Davedavy Geplaatst: 21 februari 2011 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2011 Ik kan niet wachten tot de beta ( als die komt ) en anders de release Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim Geplaatst: 21 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2011 ja inderdaad Maar dat bedoelde ik ook, dat je dan wel een mooie overgang moet maken nog veel succes grtz Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blastov Geplaatst: 23 februari 2011 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2011 (bewerkt) Ik kan niet wachten tot de beta ( als die komt ) en anders de release Zal nog wel even duren helaas. Treinspoor, nog zonder stations, morgen hopelijk eerste versie ingame + rijdende trein. Soort van officieel logo: Bewerkt: 23 februari 2011 door Blastov Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
127Hours Geplaatst: 23 februari 2011 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2011 Erg mooi, knap van diegene die dat spoor heeft gemaakt! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim Geplaatst: 23 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2011 hey dat ziet er mooi uit heb je mss ook wat closup screens van de plekken waar stations komen, en daarbij de berg (toegangsweg waar de gracht onder de berg door wil gaan) greetz Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blastov Geplaatst: 24 februari 2011 Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2011 hey dat ziet er mooi uit heb je mss ook wat closup screens van de plekken waar stations komen, en daarbij de berg (toegangsweg waar de gracht onder de berg door wil gaan) greetz Zal ik zsm maken.! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim Geplaatst: 24 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2011 Hey dat ziet er echt geweldig uit . Voegt een beetje leven toe in de stad der corruptie. Alleen moet je wel even kijken naar de textures van de rails. Die lijken wat vaag. Mss kan je wat textures gebruiken om het meer Mafia Stories te laten ogen greetz Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim Geplaatst: 24 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2011 Tusseneiland naam is nog onbekend. Dit zijn concepten van het eiland wat tussen CDC en LFAS inkomt, enjoy greetz Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blastov Geplaatst: 25 februari 2011 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2011 Tim, weet je nog het wachtwoord van MSv0.7.2? Dat was de laatste ledenversie gemaakt door wazuup Het was iets met 'hamster' volgens mij en dan nog iets met cijfers die ik niet weet Toffe straat, ga je trappen plaatsen voor de deuren? Je komt dan misschien ruimte te kort ivm de smalle stoep. 127Hours, hij mist behalve de tuit ook een deksel, misschien kun je een treinstation maken, dan praten we verder. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim Geplaatst: 25 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2011 (bewerkt) Whoooh blastov in Mobstyle In ieder geval ga ik trappen fixen. De stoep is 2 meter breed,een smalle trap is wel mogelijk greetz Bewerkt: 25 februari 2011 door Tim Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blastov Geplaatst: 25 februari 2011 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2011 Tim kom even op msn, heb je nodig Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
127Hours Geplaatst: 25 februari 2011 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2011 Treinstation begin gemaakt: Note de "zelfgemaakte" theepot Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 25 februari 2011 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2011 Enorm gave theepot, KUTGW. Ik heb een vraag, puur uit nieuwsgierigheid (Heb geen IV op de PC, dus zal er nooit van kunnen genieten.. ): Is het mogelijk om binnenkort ook testresultaat te laten zien wanneer er verkeer en peds in de map zit? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Puma Geplaatst: 26 februari 2011 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2011 [screens] Dat mag echt een stuk meer highpoly, ik vind 't echt zonde van de de rest van de mod als je 't zo lomp lowpoly maakt (en van de mogelijkheden van de GTA4 engine) ..... Er is echt een véél te groot contrast in de detaillering van de models. De laatste screens van 127hours zien er echt fantastisch uit, maar als je dat vergelijkt met jouw models, zijn jouw models echt dozen . No offence, maar kan je er echt niet iets meer werk in stoppen? Ik snap echt niet waarom 't zo simpel moet, zo snel mogelijk is echt niet de goede spirit ... Verder ziet 't er echt verbazingwekkend uit, treinspoor is zeker nice. Keep it up ! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blastov Geplaatst: 26 februari 2011 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2011 (bewerkt) @127'bas'hours, awesomeness!! Na wat discussie op het engelse gtaforums is er besloten een MS SA versie te releasen, in een van de komende maanden. Een DYOM maker, mati1501, bekend van o.a. "Survival of the Fittest ch.1" gaat het maken. Hier wat screens om de sa 'feel' terug te krijgen: Bewerkt: 26 februari 2011 door Blastov Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts