NandroDavids Geplaatst: 18 januari 2012 Rapport Geplaatst: 18 januari 2012 Ook niet het juiste antwoord... Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 18 januari 2012 Rapport Geplaatst: 18 januari 2012 Volgens mij heb ik ze ooit eens op alle 3 de eilanden gedaan vóórdat ik aan de opdrachten begon. Vanuit eiland 1 kun je namelijk via de brugpijlers springen naar eiland 2 en via de tunnel is dan ook eiland 3 bereikbaar. Ik ging alleen halverwege dood Dus ik zou zeggen: 100 Reageren
NandroDavids Geplaatst: 18 januari 2012 Rapport Geplaatst: 18 januari 2012 Volgens mij heb ik ze ooit eens op alle 3 de eilanden gedaan vóórdat ik aan de opdrachten begon. Vanuit eiland 1 kun je namelijk via de brugpijlers springen naar eiland 2 en via de tunnel is dan ook eiland 3 bereikbaar. Ik ging alleen halverwege dood Dus ik zou zeggen: 100 En da's helemaal goed! Inderdaad kun je via de brugpijlers naar Staunton Island springen en zowel daar als op Shoreside Vale alle overige Hidden Packages verzamelen. De moeilijkste ligt bovenop de brug tussen Staunton Island en Shoreside Vale, maar ook die valt te pakken als je een beetje kunt vliegen met de Dodo. Ik spreek uit eigen ervaring Volgende voor jou! Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 18 januari 2012 Rapport Geplaatst: 18 januari 2012 In San Andreas is Ryder altijd bezig CJ te irriteren. Waarover gaat dat meestal? Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 18 januari 2012 Rapport Geplaatst: 18 januari 2012 Dat hij Grove Street heeft "verraden" door naar Liberty City te vertrekken? Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 18 januari 2012 Rapport Geplaatst: 18 januari 2012 Dat hij Grove Street heeft "verraden" door naar Liberty City te vertrekken? Reageren
myron.b Geplaatst: 18 januari 2012 Rapport Geplaatst: 18 januari 2012 In San Andreas is Ryder altijd bezig CJ te irriteren. Waarover gaat dat meestal? Dat CJ niet kan rijden,en dat die altijd de auto's aan gort rijd. Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 18 januari 2012 Rapport Geplaatst: 18 januari 2012 Mmmm....dat is wel snel zeg, jammer. Maar heel goed gedaan myron.b Jij mag de volgende vraag stellen!!! Reageren
myron.b Geplaatst: 18 januari 2012 Rapport Geplaatst: 18 januari 2012 Iemand anders mag van mij een vraag stellen. Reageren
xoex23 Geplaatst: 19 januari 2012 Rapport Geplaatst: 19 januari 2012 (bewerkt) Oki doe ik dat, In gta vice city heb je de band love fist. De vraag luid : Wie is de manager van deze band? Bewerkt: 19 januari 2012 door xoex23 Reageren
xoex23 Geplaatst: 19 januari 2012 Rapport Geplaatst: 19 januari 2012 Helemaal goed! Volgende voor jou! Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 19 januari 2012 Rapport Geplaatst: 19 januari 2012 Op welk wapen is de Ruger Mini-14 GB-F gebaseerd? (GTA Vice City) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.