Tim Geplaatst: 27 februari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 27 februari 2011 (bewerkt) @127hours: "situatie over jou theepotte actie is bekend" welcome back Baz @puma: inderdaad heb je gelijk. Maar lowpoly kan je ze neit noemen. Het is erg van belang dat de juiste details worden toegepast. De gebouwen nu nog van vorm veranderen zal inderdaad niet meer mogelijk zijn, tenzij ik helemaal overnieuw begin. Dus ik moet even kijken hoe ik dit ga oplossen Bewerkt: 27 februari 2011 door Tim
Puma Geplaatst: 27 februari 2011 Rapport Geplaatst: 27 februari 2011 De gebouwen nu nog van vorm veranderen zal inderdaad niet meer mogelijk zijn, tenzij ik helemaal overnieuw begin. Dus ik moet even kijken hoe ik dit ga oplossen Wat ik bedoelde is niet het maken van nieuwe gebouwen (de vorm is wel oké), maar meer de detaillering. Vensterbanken, de spijlers/kozijnen van de ramen kun je wat naar buiten laten komen ten opzichte van de ramen en de ramen in z'n totaal minder diep in de muur laten zinken, textures netjes mappen (de texture op de rand boven de ramen loopt gewoon scheef, zie onderstaande afbeelding) en gebouwen niet aan elkaar plakken maar er panden van maken (er zit geen scheidingslein tussen de gebouwen behalve de texture, niet echt realistisch/mooi vind ik)... Zaken die niet eens de moeite waard zijn om in je collision te laten terugkomen en die je dus kunt toevoegen zonder dat je de collision moet aanpassen. Ik weet dat het best een lading kritiek is, maar als je aan dit soort kleine dingen gaat werken kunnen je models echt veel mooier worden . Het ziet er nu afgeraffeld uit en dat is jammer van de rest van de mod.
Tim Geplaatst: 27 februari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 27 februari 2011 Ik heb deze concepten ook gebruik gemaakt van Stempelbouw. Logisch gezien zal het handiger zijn om alles wegtehalen, gebouwen aan te passen, en alles weer opnieuw te stempelen. Op dit moment zijn er echt te veel gebouw, om op ieder gebouwtje per stuk details aan te brengen. Zoveel tijd heb ik ook niet, en ik moet eerlijk toegeven dat dit ook niet zo werkt voor de motivatie . De textures bij de dakrand zijn inerdaad gescheeft. Dit komt doordat deze gebouwen niet allemaal goed zijn geUVWt. De zwarte rand kan ik niet weghalen, en dat komt doordat de gebouwen mee gaan met de loop van de bocht.
Blastov Geplaatst: 28 februari 2011 Rapport Geplaatst: 28 februari 2011 Enorm gave theepot, KUTGW. Ik heb een vraag, puur uit nieuwsgierigheid (Heb geen IV op de PC, dus zal er nooit van kunnen genieten.. ): Is het mogelijk om binnenkort ook testresultaat te laten zien wanneer er verkeer en peds in de map zit? Nee, helaas is het nog niet mogelijk om verkeer te laten rijden en mensen te laten lopen, Omdat simpelweg de tool ervoor er nog niet is. Dit soort files met die paths zijn hard-coded wat inhoudt dat je echt proggrammeer skills moet hebben om deze te 'ontcijferen'. Een Rus is ermee bezig maar het schijnt nog wel even te duren.
Flitskikker Geplaatst: 1 maart 2011 Rapport Geplaatst: 1 maart 2011 Ziet er goed uit. Waar komen die SA screens vandaan? Oude beta? @127Hours da is wel veel mooier dan ee theepot zonder tuit : D Alleen zou ik even een andere vloer nemen, want in de render word ik er een beetje duizelig van.
Blastov Geplaatst: 1 maart 2011 Rapport Geplaatst: 1 maart 2011 @flitskikker Ik heb MS SA weer opgepakt, het was voor 90% af. Het heeft alleen flinke afwerking nodig waar ik nu mee bezig ben. Er is een DYOM missie designer aan de slag gegaan met een storyline en missies. De screens heb ik dus gemaakt uit de 'oude' beta ja.
Blastov Geplaatst: 8 maart 2011 Rapport Geplaatst: 8 maart 2011 (bewerkt) http://www.youtube.com/watch?v=if2PFAuuv0I Bewerkt: 8 maart 2011 door Blastov
Blastov Geplaatst: 20 maart 2011 Rapport Geplaatst: 20 maart 2011 Geen reacties. Nieuw filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=EbWuAeS9lZk
Zombiespeed Geplaatst: 20 maart 2011 Rapport Geplaatst: 20 maart 2011 Ziet er vet uit En hoe heet die mod dat je zulk helder water krijgt?
Blastov Geplaatst: 20 maart 2011 Rapport Geplaatst: 20 maart 2011 Ziet er vet uit En hoe heet die mod dat je zulk helder water krijgt? ENB Series doet dat, die veranderd van alles aan de graphics. Het is dus niet zo dat ik zelf het water heb veranderd, dat kan ook bijna niet zoals je dat ziet in de video.
Tim Geplaatst: 30 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 30 maart 2011 (bewerkt) Cuore Del Corruzione (Hart van corruptie) Beste mensen, Ondertussen blastov nog druk bezig is met het een en ander aan te passen in Mafia Stories, ben ik aan de slag gegaan met een nieuw stadsdeel. Vergeleken met Citá di Corruzione (IV) is Cuore del Corruzione een stuk lowpolyer. De bedoeling hiervan is ook dat ik van plan ben dit stadsdeel in MS SA te plaatsen. Binnenkort is zeker te verwachten dat namate het stadsdeel reeds ingame wordt gerealiseerd er meerdere DYOM missies zullen worden gemaakt voor dit stadsdeel. Cuore del corruzione zal ook uit enkele kades bestaan waartussen grachten lopen (netzoals in CDC IV). Een interessante eigenschap van Cuore del Corruzione (kortweg CuCD) is dat het een red light district heeft, waar prostituees onder vreselijke omstandigheden hun werk moeten doen. CuCD zal ook nog meer worden uitgebreid. hieronder wat renders; binnenkort ingame screens: Bewerkt: 31 maart 2011 door Tim
Blastov Geplaatst: 29 april 2011 Rapport Geplaatst: 29 april 2011 Grand Theft Auto: Mafia Stories v1.0 for San Andreas released! Download
Venzio Geplaatst: 29 april 2011 Rapport Geplaatst: 29 april 2011 Grand Theft Auto: Mafia Stories v1.0 for San Andreas released! Download Geweldig al eventjes gedownload straks testen!
Puma Geplaatst: 1 mei 2011 Rapport Geplaatst: 1 mei 2011 Zal 'm binnenkort even downloaden en installeren en laten weten wat ik d'rvan vind ! Goed werk .
Incognation Geplaatst: 2 mei 2011 Rapport Geplaatst: 2 mei 2011 Hij werkt hier niet, ik zag wel het laadscherm e.d. maar daarna crasht hij.
Recommended Posts