik zal kijken Btw. voor iedereen; Sinds kort is blastov weer actief in GTA MS. Hij stelde voor om een gedeelte van CDC in GTA IV te zetten, en dat is hem aardig gelukt . Helaas zijn er nog wel een heleboel bugs, maar dit komt doordat de export tools van IV nog niet optimaal zijn: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blastov Geplaatst: 28 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2011 Hij stelde voor om een gedeelte van CDC in GTA IV te zetten Hoezo een gedeelte? Ik doe gewoon alles joh Eerste gebouwen ingame: Morgen meer hoop ik! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim Geplaatst: 28 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2011 (bewerkt) Geweldig Blastov, echt geweldig! . Btw ik heb ook even een screentje gemaakt. Nu weet je dus waarvoor de gracht in CDC dient grtz Bewerkt: 28 januari 2011 door Tim Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mythbuster Geplaatst: 28 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2011 Dit is perfect Tim, hier moet je 't zeker in houden in GTA IV, je models komen zó veel beter en mooier uit in deze engine! Screen met die boot is ook erg goed gelukt lol Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim Geplaatst: 28 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2011 haha ja inderdaad. Doordat er nog geen paths zijn gemaakt voor de voertuigen in MS, vallen er om de havenklap voertuigen uit het niets . En die kan ik dan mooi jatten. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PhoenixShard Geplaatst: 28 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2011 (bewerkt) Wordt alleen CDC in GTA IV gezet of gaan jullie daarna ook proberen crowning hills over te zetten? Want ik denk dat dat er ook goed uit zou komen te zien... Bewerkt: 28 januari 2011 door PhoenixShard Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim Geplaatst: 28 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2011 Hey, dat ga ik denk ik regelen. Nog eventjes doorkrijgen hoe het precies werkt in IV, en dan zijn dat mijn eerste models ingame. grtz Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blastov Geplaatst: 28 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2011 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim Geplaatst: 7 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2011 het zijn allemaal hele mooie screens, maar het nadeel is wel dat er tot nu in GTA IV een permanente bug zit, waardoor de game altijd crashed na 8 minuten. Weet iemand of hier al eventuele patches voor zijn, of dat er oplossingen zijn waardoor dit probleem wordt verholpen. Want dat demotiveert te erg om verder te gaan met de models in IV te zetten. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts