thug Geplaatst: 5 februari 2011 Rapport Geplaatst: 5 februari 2011 die beta is idd goed maar alleen het voelt stukken zwaarder aan dan bv call of duty. Reageren
frankyyguy Geplaatst: 6 februari 2011 Rapport Geplaatst: 6 februari 2011 (bewerkt) Operations is echt zo vet. Vooral als je als isa de bom op de dam plaatst en de hele omgeving overgespoeld wordt. Bewerkt: 6 februari 2011 door frankyyguy Reageren
thug Geplaatst: 26 februari 2011 Rapport Geplaatst: 26 februari 2011 is killzone 3 al uitgekomen? op internet staat hij voor 25 februari geplant maar vindt het opvallend raar da er hier geen reacties staan van hoe goed of slecht deze game is. zou er vannamiddag achter willen gaan maar wil zeker zijn. Reageren
Mark B. Geplaatst: 26 februari 2011 Rapport Geplaatst: 26 februari 2011 Gisteren was de release van Killzone 3. Reageren
Tebby Geplaatst: 26 februari 2011 Rapport Geplaatst: 26 februari 2011 Gisteren pas? ik heb hem een week geleden al gedownload Reageren
thug Geplaatst: 26 februari 2011 Rapport Geplaatst: 26 februari 2011 Gisteren pas? ik heb hem een week geleden al gedownload hate you . spel gekocht en ziet er wel nice uit de graphics zijn niet heel veel veranderd en de gameplay had ik direct weer in de vingers,en net als deel 2 is dit alweer een pittig spel zelf op medium.damn dat word afzien. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 26 februari 2011 Rapport Geplaatst: 26 februari 2011 Ik ga Killzone 3niet kopen, ik vond Killzone 2 que singleplayer te moeilijk (:$) en de multiplayer vond ik niet echt super. Ik heb de game ook nooit uitgespeeld, maar heb me wel redelijk vermaakt met de multiplayer. Reageren
Hayte Geplaatst: 26 februari 2011 Rapport Geplaatst: 26 februari 2011 Ik ga het ook niet kopen. Killzone 2 was een overhypde COD-kloon, en ik ben niet overtuigd dat het hier anders is. Weer een goedkoop verhaal, weer "geweldige graphics" welke waarschijnlijk niet eens op Full HD draaien, en weer een multiplayer die ik al zo vaak heb meegemaakt. Reageren
PowerPats Geplaatst: 27 februari 2011 Rapport Geplaatst: 27 februari 2011 killzone was dus echt geen cod kloon hé realistische graphics en movement, hele andere tijdslijn en locaties. Het verhaal is voor een FPS best goed, En de graphics zijn echt geweldig, Heb je het spel uberhaupt gezien ? Reageren
NickOwnage Geplaatst: 27 februari 2011 Rapport Geplaatst: 27 februari 2011 ik ga deze niet kopen wand is gewoon halo voor de ps3 Zeker niet mee eens, Halo = Met Aliens Killzone = Met gemuteerde mensen kun je zien als je Killzone 1 speelt. In het introfilmpje dacht ik. Killzone is een leuk spel. Maar vind dat geschreeuw van die Helgast ontzettend irritant. Toch is de Gameplay heel mooi. Jammer dat ik geen PS3 had. Anders had ik hem zeker gekocht. Reageren
paul007 Geplaatst: 27 februari 2011 Rapport Geplaatst: 27 februari 2011 (bewerkt) Ik ga het ook niet kopen. Killzone 2 was een overhypde COD-kloon, en ik ben niet overtuigd dat het hier anders is. Weer een goedkoop verhaal, weer "geweldige graphics" welke waarschijnlijk niet eens op Full HD draaien, en weer een multiplayer die ik al zo vaak heb meegemaakt. Dit is dus totaal GEEN COD-kloon. Schaam je. Heb je Killzone 2 uberhaupt wel gespeeld? Het tempo ligt een stuk lager dan COD en ik vind het verhaal een stuk beter uitgewerkt dan bij COD. Je kan wel sarcastisch doen over de "geweldige graphics" maar je gaat mij niet vertellen dat je COD er beter uit vindt zien? Pff, hater's gonna hate. Bewerkt: 27 februari 2011 door paul007 Reageren
frankyyguy Geplaatst: 27 februari 2011 Rapport Geplaatst: 27 februari 2011 Het spel heeft een stuk meer verhaal dan in Killzone 2, zoals Visari zei op het einde van Killzone 2: Madness begins. Dat komt volkomen uit, Jorhan Stahl en Orloc die vechten om de troon het uit loopt op Helghast VS Helghast. De online modes vind ik beter dan Black Ops en Modern Warfare 2. Reageren
Hayte Geplaatst: 27 februari 2011 Rapport Geplaatst: 27 februari 2011 Dit is dus totaal GEEN COD-kloon. Schaam je. Heb je Killzone 2 uberhaupt wel gespeeld? Het tempo ligt een stuk lager dan COD en ik vind het verhaal een stuk beter uitgewerkt dan bij COD. Je kan wel sarcastisch doen over de "geweldige graphics" maar je gaat mij niet vertellen dat je COD er beter uit vindt zien? Pff, hater's gonna hate. Natuurlijk heb ik Killzone 2 gespeeld. Het verhaal was flut en de personen waren totaal niet memorabel en het tempo hangt af van je speelstijl. Ik zeg ook niet dat COD er beter uit ziet, maar vindt jij dan dat de graphics écht zo goed waren als iedereen steeds zei? Ik mag dan misschien een hater zijn, maar dat komt niet door fanboyig gedrag naar een andere serie toe. Dat komt door de serie zelf. Reageren
frankyyguy Geplaatst: 27 februari 2011 Rapport Geplaatst: 27 februari 2011 Dit is dus totaal GEEN COD-kloon. Schaam je. Heb je Killzone 2 uberhaupt wel gespeeld? Het tempo ligt een stuk lager dan COD en ik vind het verhaal een stuk beter uitgewerkt dan bij COD. Je kan wel sarcastisch doen over de "geweldige graphics" maar je gaat mij niet vertellen dat je COD er beter uit vindt zien? Pff, hater's gonna hate. Natuurlijk heb ik Killzone 2 gespeeld. Het verhaal was flut en de personen waren totaal niet memorabel en het tempo hangt af van je speelstijl. Ik zeg ook niet dat COD er beter uit ziet, maar vindt jij dan dat de graphics écht zo goed waren als iedereen steeds zei? Ik mag dan misschien een hater zijn, maar dat komt niet door fanboyig gedrag naar een andere serie toe. Dat komt door de serie zelf. De personaes waren niet zeer memorabel als in killzone 1, maar de Graphics, animaties en gameplay maakte een heleboel voor mij goed. Ja, de graphics zijn zo mooi als iedereen zei. Dat vind ik tenminste. Killzone 2 had zowat alleen donkere levels dus kwamen ze niet altijd tot hun recht, maar dat is in Killzone 3 veranderd. Er zijn Jungle levels en sneeuw levels, er is eigenlijk veel meer variatie uit omgevingen. Als je van spectaculaire actie First person shooters houd, zul je Killzone 3 hoogwaarschijnlijk erg leuk vinden. Er zit een stuk meer verhaal in, story telling mocht beter, maar het is altijd nog een stuk beter dan Killzone 2 die voor mij erg goed was. Online is de grootste reden waarom ik Killzone 3 gekocht heb. Een grote verandering met Killzone 2, de controlls zijn een stuk gemakkelijker mee om te gaan. Ik vind het veel leuker dan Black Ops en Modern Warfare 2 als je een beetje tijd neemt aan de "learning curve" te wennen. Voor de genen die Killzone een Halo voor de ps3 noemen, dit is niet waar. Killzone 3 lijkt nog meer op Gears of War dan op Halo. Niet iedere Sci Fi shooter is meteen een Halo rip off, ze lijken niet eens op elkaar. Reageren
paul007 Geplaatst: 27 februari 2011 Rapport Geplaatst: 27 februari 2011 Natuurlijk heb ik Killzone 2 gespeeld. Het verhaal was flut en de personen waren totaal niet memorabel en het tempo hangt af van je speelstijl. Ik zeg ook niet dat COD er beter uit ziet, maar vindt jij dan dat de graphics écht zo goed waren als iedereen steeds zei? Ik mag dan misschien een hater zijn, maar dat komt niet door fanboyig gedrag naar een andere serie toe. Dat komt door de serie zelf. Oké duidelijk, ieder zijn mening. Weet iemand trouwens of het Multiplayer scherm er in het volledige spel anders uitziet dan bij de beta? Bij de beta vond ik het scherm een beetje rommelig? Cheers Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.