Jump to content

[Verhaal] GTA V: Vice City


PrioX

Recommended Posts

  • Reacties 85
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PrioX

    22

  • Nissan

    4

  • TekaLoca

    4

  • Guardian1980

    4

  • 2 weken later...
  • 3 weken later...
  • 2 weken later...
  • 9 maanden later...

t enige wat je nog hebben moet is een team die het in elkaar kan zetten als gta Vice city 2 xD t bezine tanken lijkt me wel grappig maar denk wel dat t moeilijk is om het te maken t zouw ook leuk zijn om te kunne switche van in-car: dat je spiegel dashbourd etc kunt zien out-car: gwn de hele auto xD en ook zoiets bij de moter gwn dat je stuur en zo ziet je kunt wel tegen mij nu zeggen verzin zelf een verhaallijn doe maar niet ben niet zo heel creatief en ben ook niet zo goed in uitwerking ik vind kleine ideetjes zoals dat leuker om tebedenken en een stuk makkelijker xD ik speelde hiervoor samp maa wil nu nie-,-

Link to comment
Delen op andere websites

Mooi werk. Vice City is wel weer eens aan vernieuwing en uitbreiding toe. De Vice City van de III-era vind ik best saai en klein. Stuur dit op naar Rockstar en wie weet wordt dat wel GTA VI :D Stuur daarbij meteen je cv op :puh: Kun je straks voor en met Dan Houser gaan werken :puh: Komt jouw naam in de credits :puh: best lachen.

Leuk bedacht. Originele namen, storyline en radiozenders. Ik zou het graag willen spelen. Vice City '11 8)

Wel een paar kleine opmerkingen/vragen:

- Duurt het niet wat langer dan 12 dagen voordat iemand genezen is van een schotwond? Ligt er natuurlijk wel aan waar je beschoten bent.

- Ik neem aan dat Vice Point het middelste en grootste eiland is? Dat staat namelijk niet op de map :)

- Ik denk dat je Ken Rosenberg en de Forelli Family moet weghalen/vervangen, omdat dat een andere era is.

- Theme song is wel leuk maar deze theme song is ook de theme song van GTA Vice City. Hoewel het wel mooi is geremixt.

- Zou het niet leuker zijn als het in de zomer zou afspelen?

- Het valt me trouwens op dat een aantal liedjes op de radio ook in andere GTA's voorkomen.

- En ik mis nog radio dj's :)

Maar ik vind het echt mooi werk wat je gemaakt hebt.

Edit: Ik heb wat rond gezocht op YouTube, en toen vond ik dit:

. Misschien leuk als theme song? Ik heb niks tegen de theme song die je nu hebt, maar die is van GTA: Vice City. Niet echt origineel. Bewerkt: door Maarten11
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...