jasper.janssen Geplaatst: 3 januari 2011 Rapport Geplaatst: 3 januari 2011 kan iemand mij deze naam geven zet dan een berichje hieronder Reageren
Ultimate-Killer Geplaatst: 3 januari 2011 Rapport Geplaatst: 3 januari 2011 C > Users > (Joun naam) > Documenten > Gta san andreas user files < Goodluck Reageren
.Timothy Geplaatst: 3 januari 2011 Rapport Geplaatst: 3 januari 2011 Hierbij wil ik je er wel voor waarschuwen dat er meerdere versies zijn van het spel. Kijk dus voordat je een savegame downloadt van welke versie die is, en welke versie jouw spel is. Om dat laatste te controleren moet je naar de volgende locatie gaan: C:\ » Program Files » Rockstar Games » GTA San Andreas » data » script Locatie kan afwijken per installatie En de grootte van het bestand script.img bekijken: [table=simple]Grootte|Versie 568 KB|V1 562 KB|V2[/table] Downloadt vervolgens van die versie savegames. Succes! Kijk voor meer informatie in dit bericht . Reageren
jasper.janssen Geplaatst: 4 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2011 maar waar moet ik dan die download opslaan om in het spel te kunnen spelen Reageren
.Timothy Geplaatst: 4 januari 2011 Rapport Geplaatst: 4 januari 2011 Daarvoor moet je even in het bericht dat boven mij was geplaatst, kijken. Reageren
jasper.janssen Geplaatst: 4 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2011 dat heb ik gedaan nu start het spel niet meer op kan dit gebeuren en hoe moet ik het oplossen Reageren
Ultimate-Killer Geplaatst: 4 januari 2011 Rapport Geplaatst: 4 januari 2011 Dan heb je de verkeerde versie... Reageren
jasper.janssen Geplaatst: 5 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2011 moet ik het spel nu op nieuw instalerren Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 5 januari 2011 Rapport Geplaatst: 5 januari 2011 Welke foutmelding krijg je dan? Als dit gebeurd als je 'load game' hebt gehad, dan heb je een savegame van de andere versie gedownload. Als je weet welke versie je hebt, moet je ook een savegame downloaden voor die versie. Je kan kan gewoon in de user-files de savegame verwijderen die je hebt gedownload. Reageren
.Timothy Geplaatst: 5 januari 2011 Rapport Geplaatst: 5 januari 2011 Ik stel voor dat de topicstarter eens de berichten doorleest die reeds zijn gepost, aangezien we nu gewoon in herhaling vallen. Reageren
jasper.janssen Geplaatst: 5 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2011 (bewerkt) moet ik het spel nu op nieuw instalerren Welke foutmelding krijg je dan? Als dit gebeurd als je 'load game' hebt gehad, dan heb je een savegame van de andere versie gedownload. Als je weet welke versie je hebt, moet je ook een savegame downloaden voor die versie. Je kan kan gewoon in de user-files de savegame verwijderen die je hebt gedownload. dit heb ik gedaan maar ik zit nu nog met dat probleem Bewerkt: 5 januari 2011 door jasper.janssen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.