Jump to content

Uitnodiging


matt

Recommended Posts

Haha, heel vet! Sowieso ziet 't er goed uit, maar ook de inhoud van de tekst is gewoon tof. Alleen zou ik in dat rechterstuk de info 22 januari niet tussen haakjes achter de tijd zetten, maar in de eerste zin. Dus iets als: "Je bent uitgenodigd op mijn feest, op 22 januari." Verder lijkt 't net of de tekst links niet helemaal goed boven elkaar staat. Het staat een beetje schots en scheef wat dat betreft...

Ik ben geen graphicskenner, maar ik zou dit toch wel met een 8/10 waarderen.

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad een erg vette uitnodiging, heel leuk gemaakt. Met een duidelijke en leesbare tekst en een leuke kleurencombinatie. 't Ziet er erg mooi uit en heel origineel bedacht, een verdiende 9/10.

Link to comment
Delen op andere websites

Echt gaaf. Felle kleuren op een rustige achtergrond, goed lettertype, dope tekst. Alleen die tekst rechts even aanpassen zoals Nandro al zei. 9/10.

En de tekst links is ook nog eens in de vorm van een bierflesje :schater:_O_

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk, dit vind ik nou goed bedacht! De tekst is grappig en uitnodigend, en deze in de vorm van een bierflesje plaatsen is natuurlijk helemaal een geniale zet. Lekker strak font, en een subtiele gradient. Het is alleen wel jammer dat de tekst aan de rechterkant nu een beetje in het niet valt, omdat deze nu zo gewoontjes overkomt. Aan de andere kant gaat je aandacht nu wel gelijk uit naar die typography.

Ik doe niet aan cijfers zoals je weet, maar ik wil je wel even complimenteren met deze vette uitnodiging. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk, dit vind ik nou goed bedacht! De tekst is grappig en uitnodigend, en deze in de vorm van een bierflesje plaatsen is natuurlijk helemaal een geniale zet. Lekker strak font, en een subtiele gradient. Het is alleen wel jammer dat de tekst aan de rechterkant nu een beetje in het niet valt, omdat deze nu zo gewoontjes overkomt. Aan de andere kant gaat je aandacht nu wel gelijk uit naar die typography.

Ik doe niet aan cijfers zoals je weet, maar ik wil je wel even complimenteren met deze vette uitnodiging. :tu:

Ben ik helemaal mee eens! Ik doe wel aan cijfers dus ik geef het een 9,5!

KUTGW

>>> Door Silverbyte: Da's heel fijn, maar de volgende keer graag weer raten volgens de showroom regels.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er gelikt uit! Wat ik zou doen is het bijvoorbeeld uitprinten en dan als een flyer in elkaar vouwen, in drieën dus zegmaar, dan heb je de gradient-text op de voorkant en dan als je openvouwt krijg je dan die normale tekst.

Verder de kleuren ook erg mooi neergezet. De verschillende groottes maken het erg uitnodigend maar ook spannend om te lezen. Ook leest het dan ook buitengewoon prettig wat ik niet vaak zie bij zo'n soort tekst -als ik die al tegenkom-.

Als ik zo'n uitnodiging zou krijgen zou ik zeker komen, lekker vriendelijk maar toch zoals ik al zei spannend.

Gaat zo voort ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...