Cabyon Geplaatst: 8 januari 2011 Rapport Geplaatst: 8 januari 2011 Puik gast Ziet er gelikt uit Reageren
Nissan Geplaatst: 8 januari 2011 Rapport Geplaatst: 8 januari 2011 Dus hier was je al die tijd aan bezig PrioX? Puik werk! Als Rockstar dit niet meeneemt kunnen we nog altijd een hele grote Mod in elkaar zetten . Reageren
TekaLoca Geplaatst: 8 januari 2011 Rapport Geplaatst: 8 januari 2011 Ik krijg zin om het te spelen Reageren
PrioX Geplaatst: 8 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2011 (bewerkt) Bedankt voor de leuke reacties Ik heb wat kleine aanpassingen toegevoegd: De opdrachtgevers hebben een beschrijving De thema song is veranderd De hoofdrolspeler heeft een andere achternaam gekregen Er zijn wat meer achievements toegevoegd Er is een radar bij gekomen Bewerkt: 8 januari 2011 door PrioXCoMBo Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 9 januari 2011 Rapport Geplaatst: 9 januari 2011 Mooi uitgewerkt, mijn complimenten! Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 9 januari 2011 Rapport Geplaatst: 9 januari 2011 Ziet er super uit, PrioX! Ben benieuwd of dat het ook echt gaat worden, ik hoop het echt . Reageren
BoerTijger Geplaatst: 9 januari 2011 Rapport Geplaatst: 9 januari 2011 Helemaal doorgelezen. Tot aan de puntjes! Heel mooi uitgewerkt verhaal. Van mij betreft gewoon een 9,5 Reageren
Mark B. Geplaatst: 10 januari 2011 Rapport Geplaatst: 10 januari 2011 (bewerkt) Komen er ook Easter Eggs in? Heb ik weer wat te doen Bewerkt: 10 januari 2011 door Mark B. Reageren
PrioX Geplaatst: 10 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 10 januari 2011 Komen er ook Easter Eggs in? Heb ik weer wat te doen Zoals in elke GTA komt er een overdoses EE's Reageren
PS3D Geplaatst: 11 januari 2011 Rapport Geplaatst: 11 januari 2011 Mooi gemaakt lijkt wel dat die echt bestaad. Reageren
PrioX Geplaatst: 11 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 11 januari 2011 Ik heb weer een kleine update uitgevoerd: Er zijn een aantal nieuwe personages toegevoegd Er zijn een aantal winkels toegevoegd Ik zoek ook mensen die goed zijn in het maken van een playlist voor de radiozenders. Als jij goed bent in het maken van z'n lijst zou ik het graag willen weten via een PM In de loop van de week zal ik namen van radiostations toevoegen Reageren
Niiek Geplaatst: 11 januari 2011 Rapport Geplaatst: 11 januari 2011 veel werk zeker ? ziet er goed uit Reageren
GTA_K Geplaatst: 13 januari 2011 Rapport Geplaatst: 13 januari 2011 Mooi uitgewerkt! Zal ook vet zijn al dit in de nieuwe GTA meegenomen wordt Reageren
TekaLoca Geplaatst: 13 januari 2011 Rapport Geplaatst: 13 januari 2011 Kans is geloof ik klein hoor.. Zou wel awesome zijn Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.