Jump to content

Killzone 3


Revo_

Recommended Posts

Killzone 3

Ontwikkelaar: Guerilla Games

Uitgever: Sony Computer Entertainment

Genre: FPS

Platforms: Playstation 3

Aantal spelers: online multiplayer, splitscreen (nog niet bekend hoeveel)

Release: 25 februari 2011

Demo: beta (geïndigd)

Killzone 3 is een first-person shooter die in 2011 uitkomt. Het spel is een Playstation 3-exclusive gemaakt door Guerrilla Games en gepubliceerd door Sony Computer Entertainment. Het is het vierde spel in de Killzone-reeks en het is het eerste spel in de reeks die in 3D speelbaar zal zijn. Ook zal het speelbaar zijn met Playstation Move. Het spel is voorzien voor 25 februari (volgens Game Mania) of 28 februari (volgens Wikipedia)

Vrije vertaling van Wikipedia.

Killzone3Boxart1.jpg

Multiplayer informatie*

  • Er zijn verschillende klassen die je kan spelen: Engineer, Tactician, Infiltrator, Medic en Marksman;
  • Er zijn 3 verschillende modes: Guerilla Warfare, Warzone en Operations;
  • Per match krijg je punten, en na een aantal punten ga je een rank omhoog en krijg je unlock points, waarmee je dingen kan kopen (unlocken);
  • Er zijn twee teams: ISA en Helghast;
  • Er zijn voertuigen: mecha's en jetpacks.

De klassen*

  • Engineer: Kan munitiebakken herstellen, kan Turrets plaatsen.
  • Tactician: Kan tactische respawn-plaatsen veroveren, kan vijanden zien op de radar en vijanden worden gemarkeerd, kan Sentry bots maken.
  • Infiltrator: Kan zich vermommen als de vijand, heeft meer stamina.
  • Medic: Kan teamgenoten healen/tot leven brengen, kan Medi-drones maken.
  • Marksman: Kan zich verbergen in de schaduws (onzichtbaar maken), kan de radars van tegenstanders onbruikbaar maken, wordt niet gezien door Tacticians (indien die upgrade is gekocht.

[work in progress]

*Van wat ik zelf heb ondervonden terwijl ik de beta speelde.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 38
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • frankyyguy

    8

  • thug

    5

  • Revo_

    5

  • Hayte

    4

Top Posters In This Topic

Ik weet niet of ik hem ga kopen. Wapens zijn, zoals vooral in dat eerste filmpje te zien is, nogal over the top, en Killzone 2 was gewoon Modern Warfare 2. De multiplayer was niet vernieuwend en bij de singleplayer was het verhaal niet meeslepend genoeg om het memorabel te maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of ik hem ga kopen. Wapens zijn, zoals vooral in dat eerste filmpje te zien is, nogal over the top, en Killzone 2 was gewoon Modern Warfare 2. De multiplayer was niet vernieuwend en bij de singleplayer was het verhaal niet meeslepend genoeg om het memorabel te maken.

Killzone met Call of Duty vergelijken is zoals een appel met een peer vergelijken.

Killzone heeft is veel 'zwaarder' qua gameplay, waardoor hij meteen realistischer wordt, over het verhaal weet ik niet, heb Killzone 2 zelf nooit gespeeld. In Killzone 3 gaat ISA naar Helghan, de thuisbasis van de Helghasts.

Over wapens, er zijn verschillende, er zijn LMG's, SMG's, gewone pistolen, missle launchers, ...

Link to comment
Delen op andere websites

Wat nou zwaarder qua gameplay. Zoals je kan zien in het tweede filmpje huppelt dat mensje vrolijk rond de map rond, springt over doosjes terwijl hij bekogeld wordt door de Helghast, en gaat ze dan vrolijk neermaaien. Als je dát realistisch vindt dan stuur ik je vrolijk naar Afghanistan, je zal vast een held worden daar.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat nou zwaarder qua gameplay. Zoals je kan zien in het tweede filmpje huppelt dat mensje vrolijk rond de map rond, springt over doosjes terwijl hij bekogeld wordt door de Helghast, en gaat ze dan vrolijk neermaaien. Als je dát realistisch vindt dan stuur ik je vrolijk naar Afghanistan, je zal vast een held worden daar.

Da's een trailer. Ik heb zelf de beta en het voelt echt zwaar aan. Je kan niet springen zoals in de trailer, je kan nog niet over een doos springen.

@Benhelsloot:

Ik heb Halo nog nooit gespeeld, maar ik betwijfel het dat het hetzelfde is.

Link to comment
Delen op andere websites

het tweede deel vondt ik enorm goed en ben nu bang dat het derde deel(op playstation)der onder gaat lijden.

ik bedoel daarmee dat killzone 2 maar twee jaar oud is fso en nu komt er in ene keer een nieuw deel.

vindt het gewoon te snel gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

het tweede deel vondt ik enorm goed en ben nu bang dat het derde deel(op playstation)der onder gaat lijden.

ik bedoel daarmee dat killzone 2 maar twee jaar oud is fso en nu komt er in ene keer een nieuw deel.

vindt het gewoon te snel gaan.

Al heb ik KZ2 nooit gespeeld, ik kan je garanderen dat deze de moeite waard is.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ben momenteel best verslaafd aan de MP beta. :puh:

HAHA ik heb hem net gedowload :puh: en het is wel ff wennen ( me eerste deel ) wel nice spel :puh:

Heb ook ff 3d uitgeporbeer 5-10 min zag er wel goed uit morgen nog ff een x proberen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...