thug Geplaatst: 27 februari 2011 Rapport Geplaatst: 27 februari 2011 (bewerkt) Natuurlijk heb ik Killzone 2 gespeeld. Het verhaal was flut en de personen waren totaal niet memorabel en het tempo hangt af van je speelstijl. Ik zeg ook niet dat COD er beter uit ziet, maar vindt jij dan dat de graphics écht zo goed waren als iedereen steeds zei? Ik mag dan misschien een hater zijn, maar dat komt niet door fanboyig gedrag naar een andere serie toe. Dat komt door de serie zelf. Oké duidelijk, ieder zijn mening. Weet iemand trouwens of het Multiplayer scherm er in het volledige spel anders uitziet dan bij de beta? Bij de beta vond ik het scherm een beetje rommelig? Cheers nee juist het zelfde dan de de beta een beetje te chaotis ik hoopte dat het wat beter ging zijn op het volledig maar niet dus.btw op dit moment rollen de credits naar beneden het spel uit op soldaat(medium) best pittig maar niet zo moelijk dan killzone 2. Bewerkt: 27 februari 2011 door thug Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 15 maart 2011 Rapport Geplaatst: 15 maart 2011 Wat houd killzone precies in? Mij lijkt het opzich niet zo'n leuk spel, maar wel hard. Reageren
idrii6666 Geplaatst: 24 maart 2011 Rapport Geplaatst: 24 maart 2011 Wat houd killzone precies in? Mij lijkt het opzich niet zo'n leuk spel, maar wel hard. Veel geschiet.. Griezelig landschap enz.. Ik ga hem toch kopen ben eigenlijk een Kilzone Fan.. Nog iets somege zeggen dat het op Halo lijkt koop hem eigelijk omdat hij op Halo lijkt want ben ook een Halo fan.. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 24 maart 2011 Rapport Geplaatst: 24 maart 2011 Vette graphics enzo maar ik weet zeker dat ik hem niet ga halen dat soort games vind ik niet echt leuk om te doen Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 24 maart 2011 Rapport Geplaatst: 24 maart 2011 Volgens mij lijkt hij iets te veel op Killzone 2 en aangezien ik die heb ga ik deze niet kopen. Reageren
frankyyguy Geplaatst: 26 maart 2011 Rapport Geplaatst: 26 maart 2011 Volgens mij lijkt hij iets te veel op Killzone 2 en aangezien ik die heb ga ik deze niet kopen. Killzone 2 was toch weer heel anders dan deel 3. De campaign in Killzone 3 vind ik veel leuker, ook is de ai verbeterd en er is meer actie. De Multiplayer vind ik fenominaal, persoonlijk leuker dan FPS als CoD Black Ops etc. In killzone 2 was dit nog niet echt het geval vanwege de controlls die voor veel te zwaar aan voelden. Slechts een deel hardcore gamers raakten er gewend aan, maar je had er veel geduld voor nodig. Killzone 2 vond ik online matig, maar dat is totaal anders in Killzone 3. Reageren
frankyyguy Geplaatst: 3 april 2011 Rapport Geplaatst: 3 april 2011 Misschien leuk voor degenen die wat meer achtergrond verhaal uit Killzone willen weten: http://www.youtube.com/watch?v=bQpCHT7kMCY Een zelfgemaakte trailer dat verteld hoe het is begonnen, hoe Scolar Visari de leider van de Helghast empire wraak neemt op de dood van zijn cultuur en vader. Bij deze trailer is het eigenlijk een beetje de bedoeling de kijker af te laten vragen wie nou werkelijk de goeie en slechte zijn, of de Helghast nu echt die gewetenloze vechtmachines zijn of juist niet. Wat zou je doen de mensen van jouw cultuur onenigheden hebben met de vooraf nog "vrienden" en het na een lange tijd afloopt op terroristische aanslagen en dreiging tot oorlog? De ISA zegt: Stuur ze allemaal naar een andere planeet, ver van ons vandaan. Vraag je daarna pas af of ze zich daar kunnen redden. Scolar Visari's vader, toen nog leider van de Helghast empire was één van de tientallen mensen die er ziek werden en stierven. Dit nam hij de ISA erg kwalijk en zweert hierbij voor z'n dood dat ze er ooit op een dag voor hun corrupte daden zullen boeten. Reageren
R-fl3x Geplaatst: 12 april 2011 Rapport Geplaatst: 12 april 2011 Ligt het aan mij of lijkt het verhaal van Killzone op de dictatuur van Hitler? :$ Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 12 april 2011 Rapport Geplaatst: 12 april 2011 Ja dat vraag ik me ook wel af. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.