Jump to content

[SA][REL]The Golden Blade


Ultimate-Killer

Recommended Posts

1294416250-410.png

(PS een titel :D wat vinden jullie?)

The Golden Blade

Even wat informatie:

In dezen 'Kleine' mod komt er een nieuwen Paintjob bij de blade

De Paintjob is goud.

Waarom is ,t een Paintjob? Zodat je hem een ander kleurtje er bij kan geven Zo krijg je bijv: Groene kleur

Pictures:

1294416434-270.jpg

1294416464-190.jpg

Enne dat ene over die kleur... Ik heb hem even groen gemaakt! :D (gewoon normale kleur groen maken dan krijg je zoiets:):

1294416523-950.jpg

Best een simpele mod maar toch...

Downloads:

The Gold Blade.rar

Comments please!

En trouwens niet zeuren van: Oh wat simpel enzo

want ik verveelde me het is dus een Simpel modje

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry, maar dat ziet er meer uit als een panterprint.

Had gegooglet naar Goud stond echt wel Goud bij :engel:

@Dutchy: Wat voor moLaat maar ik ga even die Tank station in SF ombouwen zodat hij mooier word

Bewerkt: door Ultimate-Killer
Link to comment
Delen op andere websites

Tja Wel een klein beetje simpel, maar niet slecht waar je denkt van wauw.

De basis zelf vind ik persoonlijk een beetje te (erg) druk en misschien zouden er nog wat details bijkunnen, misschien een tribaltje daar of een vlammetje ofzo?

@dutchy3010:Wat hou ik toch van die sarcasme van je :puh:

>>> Door Dutchy3010: :D Met jou kan ik praten :tu:<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Het eerste waar ik aan dacht toen ik dit zag was een soorte aarde/grond textuur die ik ergens in mijn texture pack heb zitten. :7

Ik herken die texture ook, zit in SketchUp :puh: (even gecheckt: niet dus, het leek er gewoon heel erg op :7 )

Natuurlijk wel leuk dat je probeert, maar misschien wat meer tijd in je projecten steken, dan heb je er achteraf zelf ook meer plezier aan.

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry, maar dat ziet er meer uit als een panterprint.

Had gegooglet naar Goud stond echt wel Goud bij :engel:

Enough said.

Texture is dus gewoon een van Google gestolen plaatje dat eventueel in Photoshop maar waarschijnlijk in Paint een heel klein beetje is aangepast en in de TXD is gepropt.

Ik zou heel graag willen zeggen:

'En nou ophoepelen totdat je fatsoenlijke mods kunt maken waar je meer dan een volle dag voor nodig hebt(dus meer dan 24 uur in totaal aan puur werken), en anders lekker buiten gaan spelen als je je verveelt'...

Maarja, dat zou weer zo onbeschoft of asociaal gevonden worden hè...

Sorry dat ik zo bot doe, maar ik ben het nu wel zat, mensen die plaatjes van Google halen en in een TXD gooien en denken dat ze kunnen modden. Ga nou is gewoon zelf een texture maken, met pinstriping erop die de lijnen van de auto volgt bijvoorbeeld... Om maar even je topic te hijacken, dit is hoe een texture er uit hoort te zien van een fatsoenlijke mod die het releasen waard is, waar toch iets meer tijd in gestoken is dan in die van jou.

sidetexture2.jpg

En dit is de texture ingame... En ja, dit is een custom model(waar nog een kleine bug in zat op moment van screen)... Dat betekend echter niet dat jij net zo goed een texture als deze zou kunnen maken voor de AT-400 of de Andromada.

ingame6-1.png

Het spijt me dat ik een mod van mezelf in je topic post, maar ik vind dat iemand je toch eens erop moet wijzen dat je echt véél te weinig tijd en moeite in je mods steekt... Als je begint met modden moet je je mods nog niet releasen, dat is niet nuttig... 'T is dat er geen texture showroom topic is waar mensen op kunnen commenten voor beginnende modders... Ga nou eens eerst wat dingen leren voordat je iets released, 't is het echt nog niet waard om zulke modjes al te releasen, serieus...

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Sorry, maar dat ziet er meer uit als een panterprint.

Had gegooglet naar Goud stond echt wel Goud bij :engel:

Enough said.

Texture is dus gewoon een van Google gestolen plaatje dat eventueel in Photoshop maar waarschijnlijk in Paint een heel klein beetje is aangepast en in de TXD is gepropt.

Ik zou heel graag willen zeggen:

'En nou ophoepelen totdat je fatsoenlijke mods kunt maken waar je meer dan een volle dag voor nodig hebt(dus meer dan 24 uur in totaal aan puur werken), en anders lekker buiten gaan spelen als je je verveelt'...

Maarja, dat zou weer zo onbeschoft of asociaal gevonden worden hè...

Sorry dat ik zo bot doe, maar ik ben het nu wel zat, mensen die plaatjes van Google halen en in een TXD gooien en denken dat ze kunnen modden. Ga nou is gewoon zelf een texture maken, met pinstriping erop die de lijnen van de auto volgt bijvoorbeeld... Om maar even je topic te hijacken, dit is hoe een texture er uit hoort te zien van een fatsoenlijke mod die het releasen waard is, waar toch iets meer tijd in gestoken is dan in die van jou.

En dit is de texture ingame... En ja, dit is een custom model(waar nog een kleine bug in zat op moment van screen)... Dat betekend echter niet dat jij net zo goed een texture als deze zou kunnen maken voor de AT-400 of de Andromada.

Het spijt me dat ik een mod van mezelf in je topic post, maar ik vind dat iemand je toch eens erop moet wijzen dat je echt véél te weinig tijd en moeite in je mods steekt... Als je begint met modden moet je je mods nog niet releasen, dat is niet nuttig... 'T is dat er geen texture showroom topic is waar mensen op kunnen commenten voor beginnende modders... Ga nou eens eerst wat dingen leren voordat je iets released, 't is het echt nog niet waard om zulke modjes al te releasen, serieus...

Deja Vu, dit komt me erg bekend voor xd maar ik vind dat je wel gelijk hebt een simpele textuur van google plukken kan geen kwaad maar zorg dan ook gewoon dat alles netjes vloeiend loopt en niet gewoon over de oude textuur heen plakt.

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry, maar dat ziet er meer uit als een panterprint.

Had gegooglet naar Goud stond echt wel Goud bij :engel:

Enough said.

Texture is dus gewoon een van Google gestolen plaatje dat eventueel in Photoshop maar waarschijnlijk in Paint een heel klein beetje is aangepast en in de TXD is gepropt.

Ik zou heel graag willen zeggen:

'En nou ophoepelen totdat je fatsoenlijke mods kunt maken waar je meer dan een volle dag voor nodig hebt(dus meer dan 24 uur in totaal aan puur werken), en anders lekker buiten gaan spelen als je je verveelt'...

Maarja, dat zou weer zo onbeschoft of asociaal gevonden worden hè...

Sorry dat ik zo bot doe, maar ik ben het nu wel zat, mensen die plaatjes van Google halen en in een TXD gooien en denken dat ze kunnen modden. Ga nou is gewoon zelf een texture maken, met pinstriping erop die de lijnen van de auto volgt bijvoorbeeld... Om maar even je topic te hijacken, dit is hoe een texture er uit hoort te zien van een fatsoenlijke mod die het releasen waard is, waar toch iets meer tijd in gestoken is dan in die van jou.

En dit is de texture ingame... En ja, dit is een custom model(waar nog een kleine bug in zat op moment van screen)... Dat betekend echter niet dat jij net zo goed een texture als deze zou kunnen maken voor de AT-400 of de Andromada.

Het spijt me dat ik een mod van mezelf in je topic post, maar ik vind dat iemand je toch eens erop moet wijzen dat je echt véél te weinig tijd en moeite in je mods steekt... Als je begint met modden moet je je mods nog niet releasen, dat is niet nuttig... 'T is dat er geen texture showroom topic is waar mensen op kunnen commenten voor beginnende modders... Ga nou eens eerst wat dingen leren voordat je iets released, 't is het echt nog niet waard om zulke modjes al te releasen, serieus...

Deja Vu, dit komt me erg bekend voor xd maar ik vind dat je wel gelijk hebt een simpele textuur van google plukken kan geen kwaad maar zorg dan ook gewoon dat alles netjes vloeiend loopt en niet gewoon over de oude textuur heen plakt.

Tja... Daar hebben jullie wel gelijk in. Ik plakden gewoon die texture over mijn oude heen

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...