Proximitus Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 (bewerkt) nou over die verboden tattoos he, kheb der een filmpje van gezien hoe je ze krijgt met jetpack in de gym enzo , maarre. nu was ik aant cruise met me jetpack en kwam aan in san fierro (ik zit nu op de countryside, san fierro was nog gesloten) maar toen kwam ik aan bij een tattooshop. dus ik ff naar binne kijke welke ze hadde, bleek dat je hier de verboden tattoos kon krijge :blink: ik zou niet wete hoe het komt, dat ik illegaal in SF was, of het gwoon zo hoort , maar is wel cool hieronder voeg ik een kaartje toe welke tattoshop het was... http://rapidshare.de/files/2700292/Forbidd...o_Shop.JPG.html ik kan later wel ff kijke of ik me tattoos kan poste, maar t kan ook zijn dat dit eenmalig was :s misschien dat andere mense et ff wille checke :S PS tis de pc-versie Bewerkt: 30 juni 2005 door Friemel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 (bewerkt) Hier bestaat al een topic over, daar dus verder gaan aub: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=5317 Bewerkt: 30 juni 2005 door SayHello! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 Hier bestaat al een topic over, daar dus verder gaan aub: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=5317 Hij zij toch dat hij die op een andere manier had gekregen <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Proximitus Geplaatst: 30 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 ja idd :huh: wel vet overigens dak da gwoon had kunne doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fireman Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 Dit wist ik al lang, ma ja goed dat je het zelf hebt gevonden. Dit is waarschijnlijk op de X-Box versie ook. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Proximitus Geplaatst: 1 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 blijbaar hebbe ze ze dan alleen uit de ps versie ghaald Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2005 Nee ik denk het niet. Heeft iemand dit al geprobeerd op de PS2? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Proximitus Geplaatst: 3 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2005 nou iig ist geen bug of glitch in de pc versie, want ik kan ze nog steeds kope en kben al een heel stuk in san fierro Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PuffDawg Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2005 kan dat enkel als je illegaal in san fierro bent of altijd? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fireman Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2005 Ze hebben het gewoon in het spel gezet omdat mensen hem op de ps2 toch alweer ontdekt hadden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.